Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?
Kommentit (700)
Tutkitusti epäoikeudenmukaisimmin kohdelluksi kokee tulevansa ne ihmiset, joiden suhteellinen asema on laskenut suhteessa muihin ihmisiin, vaikkeivät he olekaan menettäneet mitään oikeuksia.
Valkoinen lihaasyövä heteroseksuaalinen mies kuvittelee olevansa syrjityin olento maailmassa, kun hänet nähdään yhtä arvokkaana kuin nainen tai homomies.
Miksei naiset ole enää "naisia" eli alistu miehen palvelijaksi nyt, kun laki ei enää velvoita, yhyy...
Jos miehille alistuminen olisi naisille luonnollista, ei naista täytyisi väkisin yrittää pakottaa siihen rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen
On helppoa, kun jaetaan samat arvot
miksi kukaan mies olisi miehiä vihaava feministi?
onko se mies joku trans vai onko se kateellinen muille miehille, kun muut miehet ovat saaneet täysjärkisen naisen ja se itse on joutunut tyytymään miehiä vihaavaan feministiin?
Feministit ei vihaa miehiä.
Ja feministit puhuu aina totta.
Feminismi on samaa paskaa kun sovinismi ja lisäksi jo puoliksi historian likasangossa.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on voittanut ja suuressa kuvassa "nainen" on länsimaista kuollut. Tänä päivänä suurin ero miesten ja naisten välillä on fyysinen voima ja kusivehkeet, muuten ihan samaa huttua.
Kaikesta jeesustelusta huolimatta naiset vain todellisuudessa halusivat miehenä olemisesta itselleen kaiken sen mitä väittivät halveksivansa. Kaikenlaisesta lo*ttoilusta, huonosta käytöksestä ja vastuuttomuudesta tuli kuin taikaiskusta naisten suurimpia hyveitä, kun siitä tehtiin sosiaalisesti hyväksyttyä.
Siis sinun mielestä huono käytös, vastuuttomuus ja ympäriinsä nusiskelu on miehenä olemista? Ja ihmetellään, kun naiset ei enää halua parisuhteeseen? Ongelma onkin vain siinä, että miehillä ei ole enää yksinoikeutta olla paskoja ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet on monesti rasite.
Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.
Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.
Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut. Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se teidän taso on ne miehet mitä ette siedä.
Heh, sinäkö top 5% 😂🤣😂😁😂🤣😂😁😂🤣😂😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat parisuhteen, mutta tietävät, että sinkkuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde ja ovat tarkkoja siitä kenet kelpuuttavat parisuhteeseen.
Ja jostain syystä käyttäytyvät erittäin vihamielisesti kaikkia miehiä kohtaan...
Eipä pahemmin naiset miesten kimppuun väkivaltaisesti julkisella paikalla hyökkäile. Toisinpäin kymmenkertaisesti. Miehillä sitä vihaa ja raivoa naisia kohtaan tuntuu riittävän.
En ole ikinä nähnyt yhdenkään miehen hyökänneen naisen kimppuun.
En minäkään. mutta päinvastoin olen nähnyt naisten hyökkäävän miesten kimppuun, miehet eivät ol
Vanhemmillani oli lapsuudessani ongelmia mutten koskaan nähnyt isäni lyövän äitiä. Äidin kuitenkin kerran näin lyövän isää naamaan niin että veri valui nenästä, provosoidakseen isää väkivaltaan huutamalla että LYÖ NYT.
Ahaa. Munkin vanhemmilla oli myös ongelmia ja mä näin isän lyövän äitiä. Ja kuulin useamman kerran. Isä pahoinpiteli mun veljeäkin. Äiti ei lyönyt kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.
Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.
Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut. Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se teidän taso on ne miehet mitä ette siedä.
Tätä naiset ei tosiaan tajua. Haaveillaan jostain mihin ei ikinä ollut rahkeita. Hyvät miehet unohtuu kun päässä pyörii vaan joku pleijeri mikä pannut puolta Suomea.
Sinä et ole hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Exex vaimo. Kavalsi mun rahat.. ex vaimo petti. Nykyinen ilmoitti jokuaikaa sitten ettei halua enää käydä töissä= on laskenut että mä elätän.
Hyvin te naisetkin vedätte.
Älä ole tossukka vaan eroa, jos tuo ei sovi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut. Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se te
Olen ollut tinderissä 4v. Arvaappa ihan huvikseen onko mulla puoliso haussa. Miksi ostaisin lehmän kun maitoa tyrkytetään joka suunnasta?
Juujuu, ihan varmana tyrkytetään 😂😁😂😁😂
Aaa, sä tarkoitit ruokakauppaa varmaan! Et sä sitäkään sieltä saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole pakollinen, joten miestä ei tarvitse sietää.
Jos tämä jotenkin ap:ta häiritsee niin ryhdy paremmaksi mieheksi.
Sellaiseksi, josta on naisille ja yhteiskunnalle iloa ja hyötyä eikä murhetta, stressiä ja riesaa.
Mitähän miehet saa siitä parisuhteesta? Nykynaiset eivät ole mitään saaliita, degeneroituvat vaan lapsen tasolle kun arki tulee vastaan ja sitten eroavat. Pidätkö miehiä tyhminä?
Ehkä se ero tulee sun asenteesta.
Selkis.
Eli huono asenne on, kun mies ei ole tyhmä ja siedä lapsen tasolle degeneroitunutta naista, joka ei kestä arkea.
Olen eri, mutta jos systemaattisesti pariudut huonojen kumppaniehdokkaiden kanssa, on näillä huonoilla suhteilla yksi yhteinen nimittäjä ja se olet sinä. Ei vika ole naisissa yleisesti, vaan sinun parinvalintakriteereissäsi. Jostain syystä et viehätä tasapainoisia naisia ja/tai et itse kiinnostu heistä.
Vinkkinä, että yleensä tasapainoiset hyvät tyypit vetävät puoleensa toisiaan, ja ne muut pariutuu keskenään. Aina yhtä huvittavaa kuulla, kun joku omien kokemuksiensa perusteella lyttää koko vastakkaisen sukupuolen. Kertoo siinä yleensä enemmän itsestään kuin muista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten raiskatuksi joutuminen parisuhteessa. Miten se eroaa siltä että esim minä en voi kieltäytyä jos vaimo ehdottaa?
Jos kieltäydyn en saa 3kuukauteen. Tai vaimo on vihainen haastaa riitaa ja elämä on ihan hanurista
Sinä voit kieltäytyä. Raiskattu ei voi kieltäytyä ja saattaa vammautua niin, että kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin halveksuvasti suhtautuva mies ei ole mitään top 5% miehiä vaan aivan jotain muuta. Kelvoton parisuhteeseen naisen kanssa. Harhaiset itsekuvitelmat omaava. Naiset ovat onnekkaita jos eivät vahingossa katsellaan asioita vaaleapunaisten linssien läpi joudu puolisoksi tuollaiselle.
Voi voi sinä hölmö. Juuri ne naisten suosikkimiehet on niitä jotka eniten naisia halveksuu, koska saavat naisia niin helposti eivätkä pidä missään arvossa.Töissäkin oli yksi elvistelijämies jolla naisia riitti ja olisittepa kuulleet mitä puhui naisista tauolla istuskellessa.
Siitä puhe mistä puute, niitä miehiä kyllä löytyy jolla on valtavat kalajutut. Mitäpä väliä totuudella on. Kukaan ihminen, jolla on normaali empatiakyky ei ala halveksumaan vastak
Mun halveksunta tulee siitä että pidän naisia äärimmäisen tyhminä. En mä muuten pääsisi joka viikko panemaan uutta naista. Joka haaveilee parisuhteesta. Halveksuntaa lisää se että naiset ovat usein uskottomia.
Sä vedätät naisia ja kehtaat sitten inistä, että naiset on uskottomia?
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti epäoikeudenmukaisimmin kohdelluksi kokee tulevansa ne ihmiset, joiden suhteellinen asema on laskenut suhteessa muihin ihmisiin, vaikkeivät he olekaan menettäneet mitään oikeuksia.
Valkoinen lihaasyövä heteroseksuaalinen mies kuvittelee olevansa syrjityin olento maailmassa, kun hänet nähdään yhtä arvokkaana kuin nainen tai homomies.
Miksei naiset ole enää "naisia" eli alistu miehen palvelijaksi nyt, kun laki ei enää velvoita, yhyy...
Jos miehille alistuminen olisi naisille luonnollista, ei naista täytyisi väkisin yrittää pakottaa siihen rooliin.
On siinäkin taas olkiukko. Ja nykyfeminismiä seuratenhan ei tässä edes mene kauaa kun se valkoinen mies on kaikkein syrjityin olento maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten raiskatuksi joutuminen parisuhteessa. Miten se eroaa siltä että esim minä en voi kieltäytyä jos vaimo ehdottaa?
Jos kieltäydyn en saa 3kuukauteen. Tai vaimo on vihainen haastaa riitaa ja elämä on ihan hanurista
Kyllä sinä voit kieltäytyä. Ja mikään ei estä sinua eroamasta noin sairaasta suhteesta. Ei se nainen sinua tapa vaikka haluat erota ainakaan (siteeraan palstamiehen neronleimausta:) tilastojen valossa.
Voin mutta maksan siitä sitten itse hinnan. En halua eroa rakastan vaimoani.
Sitten se on keskustelun paikka. Vaimon pitää ymmärtää, ettei mies ole aina valmis seksiin. Voi väsyttää, olla huolia, olla muuta tekemistä jne. Jos vaimo rakastaa sua, hän ymmärtää. Jos ei, niin miksi olisit naisen kanssa, joka ei sua rakasta ja kunnoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkoivat kitistä kotihommien epätasaisesta jakautumisesta 80 luvulla. Samoihin aikoihin kun naisten vapautuminen alkoi. 2025 tuo ongelma on poistumaan päin. Monissa perheissä mies on ottanut vetovastuun kotitöistä, esim meillä ei naiset kokkaa. Yhdessäkään mun parisuhteessa naisen ei ole tarvinnut ruokaa tehdä. Siivoan myös enemmän kuin naiset. Tuon myös rahaa enemmän kotiin kuin nainen. Olen täysin uskollinen, ei ole edes naispuolisia kavereita. Olen käynyt terapiassa ja opetellut keskustelemaan. Pidän myös fyysisestä kunnosta huolta punttis ja aerobinen. En ole ikinä lyönyt naista tai pakottanut seksiin. Kerron myös jokaikinen päivä rakastavani.
Miten tää on toiminut?
1 ero siitä että nainen päätti 12v jälkeen. Ettei tunne itseään. Eikä tiedä mitä haluaa.
Nykyinen suhde. Vaimo petti työk
Kävin terapiassa kun tajusin että voisin ehkä olla parempi mies ja ihminen. Mikäli päästän menneisyyden haavoista irti. Tämä toimi. Opin mm luottamaan täysin ja kertomaan rakkaudesta. Ilman omituisia tuntemuksia. Välillä on kyllä käynyt mielessä olinko liian hyvä. Tämä oli itseasiassa vaimon kaverin idea. Hän alkoi pitää mua tossukkana.
FYI, sinä et ole mikään tossukka, ja varmasti tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen
On helppoa, kun jaetaan samat arvot
Mä en ihan feministiä, mutta empaattisen miehen joka ei ole persu eikä kokkare.
Et sä tule löytämään sellaista MIESTÄ. Soijapojan, empaattisen narsistin, "tiedostavan" maalaisjuntin tai teeskentelijän tulet kyllä löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin on muodista? Nykyään on vaan vara valita. Aiemmin naisen on ollut pakko hankkiutua parisuhteeseen (et saanut omistaa mitään, et ollut toimivaltainen kansalainen, opiskelu oli mahdotonta, tilin avaaminen ei onnistunut). Kun nuo asiat korjaantuivat ja naiset saivat samat kansalaisoikeudet, ajoi parisuhteeseen jonkin aikaa sosiaalinen paine. Nykyään kun siitäkin on päästy, niin voi valita muutakin kuin huonon parisuhteen. Ei kaikki parisuhteet toki ole huonoja, mutta liian moni on. Silloin on helpompi olla yksin.
Jep. Siitä on vain muutama vuosikymmen kun naiset halusivat timantteja ja koruja miehiltään - siksi, ettei heillä ollut muuta mahdollisuutta kerryttää omaa omaisuuttaan. Ei saanut olla pankkitiliä, joten korut olivat ainoa tapa turvata omaa selustaa ja saada omia resursseja.
USA:ssa joo, tuskin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?
Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.
Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?
Mutta degeneroitunut mies ei olisi käyttänyt väkivaltaa ilman naisen valheita, joten nainen on tässä tapau
Game of thronesista ja muista dokumenteista olemme saaneet usein todeta että naiset käyttää manipulointia ja joidenkin miesten luolamiesmäistä käytöstä härskisti hyväkseen eikä tämä tee heistä hyviä naisia, vikaa on ihan kummassakin.
Unohtuiko /s?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, sinäkö top 5% 😂🤣😂😁😂🤣😂😁😂🤣😂😁
Laitoin liian vähän hymiöitä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole pakollinen, joten miestä ei tarvitse sietää.
Jos tämä jotenkin ap:ta häiritsee niin ryhdy paremmaksi mieheksi.
Sellaiseksi, josta on naisille ja yhteiskunnalle iloa ja hyötyä eikä murhetta, stressiä ja riesaa.
Mitähän miehet saa siitä parisuhteesta? Nykynaiset eivät ole mitään saaliita, degeneroituvat vaan lapsen tasolle kun arki tulee vastaan ja sitten eroavat. Pidätkö miehiä tyhminä?
Ehkä se ero tulee sun asenteesta.
Selkis.
Eli huono asenne on, kun mies ei ole tyhmä ja siedä lapsen tasolle degeneroitunutta naista, joka ei kestä arkea.
Olen eri, mutta jos systemaattisesti pariudut huonojen ku
Niin voi käydä, jos valkkaa naisen ulkonäön perusteella.
Meillä ei.