Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Jessica Alba on esim 44v nyt ja taitaa edelleen olla monen miehen mieleen..Moni muukin yli 40v.on hyvännäköinen jos pitänyt huolta itsestään. Moni 20v taas on jo melko rupsahtanut kun istunut koko ikänsä huoneessaan..
Perus palstamamma muuttuu Jassica Albaksi tai Jennifer Lopeziksi heti kun täyttää 40v. Tzsiisus.
Taitaa olla kuitenkin enemmän Johanna Tukiaisia ja Mervi Tapoloita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten akkojen copium on huvittavaa. :D
Miksi ajattelet, että kyseessä on coping-mekanismi? Väitän että tämä ajatus perustuu sille oletukselle, että keskiverto nainen haluaisi miellyttää laumaa miehiä mikä siis on virheellinen oletus. Isolle osalle naisia runsas huomio miehiltä on kiusallista. Minulle se oli kiusallista kaksikymppisenä, on kiusallista nyt lähempänä neljääkymppiäkin. Päinvastoin koen helpottavana ettei sellaista tökeröä huomiota enää joudu yhtä isosti kohtaamaan kuin mitä nuorempana joutuen. Ja väitän etten todellakaan ole ainoa nainen joka näin ajattelee.
Couppailusi meni jo noloksi.
Tuntuu kieltämättä pahalta, että mieheni kelpaa minulle juuri sellaisena kuin on, mutta minä en hänelle, koska en ole enää nuori. Tai kelpaan, mutta kertoo sen aina sanoissaan, kuinka on muita niin paljon paremman näköisiä. Sen minä tiedän, mutta ei tulisi mielen viereenkään kertoa kumppanille näin. Kumppaniin minulla on tunneside, jonka kautta katson häntä rakastavasti ihaillen. Mies katsoo television joitakin naisia kasvot loistaen, muttei minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessica Alba on esim 44v nyt ja taitaa edelleen olla monen miehen mieleen..Moni muukin yli 40v.on hyvännäköinen jos pitänyt huolta itsestään. Moni 20v taas on jo melko rupsahtanut kun istunut koko ikänsä huoneessaan..
Perus palstamamma muuttuu Jassica Albaksi tai Jennifer Lopeziksi heti kun täyttää 40v. Tzsiisus.
Tsiisus itellesi. En puhunut itsestäni enkä palstamammoista vaan yleisesti vertasin, että on kauniita nelikymppisiäkin ja rupsahtaneita 20 kymppisiä. Menehän itse peilin eteen katsomaan mitä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kieltämättä pahalta, että mieheni kelpaa minulle juuri sellaisena kuin on, mutta minä en hänelle, koska en ole enää nuori. Tai kelpaan, mutta kertoo sen aina sanoissaan, kuinka on muita niin paljon paremman näköisiä. Sen minä tiedän, mutta ei tulisi mielen viereenkään kertoa kumppanille näin. Kumppaniin minulla on tunneside, jonka kautta katson häntä rakastavasti ihaillen. Mies katsoo television joitakin naisia kasvot loistaen, muttei minua.
Nelikymppinen vaimoni kelpaa minulle juuri sellaisena kun on.
Jos menee vaihtoon, niin vaihdan nuorempaan tai olen ilman. Integroin sitten vaikka filpun Suomeen tms.
Vierailija kirjoitti:
Laita mies roskiin. Päivääkään en kuuntelisi puhetra siitä miten joku muu on minua paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus itellesi. En puhunut itsestäni enkä palstamammoista vaan yleisesti vertasin, että on kauniita nelikymppisiäkin ja rupsahtaneita 20 kymppisiä. Menehän itse peilin eteen katsomaan mitä näkyy.
Tiedän ymmärrän hyvin tarkkaan, mitä peilistäni näkyy.
Mutta tässä yritetään saada myös ne 4-kymppiset naiset ymmärtämään näkemänsä.
Olen eri mutta meinaat ihan tosissasi että kaikki naiset jotka ovat itseensä tyytyväisiä, ovat harhaisia? Mikä ihme sinun tunnekasvatuksessasi on mennyt pieleen että sinulla on joku omituinen tarve "palauttaa naisia maan pinnalle"?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta meinaat ihan tosissasi että kaikki naiset jotka ovat itseensä tyytyväisiä, ovat harhaisia? Mikä ihme sinun tunnekasvatuksessasi on mennyt pieleen että sinulla on joku omituinen tarve "palauttaa naisia maan pinnalle"?
Narsismi on sairaus josta kärsii sekä narsisti itse ja ennenkaikkea ne läheiset.
Jessica Albaan ja Jennifer Lopeziin perustuvalla MT-jänkällä surffaten perustellaan omaa keski-ikäistä lärviä kympiksi. hohhojjakkaa.
Menkää sinne terapiaan.
Sinä se edellinen kommentoija tosiaankaan et osaa lukea. Sisäänlukutaito 0/5. Suosittelen lämpimästi pyytämään vaikka tekoälyä tulkkaamaan niin menee ymmärrys perille :D
Olin mä nätimpi 26-vuotiaana. Miks sitä copettamaan tai valehtelemaan? Tälläistä elämä om.
Minusta on surullista, että naiset liittoutuu toisiaan vastaan vain sen takia, kuka saa eniten miehiltä huomiota ja milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän kaikki ihmiset ole yhtä kauniita. Suurin osa on taviksia.
Nuori voi olla ihan tavallinen naamastaan, mutta hänellä ei ole iän tuomaa "rumuutta".
Vanhempi nainen, joka oli kaunis nuorena, on sitä yhä vanhempana, mutta ei ole enää niin kaunis, koska siinä on jo sitä iän tuomaa "rumuutta."
Silti tuo nuorena kaunis ollut nelikymppinen, voi todellakin olla kauniimpi piirteiltään kuin se kaksikymppinen tavis.
Ei pelkkä nuoruus siis tee kasvoista kauniita.
Niin. Jos vertaat 25 vuotiasta tavista 40 vuotiaaseen tavikseen, niin totta kai se 25 vuotias tavis on paljon, paljon viehättävämpi.
Mutta jos vertaat vaikka 40v Jennifer Anistonia 25 vuotiaaseen tavikseen, niin todennäköisesti kaikki toteaisivat Jenniferin olevan kauniimpi.
Jennifer Aniston on esimerkkinä ehkä vähän huono, koska hän ei ole kasvojensa puolesta koskaan vastannut kauneusihanteita. Mutta joka tapauksessa nuo maailmantähdet: heillä se hehkeys tulee pitkälti meikeistä, filttereistä ja kirurgiasta. Laitapa kuvahakuun Jennifer Aniston without makeup, niin saat ihan tavallisen näköisen keski-ikäisen tallaajan. Se on sitä todellisuutta.
Töissä ihan hiton kaunis ja seksikäs 42v sihteeri että kyllä niitäkin on 40v naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ymmärrän hyvin tarkkaan, mitä peilistäni näkyy.
Mutta tässä yritetään saada myös ne 4-kymppiset naiset ymmärtämään nä
Mikäs katkero sinä olet, miksi sinua kiinnostaa vaikka joku pitäisi itseään kauniimpana kuin onkaan? Palautteletko maan pinnalle miehiäkin, jotka luulee olevansa hauskoja tai fiksuja? Tuskinpa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on surullista, että naiset liittoutuu toisiaan vastaan vain sen takia, kuka saa eniten miehiltä huomiota ja milloinkin.
Minä väitän että me naiset nimenomaan ei liittouduta toisiamme vastaan vaan se on vähän urbaanilegenda. Samaa sukua tälle väitteelle että vanhempi nainen olisi automaattisesti kateellinen nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Olin mä nätimpi 26-vuotiaana. Miks sitä copettamaan tai valehtelemaan? Tälläistä elämä om.
Joo, mutta tod näk moni 40 v huippumalli on kauniimpi kuin sinä 26-vuotiaana. Ei täs sä puhuttu siitä, onko sama nainen yhtä kaunis nuorena ja vanhempana, vaan että on vanhempia naisia jotka on kauniimpia kuin monet nuoret naiset. Eikä tarvitse olla huippumallikaan.
Rummoutuminen alkaa kohta kahdenkympin jälkeen, usein siinä 25 jälkeen. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.
Niillä on seksikkäät uimapuvut 😍
Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.