Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Made in China t-paita maksaa Zaralla ja H&M:llä 29,95€ ja Sheinissä/Temussa 3 euroa

Vierailija
21.05.2024 |

Laadussa ja leikkauksessa ei ole MITÄÄN eroa.

En ihmettele että nämä dinosaurusfirmat ovat "huolestuneita kiinalaisesta pikamuodista".

Se että sitä myydään 10 kertaa kalliimmalla ruotsalaisen firman toimesta ei tee siitä H&M:stäkään muuta kuin kiinalaista pikamuotia.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vuonna miekka ja kivi ostin hdmi-kaapelin sheinistä 1,29 eurolla. postikulut euron. halvin mitä olisi 200 kilometrin säteellä minusta löytynyt olisi ollut gigantista 14,95€ mutta se olisi ollut vielä lyhyempi (nyt sain 1,5 metrin johdon).

toimii edelleen loistavasti ja kuvanlaatu on hyvä.

en näe mitään syytä lihottaa jotain suomalaisia kokkareyrittäjiä jotka myyvät samaa

Vierailija
2/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus vuonna miekka ja kivi ostin hdmi-kaapelin sheinistä 1,29 eurolla. postikulut euron. halvin mitä olisi 200 kilometrin säteellä minusta löytynyt olisi ollut gigantista 14,95€ mutta se olisi ollut vielä lyhyempi (nyt sain 1,5 metrin johdon).

en näe mitään syytä lihottaa jotain suomalaisia kokkareyrittäjiä jotka myyvät samaa

Pian se kokkareyrittäjä lopettaa ja hän ja hänen työntekijät on sossun luukulla. Elätämme heitä sitten sitä kautta. Heillä alkaa kalja maistumaan heti aamusta. Menee se päivä niinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n paidat ovat kyllä surkeimpia mitä olen kokeillut. Vaikea uskoa, että Zara olisi vajonnut yhtä alas. Ja että leikkaukset olisivat nykyisin samoja, ihan höpöjuttuja. Joskus kun on ollut hyvä t-paita niin tasan samanlaista ei ole myöhemmin löytynyt edes samasta liikkeestä.

Vierailija
4/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako t-paita Temussa noinkin paljon?

Samaan hintaan ja alle olen saanut halpakaupaupoista, kuten Lidl ja Kärkkäinen.

Taitaa olla Temussa katteet kohdallaan, läheskään noin paljoa eivät saisi jos eivät myisi suoraan kuluttajille.

Vierailija
5/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä suoraan Kiinasta tilaamassasi paidassa sattaa olla mitä vain kemikaaleja. Kaupasta ostamassasi on todennäköisesti vähemmän mitään haitallista, koska niitä testataan ja niiden pitää täyttää sentään jotkut kriteerit. 

Vierailija
6/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä suoraan Kiinasta tilaamassasi paidassa sattaa olla mitä vain kemikaaleja. Kaupasta ostamassasi on todennäköisesti vähemmän mitään haitallista, koska niitä testataan ja niiden pitää täyttää sentään jotkut kriteerit. 

Ei ole testattu enää vuosikymmeniin. Samat kemikaalit niissä on. Nykyään ei ole mitään kriteerejä, vain design ja hinta.

Vierailija
7/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noudatte paketit. Tullaatteko ne.

Vierailija
8/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvassa saa lisäetuna hengenvaarallisia myrkkyjä, joihin Suomen viranoamiset eivät voi puuttua. Kuluttajan itse Kiinasta tilaamissa tuotteissa ei ole kuluttajasuojaa ja kaupan purkaminen lähes mahdotonta. 

Vierailija
9/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapelin ehkä uskaltaisinkin vielä ostaa koska kaapeli joko toimii tai ei toimi mutta tulipaloa siitä ei syty eikä siihen kuole jos sitä ei syö.

Vierailija
10/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa lenkkari 5€ ja sen kyllä tietää, että täyttä paskaa saa tuolla hinnalla! 

Vierailija
11/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan enemmän ruotsalaisen ketjun tuotevalvontaan ja vastuullisuuteen kuin jonkun epämääräisen kiinalaisen orjapajan.

Vierailija
12/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
13/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temussa lenkkari 5€ ja sen kyllä tietää, että täyttä paskaa saa tuolla hinnalla! 

Ei kun kyllä on om iham samat kuin 150 euron addut, sanoo tenuttaja! 😂

Vierailija
14/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi kumpaakaan, H&M:n sisarbrändeistä vaikka COSilta ja Uniqlolta löytyy parempaa laatua. Kaikki Shein-vaatteet mitä olen kirppareilla nähnyt ovat kyllä vielä halvemman oloisia kuin H&M-tavara.

Vierailija
15/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän länsimaat nimenomaan harrastaa, ne tuottaa kaikki tavaransa Kiinassa ja muissa halpismaissa ja sitten ne myy kalliimmalla niitä omilleen. 

Ei täällä itse tuoteta mitään tai siis valmisteta, näin se homma pelaa

Länsimaat käyttää toisia vaan hyväkseen

Vierailija
16/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on kieltänyt useita vaateteollisuudessa yleisesti käytettyjä syöpävaarallisia yms. haitallisia kemikaaleja kokonaan. Satunnaista kiinalaista orjapajaa joka myy euron rättinsä suoraan tenuttajille, kiinnostaa varmaan ihan perkeleesti moiset säädökset. 😂

Vierailija
17/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän länsimaat nimenomaan harrastaa, ne tuottaa kaikki tavaransa Kiinassa ja muissa halpismaissa ja sitten ne myy kalliimmalla niitä omilleen. 

Ja ironisinta on, että täällä myös itketään orjatyövoimasta, vaikka sitä käytetään kirjaimellisesti itse. 

Vierailija
18/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää hyväkseen työllistämällä ja investoimalla? Kiinankin olisi sitten ollut varmaan parempi pysyä ikuisesti umpiköyhänä kehitysmaana?

Vierailija
19/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ironisinta on, että täällä myös itketään orjatyövoimasta, vaikka sitä käytetään kirjaimellisesti itse. 

Ai? Kerro lisää?

Vierailija
20/70 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa persaukiset ihan rauhassa 50 sentin myrkkyvaatteitanne, mutta mikä ihmeen pakko tuota ruputouhua on muille julistaa? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan