Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Kuustosen perheessä kaikki ovat eronneet, mutta mikäs siinä. Mitä sitä kituuttamaa huonossa suhteessa.
Oho. Onko multa mennyt jotain ohi vai miksi oon tästä yllättynyt?
Iltapäivälehdissä erot ja kuolemat ovat viihdettä.
Kauan Hanna kestikin "Mikko-pyhää".
Olen yllättynyt, mutta aivan varmasti Hanna kirjoittaa jossain vaiheessa kirjan, jossa käsitellään eroa.
Ai siksikö niiden (väitetty ja linkattu av:lla) kämppä on myynnissä?
No tavallaan yllätti Iikan ja Sebastianinkin ero, ja Minkan ja Akun, kun en ole heidän elämäänsä sen kummemmin pohtinut.
Kauhea tunnetilojen analysoija tuo Hanna. Jatkuvasti miettii, kuten jotkut naiset, että miltä tuntuu, mitä tuntee. Itse vaan menen eteenpäin.
Mikkoa ja Hannaa pidin ihanneparina. Olen yllättynyt.
En edes tajunnut miten Hanna näyttää mielestäni Mikon tyttäreltä Iinalta.
Jaahas, Kuustonen oli niitä harvoja julkkismiehiä, joka ensimmäisen eron jälkeen otti ikäisensä kumppanin. Vahingosta viisastuneena, käsipuolessa roikkunee hetken päästä nuori naikkonen. ;)
Eron malli saadaan vanhemmilta, joten voi syyttää heitä. Mikko ja ensimmäinen vaimo erosi. Iina ja Minka erosivat. Nyt Mikon toinenkin " liitto " päätyi eroon. Kai ollut avoliitto. Voi nähdä jo miten Iinan ja Minnan lapset toimivat aikuisina " liitoissaan"..
Mikä se ohjelma oli jossa tämä pari esiintyi? Siinä tuli jo ilmi kuinka erilaisia ovat. Hanna on levoton ja Mikko rauhallisempi. Kertoivat jo siinä riitelevänsä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikkoa ja Hannaa pidin ihanneparina. Olen yllättynyt.
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ohjelma oli jossa tämä pari esiintyi? Siinä tuli jo ilmi kuinka erilaisia ovat. Hanna on levoton ja Mikko rauhallisempi. Kertoivat jo siinä riitelevänsä paljon.
Maria Veitolan, yökylässä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Kuustonen oli niitä harvoja julkkismiehiä, joka ensimmäisen eron jälkeen otti ikäisensä kumppanin. Vahingosta viisastuneena, käsipuolessa roikkunee hetken päästä nuori naikkonen. ;)
Hanna oli kylläkin melkein 10 vuotta nuorempi! Jos ikäero olisi toisin päin sehän olisi vallan kovaa puum amenoa.
Joko mikko on sivaltanut somessa jotain täräyttävää kommenttia?