Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (823)

Vierailija
241/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme tytärtä ja olen onnellinen että heillä on hyvät ammatit. Opiskeluaikana minä laitoin heille rahaa tilille joka kuukausi.

Minun käy todella sääliksi tätä henkilöä, jonka piti kuuden vuoden opiskelunsa maksaa itsensä myymisellä.

Minunkin. En halua edes kuvitella, miltä hänestä on tuntunut, kun on joutunut harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka ei kiihota. 😫

Mistä sinä sen tiedät ettei tätä henkilöä kiihottanut lainkaan? Et mistään. Vai lukeeko sekin raamatussa.

Vierailija
242/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastusta prostituutiota mutta.

-Seksityöläisille pitäisi saada eläkekertymä, työterveyspalvelut, turvattu työympäristö.

-Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta ja/ tai alaikäiseltä ja/tai avuttomassa tilassa olevalta (esim. huumeiden käyttöä rajoittava)pitäisi olla aina törkeä rikos, josta tuomio on aina ehdotonta vankeutta. Ensimmäinen "mutta" auttaisi tässä. 

-Bordellitoiminta jossa seksityöläiset toimisivat freelance yrittäjinä olisi varmaan paras ratkaisu. Järjestyksenvalvojat valvoisivat turvallisuutta kokoajan. 

Eli en vastusta prostituutiota mutta en kiellä sen mukanaan tuomia lieveilmiöitä. Niitä voitaisiin ratkoa jos seksityö ei olisi niin jäätävä tabu.

Näin toimii Saksassa. Tekijä vuokraa huoneen bordellista eli toimivat yksityisyrittäjinä. Huoneen ovella käydään ensin hintaneuvottelu. Huoneen ovi ei ole koskaan lukossa joten tarvittaessa apu tulee paikalle jos jostakin syystä tulee ongelmia. Jos henkilö ulkomailta, niin välillä käyvät lomilla kotimaassaan. Heillä on mm ammattiliitto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta prostituutiota mutta.

-Seksityöläisille pitäisi saada eläkekertymä, työterveyspalvelut, turvattu työympäristö.

-Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta ja/ tai alaikäiseltä ja/tai avuttomassa tilassa olevalta (esim. huumeiden käyttöä rajoittava)pitäisi olla aina törkeä rikos, josta tuomio on aina ehdotonta vankeutta. Ensimmäinen "mutta" auttaisi tässä. 

-Bordellitoiminta jossa seksityöläiset toimisivat freelance yrittäjinä olisi varmaan paras ratkaisu. Järjestyksenvalvojat valvoisivat turvallisuutta kokoajan. 

Eli en vastusta prostituutiota mutta en kiellä sen mukanaan tuomia lieveilmiöitä. Niitä voitaisiin ratkoa jos seksityö ei olisi niin jäätävä tabu.

Näin toimii Saksassa. Tekijä vuokraa huoneen bordellista eli toimivat yksityisyrittäjinä. Huoneen ovella käydään ensin hintaneuvottelu. Huoneen ovi ei ole koskaan lukossa j

Näin toimii Saksassa. Tekijä vuokraa huoneen bordellista eli toimivat yksityisyrittäjinä. Huoneen ovella käydään ensin hintaneuvottelu. Huoneen ovi ei ole koskaan lukossa joten tarvittaessa apu tulee paikalle jos jostakin syystä tulee ongelmia. Jos henkilö ulkomailta, niin välillä käyvät lomilla kotimaassaan. Heillä on mm ammattiliitto. 

Ei onnistuisi piskuisessa Suomessa, jossa ihmisten julkisten ammatinharjoittamisen ja verotietojen kyttääminen on kansanhuvia. Stigmatisaatiosta kun ei päästä eroon koskaan.

Vierailija
244/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme tytärtä ja olen onnellinen että heillä on hyvät ammatit. Opiskeluaikana minä laitoin heille rahaa tilille joka kuukausi.

Minun käy todella sääliksi tätä henkilöä, jonka piti kuuden vuoden opiskelunsa maksaa itsensä myymisellä.

Minunkin. En halua edes kuvitella, miltä hänestä on tuntunut, kun on joutunut harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka ei kiihota. 😫

Mistä sinä sen tiedät ettei tätä henkilöä kiihottanut lainkaan? Et mistään. Vai lukeeko sekin raamatussa.

Ainakin hänen vanhempansa ovat kai päihteitä käyttäviä, koska eivät pystyneet avustamaan rahallisesti hänen opiskelujaan. 

Omena ei kauas ole puusta pudonnut.

Vierailija
245/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee kiihottuakseen raskastamansa henkilön ja pitkän esileikin. Miehenä, et tätä voi käsittää?

Joskus jopa oikean tunnelman virittelyä rakkaan keittämästä aamupuurosta alkaen. Asiakkaalla tuskin on tällaiseen aikaa ja haluja. 

Liukuhihnalta vaan seuraava asiakas - housut pois ja hoitoon. Muutama näytelty voihkaisu.

Vierailija
246/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä että on päivän kymmenes asiakas, luulisi ettei innostaisi ryhtyä "hommiin"? 

Vierailija
247/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo indikaattori. Suosittelisitko ko. uraa tyttärellesi, pojallesi, äidillesi, isälleni, mummollesi, veljellesi tai sisarellesi, lapsenlapsellesi? 

Miksi et?

Suosittelisitko puhelinmyyjän ammattia sukulaisillesi? Jos et, pitäisikö se kieltää?

Puhelinmyynti pitäisi todellakin kieltää, soittelevat jopa työpuhelimiin ja keskeyttävät tärkeitä töitä ja vaikka mitä hemmetti, eivätkä edes heti ilmoita asiaansa vaan pitkittävät puhelua jollain "oliiiikoooohaaan puhelimessa juuri nyt ja täääälllä kertaaaa sellaaaaeeenen henkilöööö kuuuuui Matti Meikäläinen ja kuuluukoohan siiinne....."

Vierailija
248/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne samat ihmiset, jotka ostavat prostituoitujen palveluita eli omilla toimillaan aiheuttavat prostituution olemassaolon, myös huutavat netissä, että prostituoitu tai entinen prostituoitu on kelpaamaton parisuhteeseen, muihin töihin, luottamusasemiin yms. yms. Siksi en ikinä koskisi mieheen, joka on ostanut prostituoitujen palveluita. He eivät kelpaa parisuhteeseen.

Minäkään en koske naiseen joka on koskaan koskenut mustaan makkaraan, että tässä vähän sama periaate.

Vierailija
249/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää sinkkuna ja on panostanut hommaan ja ulkonäköönsä, joka voi toki vaatia suurtakin työtä ja paljon kirurgisia investointeja, niin sellainen ryhmä vakioasiakkaita tyyppinen homma on hyvä ja turvallinen bisnes, varsinkin jos asiakkaat ovat jotain tunnettuja henkilöitä, eivät voi silloin hölmöillä mitään, ettei asia saa julkisuutta.

En suosittele uraksi mutta hyvä keino kerätä pohjakassa, jos on joku selkeä visio, mihin sen tarvitsee/käyttää.

Vierailija
250/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ehkä vähän vanhentunut jutunaihe, koska mitä palstanaisten jutuista on tullut nähtyä, niin usea puhuu, ettei antaisi pimpslooraansa ilmaiseksi. Tästä voi päätellä, että naisten näkemykset ovat enemmän lämmenneet maksullisuuden suuntaan.

Vierailija
251/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee kiihottuakseen raskastamansa henkilön ja pitkän esileikin. Miehenä, et tätä voi käsittää?

Joskus jopa oikean tunnelman virittelyä rakkaan keittämästä aamupuurosta alkaen. Asiakkaalla tuskin on tällaiseen a

Ei välttämättä. Ihan miellyttävä ja seksikäs mies ja tunnelma voi riittää. Mutta jos asiakas joutuu maksamaan seksiä saadakseen, kuinka miellyttävä tai seksikäs tuollainen voi olla?

Vierailija
252/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.

Tämä satu on kuultu aiemminkin.

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina kun ei naisia tosiaan paljon tällä alalla ole ja palkka suuri. Nyt olen tosin äitiyslomalla. Mieheni tietää menneisyydestä.

Vierailija
253/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina kun ei naisia tosiaan paljon tällä alalla ole ja palkka suuri. Nyt olen tosin äitiyslomalla. Mieheni ti

Sun on vissiin vaikea uskoa, että ne vanhatkin naiset ovat olleet joskus nuoria ja hehkeitä. He ovat saaneet mahdollisesti paljonkin ulkonäkönsä avulla.

Se raja pitää kuitenkin vetää jonnekin, ja itse en ainakaan alkaisi huo*aamaan tai myymään nakukuviani. Rahoitin omat opintoni kaupan kassalla, opintolainaa ei ole lainkaan.

Asiasta ei myöskään tule yleistä vaikka sä kuinka hokisit niin.

Vierailija
254/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina kun ei naisia tosiaan paljon tällä alalla ole ja pal

Ei tarvitse tullakaan. Mutta onhan täällä keskustelussa jo laskujen mukaan kolme ellei enemmänkin naisia, jotka ovat opiskelu aikana myyneet seksiä. Toiset eivät halua kuluttaa vapaa-aikaa kaupan kassalla, josta saa todella pienen palkan.

Vierailija
255/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina ku

Puolessa tunnissa nettoaa kassan päiväpalkan.

Vierailija
256/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta. Jokainen tehkööt työtään ihan rauhassa, ei ole minulta pois millään tavalla. 

Vierailija
257/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina ku

Ei tarvitse tullakaan. Mutta onhan täällä keskustelussa jo laskujen mukaan kolme ellei enemmänkin naisia, jotka ovat opiskelu aikana myyneet seksiä. Toiset eivät halua kuluttaa vapaa-aikaa kaupan kassalla, josta saa todella pienen palkan.

Mielummin kassalla kuin raiska*tavana.

Vierailija
258/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen

Puolessa tunnissa nettoaa kassan päiväpalkan.

Sä oot varmaan mies, kun raha on sulle noin tärkeää.

Vierailija
259/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hänen vanhempansa ovat kai päihteitä käyttäviä, koska eivät pystyneet avustamaan rahallisesti hänen opiskelujaan. 

Omena ei kauas ole puusta pudonnut.

Trollolloo, etkö väsy tuohon tyhjänpäiväiseen paskaan koskaan? 

Vierailija
260/823 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus jopa oikean tunnelman virittelyä rakkaan keittämästä aamupuurosta alkaen. Asiakkaalla tuskin on tällaiseen a

Joo, ja taas trollolloo loo loo loo. Ihan täyttä paskaa taas alusta loppuun joka sana, siis siltä varalta että olitkin nyt tosissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme