Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D

Vierailija
16.11.2025 |

Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).

Kommentit (296)

Vierailija
181/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla paremman näköinen, mutta siltikin se ruma 25v on erittäin todennäköisesti haluttavampi. Perusbiologiaa, ei sitä mitkään harhaluulot miksikään muuta.

Vierailija
182/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs katkero sinä olet, miksi sinua kiinnostaa vaikka joku pitäisi itseään kauniimpana kuin onkaan? Palautteletko maan pinnalle miehiäkin, jotka luulee olevansa hauskoja tai fiksuja? Tuskinpa vaan. 

Reflektoi tuo nelikymppiseen. Tuntuuko että epätoivoisesti kompensoidaan jotain? Jäikö kenties jotain saavuttamatta kerran ulkonäöstä on tehty numero? 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan se olla paremman näköinen, mutta siltikin se ruma 25v on erittäin todennäköisesti haluttavampi. Perusbiologiaa, ei sitä mitkään harhaluulot miksikään muuta.

Ei taatusti ole. Kyllä miehet eniten arvostaa kauneutta, eikä ne ole yhtään kiinnostuneita minkään ikäisistä rumista naisista. 

Vierailija
184/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja on ne minusta jotenkin narsistisia sellaiset naiset  jotka kuvittelevat olevansa joka iässä top kaunotar ja siitten haukkuvat kaikki nuoret naiset rumiksi ja naiiviksi. Mun mielestä päälle 30-vuotiaana naisella pitäisi olla jo jonkinlaista muuta elämää ja elämänkokemusta ja itsetuntoa ettei ihan heti ala kiukkuuntua tälläisestä kommentoinnista, näillä kun yritetään just saada hermostumista aikaan. (Ovat provoja). 

Vierailija
185/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että täällä kirjoittelee niin paljon vanhempia naisia.

Vierailija
186/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näytin noin 40-vuotiaana parhaalta. Sitä ennen olin ruma enkä saanut ikinä mitään huomiota tai kohtelisuuksia. Vasta 40 v hujakoilla niitä alkoi tulla. 

Vierailija
187/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että täällä kirjoittelee niin paljon vanhempia naisia.

Eikä ole, tämä on keski-ikäisten palsta. Nuoret on jossain TikTokissa. 

Vierailija
188/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti ole. Kyllä miehet eniten arvostaa kauneutta, eikä ne ole yhtään kiinnostuneita minkään ikäisistä rumista naisista. 

ruma ja lihava nainen ei kiinosta pätkääkään vaikka olisi 18v mikä vituun  ikä hullu siellä oikeen  jauhaa paskaa.

Vierailija
189/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kuule. Jos se ruma on iloinen, naisellinen nainen ja positiivisuutta hehkuva niin ulkonäkö on sivuseikka.

M

Vierailija
190/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kauneus ja komeus katoaa iän myötä, paitsi ei omasta rakkaastaan :P

Vierailija
191/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kuule. Jos se ruma on iloinen, naisellinen nainen ja positiivisuutta hehkuva niin ulkonäkö on sivuseikka.

M

Joopa joo vajakkipentu.

Vierailija
192/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kieltämättä pahalta, että mieheni kelpaa minulle juuri sellaisena kuin on, mutta minä en hänelle, koska en ole enää nuori. Tai kelpaan, mutta kertoo sen aina sanoissaan, kuinka on muita niin paljon paremman näköisiä. Sen minä tiedän, mutta ei tulisi mielen viereenkään kertoa kumppanille näin. Kumppaniin minulla on tunneside, jonka kautta katson häntä rakastavasti ihaillen. Mies katsoo television joitakin naisia kasvot loistaen, muttei minua.

No on todella surullista.

Vierailija
193/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessica Alba on esim 44v nyt ja taitaa edelleen olla monen miehen mieleen..Moni muukin yli 40v.on hyvännäköinen jos pitänyt huolta itsestään. Moni 20v taas on jo melko rupsahtanut kun istunut koko ikänsä huoneessaan..

Perus palstamamma muuttuu Jassica Albaksi tai Jennifer Lopeziksi heti kun täyttää 40v. Tzsiisus.

Taitaa olla kuitenkin enemmän Johanna Tukiaisia ja Mervi Tapoloita

Tsiisus itellesi. En puhunut itsestäni enkä palstamammoista vaan yleisesti vertasin, että on kauniita nelikymppisiäkin ja rupsahtaneita 20 kymppisiä. Menehän itse peilin eteen katsomaan mitä näkyy. 

Tiedän ymmärrän hyvin tarkkaan, mitä peilistäni näkyy.

Mutta tässä yritetään saada myös ne 4-kymppiset naiset ymmärtämään nä

Jaa jaa, olikin vain projisointia, kun oma kuva ei miellytä. Sillähän se paha mieli lähtee, et haukkuu tuntemattomia netissä. Voi hyvää päivää.

Eri

Vierailija
194/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ihmiset joiden mielestä maksettu kauneus on viehättävämpää kuin luonnollinen kauneus. 

Vierailija
195/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ihmiset joiden mielestä maksettu kauneus on viehättävämpää kuin luonnollinen kauneus. 

Luonnollinen kauneus toimii vain ja ainoastaan ihmisillä, jotka jo lähtökohtaisesti ovat kauniita. Muut joutuvat tyytymään hivenen luonnottomaan apuun (ja nyt en puhu mitään täyteaineista tai kauneuskirurgiasta).

Vierailija
196/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.

Vierailija
197/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Runkkasitko pientä kaluasi?

Ei mun tarvi. Kyl tuo 40v vaimo vielä sen hoitaa. Menikö tunteisiin?

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Vierailija
198/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vkl kylpylässä. Itse 50v mies. Ei ainutta ei siis yhtäkään oikeasti kaunista ja hyväkroppaista vanhempaa naista. 20-30v kauniita ja hyväkroppaisia useampia.

Runkkasitko pientä kaluasi?

Ei mun tarvi. Kyl tuo 40v vaimo vielä sen hoitaa. Menikö tunteisiin?

Sinänsä naurettava keskustelu. Onhan se nyt ihan luonnonlaki että nuorempi on yleensä kauniimpi/ komeampi oli sitten kyseessä mies tai nainen.  Johan vanhemmiten ihokin alkaa ohentua jolloin kauneus virheet näkyvät. Iho veltostuu, tulee ryppyjä yms.

Tää kyl. Paitsi ei mua haittaa jos oma mies vanhenee. Mutta kun esim oli itse 26v, niin en mä katellut 40v miehiä. (ei ole koskaan kiinostunut miehen rahat). Mutta nyt kun olemme miehen kanssa päälle 30v molemmat, ei se haittaa että oma mies harmaantuu ja hänkin tuntuu pitävät mua kauniina (tuijottaa usein:D)

Vierailija
199/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 99% naisista, ei kaikki.

T. Mies

Vierailija
200/296 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan joku narsistinen persoonallisuus jos joka iässä haluaa kuvitellensa olevansa top 1 kaunotar/komistus? Tälläiset ihmiset on myös hyvin rasittavia.

Onhan se poikkeavaa. En ole tosin yhtään tällaista ihmistä elämässäni vielä tavannut eli liekö nyt kuinka yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan