Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku käyttänyt Rybelsusta isommalla kuin 14mg annoksella?

Vierailija
05.04.2025 |

Onko joku saanut ihan lääkärin ohjeen siitä, että Rybelsusta voisi käyttää vielä isommalla annoksella kuin 14mg päivässä?

Olen nyt saanut kuukausien kuluessa n.10 kg pudotettua lääkkeen avulla painoa, mutta viime aikoina paino on alkanut nousta uudestaan. Tietenkin myös ruokahalu on lisääntynyt ja se tietenkin syy painon nousuun. Tuntuu siis, että lääkkeen teho alkaa huveta. Tiputettavaa olisi vielä ainakin toiset kymmenen kiloa.

Voin myös vastailla, jos jolla kulla on kysyttävää lääkityksestä 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsus on aivan järkyttävän huonon olon tekevä lääke. Söin sitä vähän aikaa ja koko ajan oli pää kipeä ja tunne että laatta lentää justiinsa. Paino ei pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rybelsus on aivan järkyttävän huonon olon tekevä lääke. Söin sitä vähän aikaa ja koko ajan oli pää kipeä ja tunne että laatta lentää justiinsa. Paino ei pudonnut.

Se ei sitten vaan sovi sulle. Mulla on takana reilut 2 v, -25 kg, pysynyt poissa. Olen normaalipainossa. Puolitan sen 14 mg - koska vaste on noin hyvä, annosta ei koskaan nostettu.

Vierailija
4/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa nostaa!

Vierailija
5/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa nostaa!

Onkohan tämä kuinka varma tieto? Ensimmäinen lääkäri, joka tämän määräsi väläytti mielestäni nostoa vielä 14mg ylöspäin, esim 14mg ja 3mg yhdessä. En vain enää muista tarkasti, kun hoito oli silloin vasta alussa ja totuttelin 3mg tablettiin. Lääkärikin vaihtunut.

Vierailija
6/7 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mutta 14mg rybelsusta vastaa ozempicin 1mg. Ja ozempiciähän käytetään usa:ssa isommalla annoksella kuin Suomessa, jossa 1mg on maksimi. Mutta kaikki tieto mitä olen asiasta netistä löytänyt on että maksimi annos rybelsyksessä on 14mg. En uskaltaisi ottaa enempää.

Vierailija
7/7 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään, kellä maksimiannos isompi kuin 14mg?