En taaskaan kiinnostanu naisia eilen baarissa
On se ihme juttu ettei naisia koskaan kiinnosta, taidan vaan luovuttaa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, etta Allu odottaa baarissa naisia tulemaan keskustelemaan Allun kanssa. Itse Allu ei osaa aloittaa keskustelua. Ja sitten tulee palstalle haukkumaan kuinka nirsoja me olemme.
Naisia ei vaan kiinnosta nurkassa jurputtava kaljamahainen, puhumaton honkkeli. Hrrrrr- tulee huonot vibat ajatuksestakin.
Ei tuo osaa keskustella. Näkeehän sen täällä palstallakin. Nuorena varmaan saanut naisia vain koska oli söpö poika, mutta ei sellainen enää vanhana ukkona toimi. Pitää osata keskustella, muuten jää yksin.
Kyllä sain paljon naisia nuorempana
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, etta Allu odottaa baarissa naisia tulemaan keskustelemaan Allun kanssa. Itse Allu ei osaa aloittaa keskustelua. Ja sitten tulee palstalle haukkumaan kuinka nirsoja me olemme.
Naisia ei vaan kiinnosta nurkassa jurputtava kaljamahainen, puhumaton honkkeli. Hrrrrr- tulee huonot vibat ajatuksestakin.
Öö kaljamaha on monella miehellä ja naisetki ovat lihavia miten he sitten kelpaavat?
JOo ei näitä sekopäitä haukkujia jaksa, ihanko naiset on aina täydellisiä.. monet on rumia ja lihavia ja piste.
Olisin kyllä kiinnostunut mutta istuin siellä peräpöydässä. Katselit vaan niitä 20-v blondeja. Ei ne ota keski-ikäistä iskävatsaa.
Itsevarmuus ap! Sitä voi treenata. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistitko baarissa valehdella olevasi insinööri, kuten eilisessä ulinaketjussasi? Ehkä unohdit sen ja naiset pitivät sinua kouluttamattomana kaljamahaisena juoppona.
Mitä sitte vaikka olisin sellainen, onhan mulla työpaikka mä olen pohjasakkia.
Vtut ketään kiinnostaa sun paskaduunis. Et sä sillä pisteitäsi nosta.
Sä olet täys luuseri täyttä alinta kastia
Katsoitko peiliin kun kirjoitit tuon?
Onneks oon kelvannut naiselle ja kelpaan tälläisenä ku olen se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä kiinnostunut mutta istuin siellä peräpöydässä. Katselit vaan niitä 20-v blondeja. Ei ne ota keski-ikäistä iskävatsaa.
Sori mutta mulla on jo 30 nainen joka on fiksu ja kaunis ja kiva, ei mua kiinnosta 20 v blondit.
Mut mä keskityn nyt omaan naiseeni elämässä, ei tätä jaksa näitä sekopäitä haukkujia ihmisiä, ihmiset on todella sekaisin ja ilkeitä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En oo vain sen näkönen tai tyyppinen mies joka kiinnostaa naisia, eihän sille voi mitään, oli siistit vaatteet baarissa, vaaleet farkut minulla ja tennarit ja pikeepaita.
Oliko kultakoru sekä pomarit?
Vierailija kirjoitti:
JOo ei näitä sekopäitä haukkujia jaksa, ihanko naiset on aina täydellisiä.. monet on rumia ja lihavia ja piste.
Niin? Eiväthän ne kelpaa sitten sinullekaan.
Ja kuka tässä on täydellisistä ihmisistä puhunut? Ei sellaisia ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt pääsi käymään harmillisesti. Olitko se, joka teki baaritiskillä kevennyksenä kainalopieruja?
Ja mulkoili synkeästi naama norsun vi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla on jo 30 nainen joka on fiksu ja kaunis ja kiva, ei mua kiinnosta 20 v blondit.
Kivat sulle. Mitä sitten teet palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo osaa keskustella. Näkeehän sen täällä palstallakin. Nuorena varmaan saanut naisia vain koska oli söpö poika, mutta ei sellainen enää vanhana ukkona toimi. Pitää osata keskustella, muuten jää yksin.
Kyllä sain paljon naisia nuorempana
Niin allu, melkein kaksi. Oikeasti 0
Vierailija kirjoitti:
Onneks oon kelvannut naiselle ja kelpaan tälläisenä ku olen se riittää.
Etkä kelpaa. Siksihän sä näitä ulinaketjuja tänne tehtailet.
Tulehan tänne Keski-Suomeen johonkin sopimaamme baariin niin katsotaan kiinnostutko ja kiinnostunko. Ainakin herätit mielenkiintoni. Olen 38-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mut mä keskityn nyt omaan naiseeni elämässä, ei tätä jaksa näitä sekopäitä haukkujia ihmisiä, ihmiset on todella sekaisin ja ilkeitä nykyään.
Kiva kun olet löytänyt elämääsi oman naisen. Pidä hänestä kiinni ja pysy poissa tältä toksiselta palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joku läski farkuissa olisi kiinnostunut? Pettääkö meinasit sen kanssa?