Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen baarissa

Vierailija
22.11.2025 |

On se ihme juttu ettei naisia koskaan kiinnosta, taidan vaan luovuttaa.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ap! Sitä voi treenata. M51

Alanuolittajalle tiedoksi, että luin otsikon ja kommentoin ennen lukemista. Tämä olikin näitä itkuketjuja ei niin vapaaehtoisesti seksistä pidättäytyviltä. M51

Vierailija
102/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, etta Allu odottaa baarissa naisia tulemaan keskustelemaan Allun kanssa. Itse Allu ei osaa aloittaa keskustelua. Ja sitten tulee palstalle haukkumaan kuinka nirsoja me olemme. 

Naisia ei vaan kiinnosta nurkassa jurputtava kaljamahainen, puhumaton honkkeli. Hrrrrr- tulee huonot vibat ajatuksestakin. 

Öö kaljamaha on monella miehellä ja naisetki ovat lihavia miten he sitten kelpaavat?

Koska eivät ole i d i o o t t e j a kuten sinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitän lisää itseäni ja menen salille ja treenaan ja laihdutan ja mahaa pois ja olen naiseni kans hommaan elämäni vihdoin kuntoon ja juoppokaverit pois. juon toki alkoholia koska mä haluan juoda.

Vierailija
104/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan tänne Keski-Suomeen johonkin sopimaamme baariin niin katsotaan kiinnostutko ja kiinnostunko. Ainakin herätit mielenkiintoni. Olen 38-vuotias.

Olet liian vanha.

Vierailija
105/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, etta Allu odottaa baarissa naisia tulemaan keskustelemaan Allun kanssa. Itse Allu ei osaa aloittaa keskustelua. Ja sitten tulee palstalle haukkumaan kuinka nirsoja me olemme. 

Naisia ei vaan kiinnosta nurkassa jurputtava kaljamahainen, puhumaton honkkeli. Hrrrrr- tulee huonot vibat ajatuksestakin. 

Öö kaljamaha on monella miehellä ja naisetki ovat lihavia miten he sitten kelpaavat?

Mä en ole sori idiootti koska mulla on nainen ja olen kiltti ja ihana ja hyvä mies hän tykkää.

Vierailija
106/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi.lunreicä. Mitä eroo niissä. Joku vaan.

Vierailija
107/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä kiinnostunut mutta istuin siellä peräpöydässä. Katselit vaan niitä 20-v blondeja. Ei ne ota keski-ikäistä iskävatsaa.

Sori mutta mulla on jo 30 nainen joka on fiksu ja kaunis ja kiva, ei mua kiinnosta 20 v blondit.

Mutta joku läski farkuissa olisi kiinnostunut? Pettääkö meinasit sen kanssa? 

Hän oli seksikäs tiukoissa farkuissa.

Vierailija
108/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitän lisää itseäni ja menen salille ja treenaan ja laihdutan ja mahaa pois ja olen naiseni kans hommaan elämäni vihdoin kuntoon ja juoppokaverit pois. juon toki alkoholia koska mä haluan juoda.

Juotteko yhdessä naisesi kanssa? Se on hyvä yhteinen harrastus.

Vierailija
109/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOo ei näitä sekopäitä haukkujia jaksa, ihanko naiset on aina täydellisiä.. monet on rumia ja lihavia ja piste.

Niin? Eiväthän ne kelpaa sitten sinullekaan.

Ja kuka tässä on täydellisistä ihmisistä puhunut? Ei sellaisia ole olemassakaan.

Ei kelppaakkaa kun tavis pullukka mahakas tiukoissa farkuissa

Vierailija
110/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole sori idiootti koska mulla on nainen ja olen kiltti ja ihana ja hyvä mies hän tykkää.

Miksi sitten luuhaat vauvapalstalla?

Vierailija
111/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks oon kelvannut naiselle ja kelpaan tälläisenä ku olen se riittää.

Etkä kelpaa. Siksihän sä näitä ulinaketjuja tänne tehtailet. 

Mulla on jo ollut vuosia nainen että oletta hiljaa ja mene luuseri elämää sitä kurjaa elämääsi, hyvästi.

Mitä vttua sitten jatkuvasti ruikutat naisettomuuttasi, luuserirunkku? Lopeta se säälittävä ulina ja mene elämään kurjaa elämääsi, hyvästi. 

Vierailija
112/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan tänne Keski-Suomeen johonkin sopimaamme baariin niin katsotaan kiinnostutko ja kiinnostunko. Ainakin herätit mielenkiintoni. Olen 38-vuotias.

Siis 38-vuotias mies. 

Vierailija
113/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa naisten puolesta, mutta älä kerrasta lannistu.

Miehet ovat passiivisia deittisovelluksissa. Mykkiä palluroita. Miksei mitään aktiivisuutta vaikka kaunis,urheileva nainen? 

Vierailija
114/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin baareissa, kun olin parikymppinen. Olin hoikka ja ihan ok naamasta. Aivan äärimmäisen harvoin joku mieshenkilö osoitti kiinnostusta mua kohtaan, ja jos näin kävi, kyseessä oli joku vanha setä tai outo stalkkaaja. 

Vierailija
115/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh

Vierailija
116/124 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!

Vierailija
117/124 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaan yli 40v tai sitten nuori ja hintelä/ruma/epäkiinnostavat jutut. Semmoista on elämä. Kukaan ei ole sinulle naista velkaa. 

Vierailija
118/124 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allua esittävä hulluversio ei pysy tarinassa.

Vierailija
119/124 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten luuhaat vauvapalstalla?

Vinyylivaimo ei virka mitään ja vuotaa saumasta. Paineet karkaa.

Vierailija
120/124 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset humalaista halua. Juottolassa juovat kyllä itse, mutta mies ei saa juoda siellä tippaakaa. Muuten menettää kaikki mahdollisuudet. Olet olemassa siellä vain juomien ostajana. Sitten jossakn kohtaa joku säälistä saattaa sinulle antaa. Silloinkin vaatii, että maksat taksin, noutoruoan, tarjoat yösijan ja käyt suihkussa ennen kuin panet. Nimenomaan panet, koska puolivälissä huomaat että nainen ehti sammua.

Muista herätä parin tunnin päästä pitelemään tukasta kun oksentaa pönttöösi. Mikäli ehtii sinne asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi