Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat kieltää harrastuksia

Vierailija
16.11.2025 |

Minun vanhemmat oli perunut salaa seiväshyppy koulunkin jossa haluan kehittyä ja siinä olisi ollut oikein ammattilaisia ohjaajina. Sitten vanhemmat on kieltänyt monia yleisurheilu kilpailuja minulta, joka on toki ärsyttänyt. Sitten oisin halunnut yhdessä kohtaa aloittaa jalkapallon mutta vanhemmat  ei edes ostanut esim säärisuojia eikä nappiksia eikä antanut rahaa eikä annakkaan. Haluan olla suomen mestari aikuisena yleisurheilussa. Vastatkaa!! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kertoneet syitä miksi tekevät noin? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaa päinvastoin urheiluharrastukisa tyrkytetään väkisin kaikille lapsille nykyään mutta on vaikea saada mitään järkeviä älyllisiä harrastuksia tai pelikerhoja tai muita vastapainoksi pelkän urheilun mainostamisen sijaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13 ja vanhemmat sanoo että olen huono eikä ne jaksa

Vierailija
4/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mikään laki ei velvoita vanhempia kustantamaan harrastustasi elleivät halua.

Vierailija
5/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada vaikka kummin tai isovanhemmat maksamaan harrastuksesi? Tämä voi vain mennä vaikeaksi, jos osallistumiseen vaaditaan huoltajan lupa.

Vierailija
6/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy perustelut. Mikä ikäsi on, vaikuttaako urheilulaji kasvuun vielä. Onko laji mikä käy heille. Voiko muualla liikkua.

Vierailija
7/7 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan jo tätä lajia ja olen todella nopea juoksemaan ja heitän keihästä 8.18 m. Ikä 13. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän