Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ikä ei valitettavasti ole vain numero ulkonäkökysymyksissä. 😁
Kyllä se on. Kaunis on kaunis minkä ikäisenä tahansa. Useimmat on tavallisen näköisiä joka iässä, niin miehet kuin naiset.
Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minä olen siitä eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Runkkasitko pientä kaluasi?
Ei mun tarvi. Kyl tuo 40v vaimo vielä sen hoitaa. Menikö tunteisiin?
Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen. Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.
Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon
Sannan kauneus tulee korkeista poskipäistä, suurista silmistä, kapeista kasvoista, terävästä leukalinja sta, pitkistä sääristä, hoikasta treenatusta kropasta ja paksuista hiuksista. Ei meikillä saa taviksesta Sannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.
Onhan se poikkeavaa. En ole tosin yhtään tällaista ihmistä elämässäni vielä tavannut eli liekö nyt kuinka yleistä.
Minusta se on luonnonlaki, että nuoret ihmiset ovat kauniimpia/komeimpia että he löytävät kumppanin helpommin... ja voisivat periaattessa lisääntyä. (paitsi että kukaan ei enää lisäänny)
EI ole. Tuo on opittu kauneusihanne.
Vähän kuin hoikkuus/fitness nykyään. Kauan sitten ihanteena oli lihavat naiset. Vähän aikaa sitten ihanteena oli anorektisen laihat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan se olla paremman näköinen, mutta siltikin se ruma 25v on erittäin todennäköisesti haluttavampi. Perusbiologiaa, ei sitä mitkään harhaluulot miksikään muuta.
Ei taatusti ole. Kyllä miehet eniten arvostaa kauneutta, eikä ne ole yhtään kiinnostuneita minkään ikäisistä rumista naisista.
Onneks mun mies ei haikaile nuoria, eikä kauniita. Minä pottunokka kelpaan aina vaan, vaikka hänellä on pituutta ja näköä. Hän kuuluu niihin miehiin, jotka komistuu vanhetessaan. Minä en kaunistu iän myötä. Mut toisilla on muitakin arvoja elämässään, kuin ulkonäkö.
Olisitko sinä miehesi kanssa, jos se olisi lyhyt pottunokka eikä pitkä ja komea? Mitkä ne omat arvosi on?
No vaikea sanoa, kun ei sit olis tuo mies, vaan joku toinen. Hän oli kyllä pitkä, kun tavattiin, mutta muuten ulkonäkönsä ei silloin tehnyt vaikutusta. Siinä sit tuli muita juttuja, kun tutustuttiin.
Ihmiset ovat ykeensä kokonaisuuksia, ei mitään koottavia nukkeja. Pelkkään ulkonäköön keskittyminen on jotenkin tyhjääkin tyhmempää. Yleensä sellaisen ulkonäkö miellyttää, josta tykkää. On se sit mitä tahansa. Paitsi osa miehistä näköjään haluaa naiseltaan vain nuoruuden ja kauneuden. Kaikki muu on yhdentekevää. Palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
ei v*ttu..... Aikuiset naiset tosisaan jankkaavat täällä että kuka on kaunein minkä ikäisenä? Noloa
Miehiä on puolet täällä jankkaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen. Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrän että nykyaikana ihannoidaan nuoruutta ja nuorilla ei ole ryppyjä, mutta ei rypyt oikeasti ole rumia.
Jos rypyt on niin kauniita niin miksei niitä nuoret ihmiset halua kasvoiihinsa
> Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Tietänet sanonnan ihmisryhmästä, jolla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrän että nykyaikana ihannoidaan nuoruutta ja nuorilla ei ole ryppyjä, mutta ei rypyt oikeasti ole rumia.
No katsonpa peiliin.
Verisuonet kuultaa läpi, iho ohentunut.
Silmäluomet valuneet alaspäin iho veltostunut.
Verisuonien väri muuttunut sinisemmäksi, kuultaa rankasti läpi. Iho ohentunut.
Yleisilme väsyneen näköinen.
Kaksoisleuka efektiä tulee vaikka ei ole läskiä, iho ohentunut.
Tossa nyt muutama. Mitään näitä ei ollut alle 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.
Onhan se poikkeavaa. En ole tosin yhtään tällaista ihmistä elämässäni vielä tavannut eli liekö nyt kuinka yleistä.
Minusta se on luonnonlaki, että nuoret ihmiset ovat kauniimpia/komeimpia että he löytävät kumppanin helpommin... ja voisivat periaattessa lisääntyä. (paitsi että kukaan ei enää lisäänny)
Vähän kuin hoikkuus/fitness nykyään. Kauan sitten ihanteena oli lihavat naiset. Vähän aikaa sitten ihanteena oli anorektisen laihat naiset.
Fitness on mennyt jo ohi, nyt on taas muotia laihuus. Ei lihavuus kyllä ole ikinä ollut mikään yleinen kauneusihanne.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään alkeista. On olemassa vain numerot 0-9. Numeroista muodostetaan lukuja. 7 on numero, 27 on luku, ei numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on. Kaunis on kaunis minkä ikäisenä tahansa. Useimmat on tavallisen näköisiä joka iässä, niin miehet kuin naiset.
Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minä olen siitä eri mieltä.
Joo se tuli selväksi elä enää jankuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon kauniimpi kuin nuorempana että paljon kauniimpi ku
"Ei Sannan kauneus mistään meikistä tule. Olen nähnyt hänet livenä ja ottanut kuvankin eli nähnyt hänet läheltä, on vaan luonnostaan supermallin näköinen."
Hänessä on myös jotain sellaista hehkua, mitä ei purkeista saa. Ainakin kuvien mukaan. Livenä en ole nähnyt. Mut joku loiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrän että nykyaikana ihannoidaan nuoruutta ja nuorilla
Tämä on vaan totuus. Mitään mä en tälle voi. Yksikään ihminen ei pidä mua nyt komeampana kuin 10v sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrän että nykyaikana ihannoidaan nuoruutta ja nuorilla
Jos rypyt on niin kauniita niin miksei niitä nuoret ihmiset halua kasvoiihinsa
Koska nykyajan kauneusihanne on nuoruus. Juurihan mä sen tohon kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ihan tutkitusti tuijottaa kauniita kasvoja, joten ei ole opittu. Pieni lapsi tunnistaa jo kauniit vs "rumat" kasvot
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on jos 25-vuotias ei ole syönyt itseään muodottomaksi palloksi.
Aika moni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään alkeista. On olemassa vain numerot 0-9. Numeroista muodostetaan lukuja. 7 on numero, 27 on luku, ei numero.
Ahaa, miten kiehtovaa. Saano tuolla paljon positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrä
Väität ihan tosissaan, et vanhuus on kauniimpaa?
Miksi sinusta ryppyinen iho on rumempi kuin rypytön? Mitä vikaa rypyissä on? Nehän tuo ilmettä kasvoille. Ymmärrän että nykyaikana ihannoidaan nuoruutta ja nuorilla ei ole ryppyjä, mutta ei rypyt oikeasti ole rumia. Yhtä tyhmää olisi sanoa, että vain yksi väri on kaunis, ja kaikki muut rumia.