Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
381/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Väkivaltainen kuolema on Suomessa äärimmäisen harvinainen 

Vasta 18 naista tapettu tänä vuonna siksi, että halusivat lähteä suhteesta ja joka toinen meistä on kohdanut muuta väkivaltaa ja toistuvia raiskauksia parisuhteessa. Miksi siis enää viitsisin vaivautua opettelemaan luottamusta mieheen? Edellinen ei lyönyt vaan painosti seksiin. Ja jäi mulle velkaa pari tonnia asumismenoja.

Mistäs tilastosta tämä luku ilmenee ja jossa sanotaan että syy oli suhteesta lähtemisen halu. Linkki? Niin tarkkaa tietoa tuntuu tulevan että pakkohan se jossain lukea.

Vierailija
382/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset haluavat parisuhteen, mutta tietävät, että sinkkuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde ja ovat tarkkoja siitä kenet kelpuuttavat parisuhteeseen.

Minä tapasin naisen joka on puolet enemmän kuin minä itse. Joudun mielessäni miettimään että mitä ihmettä näkee minussa ja kysymään sitä suoraankin. En edes uskalla miettiä meidän taloudellista eroa. Esitteli autoaan johon minulla ei olisi koskaan varaa. Vastasi vain, sinä olet komea ja ihana, lämmin sydän. M40

Miten nainen tai kukaan voi olla puolet enemmän kuin sinä? Mitä helvettiä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen

On helppoa, kun jaetaan samat arvot

miksi kukaan mies olisi miehiä vihaava feministi?

onko se mies joku trans vai onko se kateellinen muille miehille, kun muut miehet ovat saaneet täysjärkisen naisen ja se itse on joutunut tyytymään miehiä vihaavaan feministiin?

Feministit ei vihaa miehiä.

Vierailija
384/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yhdessä toisessa Euroopan maassa. Lähipiirin naisista jotain 2 tai 3 / 15 ovat sinkkuja. Ja ne, joilla on mies, ovat naimisissa ja olleet jo yli 10 v. Sinkut eivät etsi miestä.

Vierailija
385/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

feministimies on hyvä näyttelijä. pillua saadakseen se osaa valehdella mt-ongelmaiselle naiselle asioita, joita nainen haluaa kuulla.

Eli mielestäsi, jos mies näkee naisen ihmisenä ja arvokkaana, hän valehtelee? 

Eli oikeat miehet vihaavat naisia eivätkä näe näillä mitään ihmisarvoa? 

Ja näiden miesten kanssa oletat "täysijärkisten" naisten pariutuvan? 

Hmm, jokin ei nyt täsmää. 

Ei insellogiikassa olekaan järkeä.

Vierailija
386/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et saa edes omia kalsareitasi pyykkikoriin ja puhut omasta vastuusta

Taas on naisella kovin vaikeaa keskustella ilman henkilökohtaisuuksia? On se vaan merkillistä.

Vierailija
387/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se joskus ollut muodissa? Vai taloudellinen pakko.

Kyllä se oli monelle naiselle taloudellinen pakko olla naimisissa todellakin vielä 1900 luvun alussa ja ennen lakimuutoksia jonka jälkeen naiset sai mennä töihin tienaamaan itse ja tuli lapsilisät ja sai erota siitä epäkelvosta juopphakkaaja-miehestä. 

Naiset tienaa hiluja ja niiden työpaikat on verorahoilla ylläpidetyllä julkisella sektorilla. Sosiaaliturva ja julkinen sektori naisten 'taloudellisen itsenäisyyden' mahdollistaa, toistaiseksi.

Ihan hyvin naiset tulee toimeen omalla palkallaan, miehillä on paljon enemmän maksuhäiriöitä ja yksinäiset miehet suurin toimeentulotuen saajaryhmä.

Vain miehet ovat nettoveronmaksajia tässä feministisessä yhteiskunnassa.  Ilman miehiä naisilla ei olisi varaa feminismiin.

Naiset on nykyään korkeammin koulutettuja kuin miehet.

Ja aika noloa sun yrittää omia kunniaa joiden ahkerien, rikkaiden miesten saavutuksista. Et sä itse ole saanut muuta aikaan kuin naisvihaa nettiin.

Vierailija
388/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Eli feminismille ei ole ollut paikkaansa ikinä. Muutoinhan yritykset palkkaisivat pelkästään naisia.

Taas yksi joka ei edes ymmärrä, mitä feminismi tarkoittaa.

Vierailija
389/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Vierailija
390/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on muodista? Nykyään on vaan vara valita. Aiemmin naisen on ollut pakko hankkiutua parisuhteeseen (et saanut omistaa mitään, et ollut toimivaltainen kansalainen, opiskelu oli mahdotonta, tilin avaaminen ei onnistunut). Kun nuo asiat korjaantuivat ja naiset saivat samat kansalaisoikeudet, ajoi parisuhteeseen jonkin aikaa sosiaalinen paine. Nykyään kun siitäkin on päästy, niin voi valita muutakin kuin huonon parisuhteen. Ei kaikki parisuhteet toki ole huonoja,  mutta liian moni on. Silloin on helpompi olla yksin. 

Miksi ihmiset latelee näitä "naiset ei saaneet sitä ja pakko oli tehdä tätä" aivan kuin ne asiat olisi jotenkin merkittävästi muuttuneet tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana?

Tietenkin nekin vaikuttaa, mutta naiset eli monta kymmentä vuotta ilman noita pakotteita tms, eikä muutos ollut ollenkaan niin radikaalia kuin se viime vuosina on ollut.&nbs

Koska se selittää maailmaa. Naisilla ei ollut oikeuksia, josta seurasi feminismiä, josta seurasi vihaisia inselmiehiä

Vierailija
391/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi-neitojen tarvitse elää parisuhteessa eikä tehdä lapsia, jotka saisivat kasvaa ydinperheessä. Kehitysmaista saadaan suomalaismiehille vaimoja, joilla on perinteisemmät arvot.

Suomi-neito on valtio, ei ihminen.

Vierailija
392/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Väkivaltainen kuolema on Suomessa äärimmäisen harvinainen 

Vasta 18 naista tapettu tänä vuonna siksi, että halusivat lähteä suhteesta ja joka toinen meistä on kohdanut muuta väkivaltaa ja toistuvia raiskauksia parisuhteessa. Miksi siis enää viitsisin vaivautua opettelemaan luottamusta mieheen? Edellinen ei lyönyt vaan painosti seksiin. Ja jäi mulle velkaa pari tonnia asumismenoja.

Mistäs tilastosta tämä luku ilmenee ja jossa sanotaan että syy oli suhteesta lähtemisen halu. Linkki? Niin tarkkaa tietoa tuntuu tulevan että pakkohan se jossain lukea.

En tiedä mutta alapeukutin.

Vierailija
393/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että oikein nainen yllytti etkä vaan meinannut voida mitenkään olla käyttämättä väkivaltaa :D Onko mies joku lapsen tasolle jäänyt degeneraatti, joka ei itse vastaa omista teoistaan ja syyttää aina naista?

Jos nainen kertoo miehelle toisesta miehestä valheita ja miehet sen takia joutuvat tappeluun, naisellako ei mielestäsi ole asiassa osaa eikä arpaa? Jotain rajaa nyt tähän sinunkin nais-enkelölintiisi.

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Vierailija
394/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on voittanut ja suuressa kuvassa "nainen" on länsimaista kuollut. Tänä päivänä suurin ero miesten ja naisten välillä on fyysinen voima ja kusivehkeet, muuten ihan samaa huttua.

Kaikesta jeesustelusta huolimatta naiset vain todellisuudessa halusivat miehenä olemisesta itselleen kaiken sen mitä väittivät halveksivansa. Kaikenlaisesta lo*ttoilusta, huonosta käytöksestä ja vastuuttomuudesta tuli kuin taikaiskusta naisten suurimpia hyveitä, kun siitä tehtiin sosiaalisesti hyväksyttyä. 

Vierailija
395/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan feministiä, mutta empaattisen miehen joka ei ole persu eikä kokkare.

Feminismi ei omaa pätkääkään empatiaa, kun sitä pitäisi kohdistaa miehiin.+

Feministit ovat ehkä kaikista psykopaattisin merkittävä sosiaalisesti (vielä) hyväksytty ismi.

Vierailija
396/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, koska naiset tuntuvat tällä tavoin syyttävän kaikesta aina miehiä. Projisoit pahasti? 

Vierailija
397/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin aina sen koko elämän kestävän parisuhteen ja perheen. Päädyin yksinhuoltajaksi ja uusioperheviritelmä oli katastrofi. Se ei auta että itse haluaa ja yrittää, jos toinen ei tee samoin. 

Nyt en enää halua mahdollistaa kenellekään hyvää elämää itseni kustannuksella. Olen väsynyt olemaan se näkymätön ihminen, jonka hyvinvointi ei kiinnosta ketään, mutta jolta vaaditaan aina loputtomasti lisää ja lisää. 

Olen sellainen pehmeä ja sopuisa luonteeltani, sellainen ei parisuhteessa pärjää. Pitäisi kovettaa itsensä ja jaksaa tapella joka asiasta, muuten tulee miesten tallomaksi. 

Kiitos samoin

-mies

No, jos tuo jolle vastasit on nainen, menkää treffeille. Kaksi kilttiä ihmistä yhdessä, voisitte kohdella toisianne hyvin ja kunnioituksella.

Vierailija
398/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota miestä väkivaltaan. Jos mies kertoo valheita naiselle tosisesta naisesta, hyökkääkö nainen väkivaltaisesti toisen naisen kimppuun?

Mutta degeneroitunut mies ei olisi käyttänyt väkivaltaa ilman naisen valheita, joten nainen on tässä tapauksessa se itse mastermind ja pääpiru joka onnistui tavoitteessaan.

Vierailija
399/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta degeneroitunut mies ei olisi käyttänyt väkivaltaa ilman naisen valheita, joten nainen on tässä tapauksessa se itse mastermind ja pääpiru joka onnistui

Game of thronesista ja muista dokumenteista olemme saaneet usein todeta että naiset käyttää manipulointia ja joidenkin miesten luolamiesmäistä käytöstä härskisti hyväkseen eikä tämä tee heistä hyviä naisia, vikaa on ihan kummassakin.

Vierailija
400/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen samaa mieltä. Itse vaatisin erittäin pitkää tutustumista siihen potentiaaliseen puolisoon. Jotta selviäisi, olisiko pitkä parisuhde edes teoriassa mahdollinen. Tämä on ainoa tapa oppia toisesta niitä asiota, jotka loppujen lopuksi ratkaisevat yhteensopivuuden. Tai yhteensopimattomuuden. Vaatii myös sitä, että tämä toinen on yhtä avoin. Tuo itsensä siihen tapailuu, eikä jotain keksittyä roolia. Ei vaan ole mahdollista. Se päätös (siis hylkäys) tapahtuu ensimmäisen katsekontaktin perusteella. Eli ei pääse tutustumaan ja - tavallaan - osoittamaan, millainen on ihmisenä.

-mies"

Kirjoitat kauniisti. Toivottavasti vielä kohtaat kivan naisen.