Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D

Vierailija
16.11.2025 |

Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Runkkasitko pientä kaluasi?

Ei mun tarvi. Kyl tuo 40v vaimo vielä sen hoitaa. Menikö tunteisiin?

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Mutta ei aina. Kuten esim Sanna Marin osoittaa. Hän on sekä paljon

Se loiste tulee just siitä purkista. Niinkuin isot silmät ja korkeat poskipäät. T. Meikkaaja 

Vierailija
242/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on samasta naisesta niin totta se on

Juuri tämä. Se on aivan se ja sama paljonko sitä pärstää leikelllään ja mitä tekee, niin sama nainen on normaalitilanteessa 25 vuotiaana paremman näköinen kuin 40-vuotiaana. Ainoa poikkeus tähän on se, jos 25 vuotiaana on ollut jotain erikoista meneillään, kuten vaikka anorektia tai valtavan lihava tms. mutta nuo ovat ainoita poikkeuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun esim oli itse 26v, niin en mä katellut 40v miehiä. (ei ole koskaan kiinostunut miehen rahat). Mutta nyt

"Kyl sen huomaa jo siinä miten paljon vaimolla on vähentynyt NS ahdistelu viimeisen 5v sisällä. Äärimmäisen harvinaista että kukaan tulisi enää iskemään. 30v asti tuo oli riesa."

Kuulostaa tosi rasittavalta elämältä, jos koko ajan tuntemattomat ahdistelee. Siinä mielessä ikääntyminen tuo rauhaa.

Vierailija
244/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei v*ttu..... Aikuiset naiset tosisaan jankkaavat täällä että kuka on kaunein minkä ikäisenä? Noloa

Ketju paras kommentti.

Vierailija
245/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Se on aivan se ja sama paljonko sitä pärstää leikelllään ja mitä tekee, niin sama nainen on normaalitilanteessa 25 vuotiaana paremman näköinen kuin 40-vuotiaana. Ainoa poikkeus tähän on se, jos 25 vuotiaana on ollut jotain erikoista meneillään, kuten vaikka anorektia tai valtavan lihava tms. mutta nuo ovat ainoita poikkeuksia. 

Jankuti jankuti jankuti..............

Vierailija
246/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen saa lastin lentämään, näin se on. Hyvä vartalo kiihottaa.

Vierailija
247/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi puhut vain naisista?

Vierailija
248/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun esim oli itse 26v, niin en mä katellut 40v miehiä. (

Kyllä se joskus nuorempana oli riesa niinkuin kirjoitin. Itse todella tyytyväinen että se on loppu. Ikä on todellakin tuonut rauhaa

Vierailija
249/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkun laittaa meikkiä niin voi näyttää taas 23 vuotiaalta t. n33v

Vierailija
250/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko jo ne vaatteet pois, jotta voidaan tarkastaa onko rinnat pystyssä, nännit kauniit ja roikkuuko perä. Juu ja kyllä sen Marininkin tissit on menneet 20 ja 30 välissä länään ja perse alkanut roikkumaan, että se siitä.

Vierailija
251/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun es

Näin se on lähes kaikkien naisten kohdalla. Ei naiset halua olla kaiken maailman janttereiden häiriköinnin kohteena. Mut jotkut miehet kuvittelevat, et se olis naiselle jotenkin imartelevaa, jos kaikki kuolaa. Ei ole.

Vierailija
252/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko jo ne vaatteet pois, jotta voidaan tarkastaa onko rinnat pystyssä, nännit kauniit ja roikkuuko perä. Juu ja kyllä sen Marininkin tissit on menneet 20 ja 30 välissä länään ja perse alkanut roikkumaan, että se siitä.

huutis

Vierailija
253/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti jankuti.................

Vierailija
254/271 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää enemmän taitaa merkitä elopaino. Kyllä 20-vuotias lihava nainen on samaa sukupuoletonta jämäporukkaa, kuin vammaiset naiset, vanhat naiset ja rumat naiset. Olen itse tällainen ollut, eikä niitä harvoja minusta kiinnostuneita miehiä nuori liha kiinnostanut, vaan se, että minun oletettiin olevan helppo, miellyttämishaluinen ja epätoivoinen.

40-vuotias timmi nainen puolestaan on "milf" ja luultavasti harva ikäisensä sinkkumies jättäisi tilaisuuden hänen kanssaan iän takia käyttämättä. Toki tällaisen naisen vaateliaisuus on yleensä aivan eri luokkaa, kuin humalaisella teinillä, joten helppoa spermaviemäriä etsivät miehet luultavasti skippaavat hänet ajan säästämisen vuoksi.

Vierailija
255/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Kruger oli nuorena troija elokuvassa syötävän näköinen. Täydellinen nainen

Vierailija
256/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kiva kun AP:lla on hauskaa...

Vierailija
257/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa miltä miehet näyttää jo 25-vuotiaina. Kaljuuntuvia kyttyräselkiä, ei jatkoon. Onneksi olen lesbo.

Kaikki tietää että naiset rummoutuu paljon nopeammin kuin miehet, naisilla sattuu olemaan vaan meikit joilla voi piilottaa ruman naamansa

Vierailija
258/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse samasta naisesta vaan näiden mielestä kuka tahansa 25-v. on viehättävämpi kuin kuka tahansa 40-v. 

Ap

Todellakin se on huvittavaa. Kaiken ikäisissä on luonneongelmaisia ja/tai mätisäkkejä. 

Ikä on ihan toissijainen parametri.

M46

Vierailija
259/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa miltä miehet näyttää jo 25-vuotiaina. Kaljuuntuvia kyttyräselkiä, ei jatkoon. Onneksi olen lesbo.

Kaikki tietää että naiset rummoutuu paljon nopeammin kuin miehet, naisilla sattuu olemaan vaan meikit joilla voi piilottaa ruman naamansa

Heh, usko unelmiisi. Rumia ukkoja löytyy vähintään kaksi kertaa enemmän kuin rumia naisia. Koeta se totuus kestää, kaljupää.

Elä vain fantasiamaailmassasi mielisairas tantta

Vierailija
260/271 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita n. kuusikymppisiä naisia, jotka ovat kauniita. Meidän firmassa on 600 keski-ikäistä naista ja voin nimetä useita. Pesevät nuoren mennen tullen. Sanotaan vaikka helena ahti-hallberg. Kun googlasin häntä nuorena, niin enpä voi sanoa hänen olleen kauniimpi nuorena https://www.is.fi/viihde/art-2000000810752.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme