Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D

Vierailija
16.11.2025 |

Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).

Kommentit (271)

Vierailija
201/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.

Onhan se poikkeavaa. En ole tosin yhtään tällaista ihmistä elämässäni vielä tavannut eli liekö nyt kuinka yleistä.

Minusta se on luonnonlaki, että nuoret ihmiset ovat kauniimpia/komeimpia että  he löytävät kumppanin helpommin... ja voisivat periaattessa lisääntyä. (paitsi että kukaan ei enää lisäänny)

Vierailija
202/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, yleensä parisuhteessa ollaan aika monesta muustakin syystä kuin ulkonäöstä. Pelkkään ulkonäköön perustuva parisuhde olisi kuolettavan tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Runkkasitko pientä kaluasi?

Ei mun tarvi. Kyl tuo 40v vaimo vielä sen hoitaa. Menikö tunteisiin?

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon kauniimpi kuin nuorempana että paljon kauniimpi kuin useimmat parikymppiset.

Onko sinulla se top 1 narstinen persoona? Oletko sanna marin? Mikset voi hyväksyä, että sua komeampia ihmisinä on?

Vierailija
204/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että täällä kirjoittelee niin paljon vanhempia naisia.

Eikä ole, tämä on keski-ikäisten palsta. Nuoret on jossain TikTokissa. 

Tämähän se onkin hassua, miksi täällä on näinkin paljon nuoria miehiä, riitelemässä meidän täti-ihmisten kanssa. Joku äitivaje.

Vierailija
205/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan se olla paremman näköinen, mutta siltikin se ruma 25v on erittäin todennäköisesti haluttavampi. Perusbiologiaa, ei sitä mitkään harhaluulot miksikään muuta.

Ei taatusti ole. Kyllä miehet eniten arvostaa kauneutta, eikä ne ole yhtään kiinnostuneita minkään ikäisistä rumista naisista. 

Onneks mun mies ei haikaile nuoria, eikä kauniita. Minä pottunokka kelpaan aina vaan, vaikka hänellä on pituutta ja näköä. Hän kuuluu niihin miehiin, jotka komistuu vanhetessaan. Minä en kaunistu iän myötä. Mut toisilla on muitakin arvoja elämässään, kuin ulkonäkö.

Olisitko sinä miehesi kanssa, jos se olisi lyhyt pottunokka eikä pitkä ja komea? Mitkä ne omat arvosi on? 

Vierailija
206/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.

Onhan se poikkeavaa. En ole tosin yhtään tällaista ihmistä elämässäni vielä tavannut eli liekö nyt kuinka yleistä.

Minusta se on luonnonlaki, että nuoret ihmiset ovat kauniimpia/komeimpia että  he löytävät kumppanin helpommin... ja voisivat periaattessa lisääntyä. (paitsi että kukaan ei enää lisäänny)

Jankuti jankuti jankuti.....................

Vierailija
207/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon kauniimpi kuin nuorempana että paljon kauniimpi kuin useimmat parikymppiset.

Tämä vertailu on tosi vaikeeta. Sanna Marin meikkaa aikalailla todella kalliilla kosmetikalla. Pitäisi pestä meikit pois ja arvioida sitten.

Vierailija
208/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan se olla paremman näköinen, mutta siltikin se ruma 25v on erittäin todennäköisesti haluttavampi. Perusbiologiaa, ei sitä mitkään harhaluulot miksikään muuta.

Ei taatusti ole. Kyllä miehet eniten arvostaa kauneutta, eikä ne ole yhtään kiinnostuneita minkään ikäisistä rumista naisista. 

Onneks mun mies ei haikaile nuoria, eikä kauniita. Minä pottunokka kelpaan aina vaan, vaikka hänellä on pituutta ja näköä. Hän kuuluu niihin miehiin, jotka komistuu vanhetessaan. Minä en kaunistu iän myötä. Mut toisilla on muitakin arvoja elämässään, kuin ulkonäkö.

Olisitko sinä miehesi kanssa, jos se olisi lyhyt pottunokka eikä pitkä ja komea? Mitkä ne omat arvosi on? 

Mun mies on minua lyhyempi mutta ihanan näköinen

Vierailija
209/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se onkin hassua, miksi täällä on näinkin paljon nuoria miehiä, riitelemässä meidän täti-ihmisten kanssa. Joku äitivaje.

Yksinäisyys ja naisen kaipuu.

Vierailija
210/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sannan kauneus mistään meikistä tule. Olen nähnyt hänet livenä ja ottanut kuvankin eli nähnyt hänet läheltä, on vaan luonnostaan supermallin näköinen. 

Vierailija
211/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen tartte olla kaunein/komein etteikö voisi olla ihana ja rakastettava. relatkaa jo huoh. Aina on teitä komeimpia ja kauniimpia ja nuorempia. Älkää vaipuko katkeruuteen ja kiukkuun. vaan olkoo aikuisia.

Vierailija
212/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikikomorit (syrjäytyneet nuoret miehet) tuli tänne kun Ylilaudasta tuli osin maksullinen eikä niillä ole rahaa 

Eikä naistakaan .

Vierailija
213/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun esim oli itse 26v, niin en mä katellut 40v miehiä. (ei ole koskaan kiinostunut miehen rahat). Mutta nyt kun olemme miehen kanssa päälle 30v molemmat, ei s

Ei munkaan mielestä tuo 40v naiseni ole kauneutta menettänyt 20v aikana. Samat jutut edelleen kauniita kuin ennen. MUTTA nyt puhutaan ulkopuolisen mielipiteistä, ei ihmisen joka rakastaa toista.

Kyl sen huomaa jo siinä miten paljon vaimolla on vähentynyt NS ahdistelu viimeisen 5v sisällä. Äärimmäisen harvinaista että kukaan tulisi enää iskemään. 30v asti tuo oli riesa.

Vierailija
214/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö runkkarilla tunteisiin kun ei saa nuorempaa naista omaa kättävaan ei edes 40v nainen kuuntele tollasta paska jamppaa.

Ei viitsi edes pidempään vastausta kirjoittaa. Mene kalkkuna peilin eteen siellä se totuus paljastuu.

Vierailija
215/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ikä ei valitettavasti ole vain numero ulkonäkökysymyksissä. 😁

Vierailija
216/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti jankuti.............

Vierailija
217/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun esim oli itse 26v, niin en mä katellut 40v miehiä. (ei ole koskaan kiinostunut miehen rahat). Mutta nyt

Joo siis totta. no itseäni ei ole kukaan koskaan edes ahdistellut mutta oma mies pitää mua "tosi kauniina"... 0_0

Vierailija
218/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon kauniimpi kuin nuorempana että paljon kauniimpi ku

Sannan kauneus tulee tyylistä ja myös meikeistä.  Huomannut ihan selvästi että erottuaan räikkösestä meikkaus ja ulkonäkö tullut tärkeämmäksi 

Vierailija
219/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ikä ei valitettavasti ole vain numero ulkonäkökysymyksissä. 😁

Kyllä se on. Kaunis on kaunis minkä ikäisenä tahansa. Useimmat on tavallisen näköisiä joka iässä, niin miehet kuin naiset. 

Vierailija
220/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei v*ttu..... Aikuiset naiset tosisaan jankkaavat täällä että kuka on kaunein minkä ikäisenä? Noloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme