Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä ei tunnu siltä, että tekee koko ajan henkisestä kuolemaa?

Vierailija
14.09.2026 |

Oletko sinä löytänyt sellaisen työn, jossa viihdyt? Mitä siinä tapauksessa teet työksesi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hommia julkishallinnossa, mutta ne olivat täyttä tuskaa ja nyt näitä paikkoja karsitaan.

Vierailija
2/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn tosi hyvin. Porrassiivoojana pyörin pitkin kyliä omien aikataulujen mukaan. Työn jäljen näkee välittömästi, asiakkaat/asukkaat on mukavia ja työkavereita on, mutta niitä näkee vain joskus ja kaikilla on omat hommansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyssektorilla sai tehdä pienellä palkalla hyvää yhteiskunnan ja haastavissa tilanteissa olevien låhimmäisten eteen. 
Mut sinne on turha nyt suunnata kun kohta on kaikki työttöminä

Vierailija
4/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kaikkist mieluisin työ o se, ettei tarvi olla riippuvainen muista. 

Meinaan omavaraismaataloutta.... Siihen pyrin, mutta mutta...

Vierailija
5/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl kaikkist mieluisin työ o se, ettei tarvi olla riippuvainen muista. 

Meinaan omavaraismaataloutta.... Siihen pyrin, mutta mutta...

Voi olla haastetta pohjolassa.

Vierailija
6/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parani elämänlaatu valtavasti kun vaihdoin vastuullisista ja vaativista johtotehtävistä ihan toisen alan perustehtäviin. Palkka yli 150.000€ vuodessa, mutta onnellisuus parani.

Vierailija
7/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla parani elämänlaatu valtavasti kun vaihdoin vastuullisista ja vaativista johtotehtävistä ihan toisen alan perustehtäviin. Palkka yli 150.000€ vuodessa, mutta onnellisuus parani.

Mihin tehtäviin?

Vierailija
8/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kiinnostavia ovat luovat alat esim.elokuvaohjaaja, käsikirjoittaja, elokuvatuottaja, kuvaaja, näyttelijä, lavastaja, äänisuunnittelija, musiikkituottaja, laulaja, lauluntekijä, säveltäjä, muusikko, dj, kirjailija, toimittaja, kuvataiteilija, kuvittaja, graafinen suunnittelija, taidejohtaja, animaattori, muotisuunnittelija, stylisti, sisustussuunnittelija, arkkitehti, maisema-arkkitehti, visualisti, teatteriohjaaja, koreografi, tanssija, tapahtumasuunnittelija, brändisuunnittelija....

Vierailija
9/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni kiinnostavia ovat luovat alat esim.elokuvaohjaaja, käsikirjoittaja, elokuvatuottaja, kuvaaja, näyttelijä, lavastaja, äänisuunnittelija, musiikkituottaja, laulaja, lauluntekijä, säveltäjä, muusikko, dj, kirjailija, toimittaja, kuvataiteilija, kuvittaja, graafinen suunnittelija, taidejohtaja, animaattori, muotisuunnittelija, stylisti, sisustussuunnittelija, arkkitehti, maisema-arkkitehti, visualisti, teatteriohjaaja, koreografi, tanssija, tapahtumasuunnittelija, brändisuunnittelija....

Onko mistään näistä sinulla kokemusta? Moni työ kuulostaa hienolta ennen kuin sitä päätyy itse tekemään.

Vierailija
10/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä ja mun sielu voi oikein hyvin kun keskittyy perustehtävään eli lapsiin. 

Olen jo sen verran vanha kettu, että osaan jättää turhan sälän ja höösäämisen omaan arvoonsa. 

Parasta työssäni on oivaltavat lapset ja se, että saan olla ulkona jokaikinen päivä sen pari tuntia. Usein ne oivallukset, lasten tai omat, myös tulevat ulkoillessa. 

Vierailija
11/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla paljon parjattu influensseri/bloggaaja/vloggaaja ei mun mielestä kuulosta yhtään pahalta hommalta. Paljon valinnanvapautta esim. työaikojen kanssa ja et ole sidottuna tiettyyn paikkaan, saa tehdä sisältöä omalla tyylillään itseä kiinnostavasta aiheesta.En ymmärrä lainkaan tätä jatkuvaa tarvetta vähätellä tätä täällä. Kivempaa duunia tuo on kun suurin osa matalapalkkaduuneista ja paremmat mahdollisuudet hyviin tuloihin jos osaat hommasi.

Vierailija
12/12 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mistään näistä sinulla kokemusta? Moni työ kuulostaa hienolta ennen kuin sitä päätyy itse tekemään.

Itsellä kokemusta juurikin musiikkialalta ja mulle itselleni ainakin unelmatyö ja yleensä ne muut luovan alan ammattilaiset, jotka tunnen ovat olleet tyytyväisiä hommiinsa. Toki kaikilla aloilla on joskus niitä vaikeitakin päiviä, mutta kyllä se intohimo omaant työhön auttaa jaksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan