Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen baarissa

Vierailija
22.11.2025 |

On se ihme juttu ettei naisia koskaan kiinnosta, taidan vaan luovuttaa.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähtee baariin usein porukalla. Yksinäinen mies on jotenkin liian ilmeinen naisenvonkaaja, kannattaa siis ottaa kaveri mukaan.

Vierailija
62/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko yrittää sellaista naista joka on selvinpäin tai että itse olisit selvinpäin?

Yrititkö edes ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset miehet vain kelpaa naisille, itse en sitä tuu koskaa ymmärtämään

Älä saatana poraa, perkeleen nössö. Ryhdistäydy hyvä mies. Jos et ole itsevarma, niin teeskentele edes.

Vierailija
64/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä komea ja pitkä mut naiset on seonnu.

Jank Jank 

vänk vänk 

Jank Jank 

Vänk vänk 

Jank Jank 

Vänk vänk 

Vierailija
65/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavispullukatki antaa pakkeja en siis ymmärrä naisia

Päättelepä siitä, mikä on oma tasosi. 

Vierailija
66/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistitko baarissa valehdella olevasi insinööri, kuten eilisessä ulinaketjussasi? Ehkä unohdit sen ja naiset pitivät sinua kouluttamattomana kaljamahaisena juoppona.

Mitä sitte vaikka olisin sellainen, onhan mulla työpaikka mä olen pohjasakkia.

Vtut ketään kiinnostaa sun paskaduunis. Et sä sillä pisteitäsi nosta.

Vierailija
67/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ollut vientiä, mutta mä olenkin varattu.

m58

Vierailija
68/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit äsitte jos olen juoppo velkaantunut ja kaljamaha?

Mene kaivamaan roskiksesta käytetty Barbara. Siinä sinulle tasoistasi seuraa. 

Vierailija
69/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavispullukatki antaa pakkeja en siis ymmärrä naisia

Tavispullutkatki tajuaa ettei sulla ole niille mitään annettavaa.

On paljokin

Mitä annettavaa sulla ois tavispullukoille?

Vierailija
70/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menet jostain baarista naista etsimään? Minusta se huonoin paikka, ei tulisi mieleenkään suostua, vaikka nainen lähestyisi. Sensijaan tinderistä on niin helppo ottaa nainen. M40

Vierailija
71/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä menet jostain baarista naista etsimään? Minusta se huonoin paikka, ei tulisi mieleenkään suostua, vaikka nainen lähestyisi. Sensijaan tinderistä on niin helppo ottaa nainen. M40

No mä tykkään ryypätä. Haluan ryyppäävän naisen. 

Vierailija
72/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh 

Vierailija
73/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh 

Tykkään niistä.

Vierailija
74/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla lähestyt naisia?

Vierailija
75/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vain sen näkönen tai tyyppinen mies joka kiinnostaa naisia, eihän sille voi mitään, oli siistit vaatteet baarissa, vaaleet farkut minulla ja tennarit ja pikeepaita.

Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Katsopa auervaaroja, ei ne mitään prinssejä olleet, mutta niillä oli supliikki ja kyky vastata naisten haaveisiin. Auervaarat kaatoivat naisia lehti-ilmoituksella, baarissa ja missä tahansa liikkuivatkin. Erotu joukosta, erotu eduksesi. Harjoittele supliikkia, ei iskureploja, vaan ikään kuin asiakkaan kohtaamista niin että tapaamasi nainen tuntee saaneensa keskustelusta jotain itselleen. Ammattialoista joillakin automyyjillä on monesti supliikki hallussa. Osaavat kohdata liikkeeseen tulleita ihmisiä siten että tapaamisesta ja keskustelusta jää hyvä mieli, vaikka ei kauppaa tulisikaan. Joku harva osaa sen opettelematta tietoisesti, mutta monet ovat opetelleet ihmisten kohtaamisen taidon. Kohtaaminen on avain siihen lukkoon, jonka tahdot avata.

Vierailija
76/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielä oli yks lihava nainen tiukoissa farkuissa se oli hot

No menitkö puhumaan sille?

Vierailija
77/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sa niitä naisia baarista etsit? Yksi normaali itsekunnioitusta omaava nainen ei halua sinne koskaan. Siellä on kullankaivaajat, etsimässä lompakkoa. Valtavaa enemmistö. Bussipysäkkillä on enemmän mahdollisuuttaa tavata joku sopivampi kun baarista. Kuja itse olet, että tämmöisistä paikoista etsit? Menee hölkäämään, ulkoiluttaa koiraa, kesällä rannassa, no tuhat yks mahdollisuutta on. Sinä haet kaikesta toivottoman paikan- baarit-  ja itket täällä. Täysin uskomaton. Aikaa sinullakin herätää.

Vierailija
78/124 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vain sen näkönen tai tyyppinen mies joka kiinnostaa naisia, eihän sille voi mitään, oli siistit vaatteet baarissa, vaaleet farkut minulla ja tennarit ja pikeepaita.

Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Katsopa auervaaroja, ei ne mitään prinssejä olleet, mutta niillä oli supliikki ja kyky vastata naisten haaveisiin. Auervaarat kaatoivat naisia lehti-ilmoituksella, baarissa ja missä tahansa liikkuivatkin. Erotu joukosta, erotu eduksesi. Harjoittele supliikkia, ei iskureploja, vaan ikään kuin asiakkaan kohtaamista niin että tapaamasi nainen tuntee saaneensa keskustelusta jotain itselleen. Ammattialoista joillakin automyyjillä on monesti supliikki hallussa. Osaavat kohdata liikkeeseen tulleita ihmisiä siten että tapaamisesta ja keskustelusta jää hyvä mieli, vaikka ei kauppaa tulisikaan. Joku harva osaa sen opettelematta tietoisesti, mutta monet ovat opetelleet ihmisten kohtaamisen taidon.

Tämä. Näkemättä ap:ta tiedän että kaveri on UJO. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu ja aina tulee kuulumaan että miehen tulee tehdä ALOITE. Vaikka näyttäisit Brad Pittiltä ja Hugh Grantilta yhtäaikaa, sillä ei ole baarissa mitään merkitystä ellet saa suutas auki naisten seurassa. Tämä on raaka fakta vuosikymmenistä toiseen mitä miehet ei haluaa hyväksyä, varsinkaan ne ujommat ja aremmat.

Vierailija
79/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, etta Allu odottaa baarissa naisia tulemaan keskustelemaan Allun kanssa. Itse Allu ei osaa aloittaa keskustelua. Ja sitten tulee palstalle haukkumaan kuinka nirsoja me olemme. 

Naisia ei vaan kiinnosta nurkassa jurputtava kaljamahainen, puhumaton honkkeli. Hrrrrr- tulee huonot vibat ajatuksestakin. 

Vierailija
80/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden yön jutun naisen kanssa vaikka olen tavallinen mies. Tai oikeastaan nainen haluaa tavata tänään uudelleen. Lähden kohta sen kanssa kahville keskustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan