Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Oletko ikinä ollut patja reiällä? Onko kukaan väkisin maannut kassasi tai käyttänyt sinua omien tarpeiden tyydytykseen?

Naisena, joka on ollut kaikkea ylläolevaa saamatta siitä mitään irti, muuta kuin pahaa oloa ja kipua, ei näe kuinka se raha lohduttaisi kun on ollut pelkkä lihanpala. Et voi samana päivänä puhua hierojasta ja oman kehon myymisestä.

Itselleen voi valehdella, uskotella mitä vaan, mutta se ei korjaa rikkinäistä sielua ja kehoa.

Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten keksin että seksiä voin harrastaa jos saan siitä maksua. Rahoitin sillä opinnot ja sijoitin osan.

Vierailija
202/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastaan tai puolesta, mutta rikollisuus ja veronkierto ovat bisneksessä vakavia ongelmia. Eikä surkea, ylihinnoiteltu seksi yksinäisyyttä poista.

Miksi kuvittelet, että seksi olisi surkeaa? Yksinäisyyttä poistamaan kukaan ei seksiä osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Oletko ikinä ollut patja reiällä? Onko kukaan väkisin maannut kassasi tai käyttänyt sinua omien tarpeiden tyydytykseen?

Naisena, joka on ollut kaikkea ylläolevaa saamatta siitä mitään irti, muuta kuin pahaa oloa ja kipua, ei näe kuinka se raha lohduttaisi kun on ollut pelkkä lihanpala. Et voi samana päivänä puhua hierojasta ja oman kehon myymisestä.

Itselleen voi valehdella, uskotella mitä vaan, mutta se ei korjaa rikkinäistä sielua ja kehoa.

Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten keksin että seksiä voin harrastaa jos saan siitä

Eli olet se promille joka on onnistunut löytämään komeita miehiä jotka ovat vielä suostuneet maksamaan.

Oliko kaikki kerrat tyydyttäviä? Vai onko aika kullannut muistot?

Hienoa, jos sinulle se oli hieno kokemus. Olet yksi harvoista. Rivihu orat kun saavat asiakkaiksi ne jotka haluavat nöyryyttä, alistaa ja satuttaa. Varmaan hekin joskus saavat myös kivan asiakkaan....

Vierailija
204/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan kerran kuussa mallitasoisen naisen, josta on tullut vakkarini. Edes nuorena - saati nyt 6-kymppisenä - ei olisi ollut mitään mahiksia sellaiseen kaunottareen. Nuorena en saanut vastakaikua naisilta, joihin olin rakastunut. En onneksi ole koskaan ollut kiinnostunut perheen perustamisesta. Eihän maksullinen seksi tietenkään korvaa rakkaussuhdetta, mutta jostain syystä sellaista ei minulle tässä elämässä suotu. Olen korkeasti koulutettu, työssäkäyvä mies, ulkonäöltäni keskiverto.

Vierailija
205/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten

Eli olet se promille joka on onnistunut löytämään komeita miehiä jotka ovat vielä suostuneet maksamaan.

Oliko kaikki kerrat tyydyttäviä? Vai onko aika kullannut muistot?

Hienoa, jos sinulle se oli hieno kokemus. Olet yksi harvoista. Rivihu orat kun saavat asiakkaiksi ne jotka haluavat nöyryyttä, alistaa ja satuttaa. Varmaan hekin joskus saavat myös kivan asiakkaan....

Miksi prostituoitujen pitäisi harrastaa seksiä vain komeiden miesten kanssa? Miten se yksin jotenkin korreloi hyvän seksin, huomaavaisuuden, hyvien käytöstapojen jne jne kanssa?

Yhdenyönjutuissa ja seurustelusuhteissakin voi tulla ihan samalla lailla vastaan miehiä, jotka "haluavat vain nöyryyttää, alistaa ja satuttaa". Mutta ovatko he enemmistö? Millä perusteella? Ei ainakaan tuntemani kokemus tai aineisto suomalaisista prostituoiduista tue tällaista näkemystä.

Vierailija
206/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleisesti ottaen kehitä yhteiskuntaa eikä naisten asemaa.

Vierailija
207/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistaa naisia perustavanlaatuisella tavalla. Tiedän, että ns. vapaaehtoisesti sitä hommaa tekevät provosoituvat tästä ja yrittävät taistella tätä vastaan, mutta he ovat alistettuja ja alistavat itse itseänsä. Olen yrittänyt ajatella asiaa siltä kannalta kuin nuo tietyt aktivistiprostituoidut yrittävät esittää ja palannut aina samaan. Naisen seksuaalisuus kaipaa pohjimmiltaan jotakin muuta kuin jatkuvia vaihtuvia tuntemattomia, ja tuollainen elämä, jossa omalla keholla, seksuaalisuudella tehdään muka "töitä", vaatii todella voimakasta dissosiaatiota. Väitän, että nuo kaikki, tietty entinen kansanedustaja ja ns. julkkisprostituoidut, isa häkkiset ja vastaavat mukaan lukien, tekevät / ovat tehneet jonkinlaista alitajuista trauman työstämistä (vaikka parempi tapa olisi mennä terapiaan) tai sitten kyse on ollut taloudellisesta pakosta. Jolloin myös on kyse heikossa asemassa olevan hyväksikäytöstä. Väitän tietäväni tämän asian paremmin kuin näVäitän tietäväni tämän asian paremmin kuin nämä aktivistit itse. Eivät vain ole käyneet tarpeeksi terapiassa. Siihen ei vain voi ketään pakottaa. Menevät sitten ehkä, kun ovat kulkeneet tuon tien loppuun. Minua ei haittaa, että joku riehaantuu siitä, että joku toinen katsoo tietävänsä paremmin. En silti peräänny tästä ajatuksesta, mutta en toisaalta ole heille mikään uhkakaan näkemykseni kanssa, joten miksi riehaantua.

Kovia väitteitä, mutta miten olisi konkretiaa ja vähän lihaa luiden ympärille? Substanssia väitteidesi tueksi? Kiinnostavia näkökulmia, mutta mikä tukee niitä?

"Alitajuista trauman työstämistä", "taloudellista pakkoa", "dissosiaatiota", "alistavat itse itseänsä". Aikamoisia yleistyksiä ja väittämiä, joita ei mikään aineisto tue ainakaan millään suurella volyymillä. Väität tietäväsi aika paljon, mutta millä perusteella ja auktoriteetilla? Talikkojoukkion itseoikeutetun johtajan?

Vierailija
208/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten keksin että seksiä voin harrastaa jos saan siitä

Noin feminismi haluaisi meidän nyt prostituutiosta ajattelevan: siistiä, helppoa, kätevää, älykästä, järkevää -- ja bonuksena valtakiksit jotka saa miesten kyykytyksestä.

Kyllä on mahtava yhteiskunta tulilla.

Vierailija
209/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerro minulle miten se on sinulta pois jos minä ja moni muu on vapaehtoisesti myynyt itseään ja nauttineet siitä? Totta kai tuossa ammatissa on se ihmiskaupan varjopuoli, mutta tarkoitan meitä jotka tekee sitä mielellään rahoittaakseen opintoja ja saadakseen rahaa asuntoon jne."

Heh, heh. Satuile lisää. Olen tuntenut, sattuneesta syystä, kymmeniä alan ammattilaisia. Ei mitään OF malleja, vaan ihan lihallista työtä tekevää. Kukaan, koskaan, ei käytä työstä sanaa "nautinto". Ehkä joku pari keikkaa tehnyt typykkä, jolla on ollut hyvä tuuri asiakkaiden suhteen, kehaisee kuinka helppoa oli. Hekin valehtelevat. 

Olisi kyllä ihan oikeasti kiinnostavaa kuulla lisää kokemuksistasi, jotka poikkeavat kovasti kaikesta saatavilla olevasta materiaalista ja yleisestä kokemuksesta.

Vierailija
210/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että kehittää myöskään miesten asemaa jos seksiä on yhä enemmän ostettava rahalla jota ei ole.

Vierailija
211/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo indikaattori. Suosittelisitko ko. uraa tyttärellesi, pojallesi, äidillesi, isälleni, mummollesi, veljellesi tai sisarellesi, lapsenlapsellesi? 

Miksi et?

Suosittelisitko puhelinmyyjän ammattia sukulaisillesi? Jos et, pitäisikö se kieltää?

Pitäisi. Prostituution kieltäminen toisaalta ei sitä hävitä vaan siirtää kaiken piiloon ja lisää rikollisuudelle virtaavaa rahaa. 

Vierailija
212/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele vielä. Kuitenkin oma keho, oma valinta. Turhanpäiväinen perusteeton vapauden rajoittaminen sekä mielivaltainen holhoaminen se ei kehitä yhteiskuntaa.

Vierailija
213/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta. Käytän palveluita kerran kuukaudessa. Tekee hyvää mielelle kun saa kunnolla.

Ukm 53

Vierailija
214/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Sillä lailla! No siinähän on sitten vakka löytänyt kantensa. Valtapeleissä voimaantunut kroppa on ottamassa taloudellista hyötyä sitä omaksi tyydytyksekseen hyväksikäyttävistä tunteettomista tuntemattomista.

Win-win ihan mallikelpoisen tasa-arvoisen tervehenkisesti. Kuka sitä ihmiskohtaamisiltaan mitään muuta muka enää kaipaisikaan?

N69

Vierailija
215/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten

Noin feminismi haluaisi meidän nyt prostituutiosta ajattelevan: siistiä, helppoa, kätevää, älykästä, järkevää -- ja bonuksena valtakiksit jotka saa miesten kyykytyksestä.

Kyllä on mahtava yhteiskunta tulilla.

Vanhan polven feminismi oli kahtiajakautunut kysymyksen edessä, sielläkin ne seksin ja miessukupuolen vihaajat kaappilesbot vastustivat kun taas uudempi sukupolvi taisteli naisen itsemääräämisoikeuden puolesta. Uudenpolven (naisasia)feminismi taas on vapautuneempi taistelemaan seksuaalisuuden ilmaisemisen ja itsevapauden puolesta - eli jotain nekin sentään ovat onnistuneet tajuamaan oikein! - kun taas ne samat vanhan koulukunnan happonaamat, seksin ja miesten vihaajat vastustavat syvästi jostain täysin irrationaalisista mielikuvistaan lähtöisin. Luultavasti jotain omia mörköjä heillä kaapissa, selvittämättömiä identiteettejä etc.

Ja ei kai mahtavaa yhteiskuntaa voi sokealle mielivallallekaan rakentaa.

Vierailija
216/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että kehittää myöskään miesten asemaa jos seksiä on yhä enemmän ostettava rahalla jota ei ole.

Mutta sitähän parempi se vain on lesbofeministi-miesvihaajalle, että yhä harvemmat miehet pääsevät kiinni siihen naisen arvokkaimpaan. Ylipäätään mitä vähemmän miehet koskevat naisiin missään mielessä, niin sitä parempi lesboraivofeministille.

Vierailija
217/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mies?

Sillä lailla! No siinähän on sitten vakka löytänyt kantensa. Valtapeleissä voimaantunut kroppa on ottamassa taloudellista hyötyä sitä omaksi tyydytyksekseen hyväksikäyttävistä tunteettomista tuntemattomista.

Win-win ihan mallikelpoisen tasa-arvoisen tervehenkisesti. Kuka sitä ihmiskohtaamisiltaan mitään muuta muka enää kaipaisikaan?

Mistä tietää, että on vallan omaajan ominaisuudessa?  -Kun sinua halutaan kovasti ja sinä säädät hintasi. Mistä tietää, että sinua sitten halutaan kovasti? Palveluksistasi ja vallankäytöstäsi ollaan tosiaankin valmiita maksamaan vaatimasi määrä rahaa!

Mikään ei mittaa asioiden arvoa yhtä hyvin tässä kylmässä, välinpitämättömässä maailmassa, kuin raha.

Vierailija
218/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin intiimiä ja jollain mittareilla pyhää kuin kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tähän kaikki "simpassitkin harjoittavat prostituutiota" heitot eivät päde, ihminen on eläin mutta omaa moraalin eri tavalla kuin mikään muu elollinen. Se, että antaa oman kehonsa näin muitten tuntemattomien käyttöön on itsensä esineellistämistä joka rikkoo normaaleilla aivoilla varustetun ihmisen. Ainoastaan psykopaatit kuten viime aikoina mainetta niittänyt Bonnie Blue kykenee tähän, koska hän on sisältä kuollut kala. 

Joskus nuorempana yritin selittää itselleni että seksityö on vain työtä, mutta ei se ole. Mikään paskaduuni ei samalla tavalla anna ihmisen intiimeimpiä kehon osia muitten käytettäväksi. Ehkä miehet eivät vain tätä ymmärrä, kun eivät omaa naisen sukupuolielimiä. Ja kun joku kuitenkin tuo esiin yhden illan suhteet, voin sanoa että KAIKKI naispuoliset ystäväni jotka ovat aikanaan näitä paljon harrastaneet ovat todenneet jälkeenpäin että yrittivät sillä tavoin vain hoitaa omaa rikkinäisyyttään ja riittämättömyyden tunteitaan. Monilla heistä on myös seksuaalisen hyväksikäytön taustaa lapsuudesta. Niin on monilla seksityöläisilläkin.

-N36

Vierailija
219/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehittää. Naisten vapauksien lisääntyminen parantaa naisten asemaa. Naisten elinkeinovapauden rajoittaminen on naisvihaa.

Vierailija
220/221 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin intiimiä ja jollain mittareilla pyhää kuin kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tähän kaikki "simpassitkin harjoittavat prostituutiota" heitot eivät päde, ihminen on eläin mutta omaa moraalin eri tavalla kuin mikään muu elollinen. Se, että antaa oman kehonsa näin muitten tuntemattomien käyttöön on itsensä esineellistämistä joka rikkoo normaaleilla aivoilla varustetun ihmisen. Ainoastaan psykopaatit kuten viime aikoina mainetta niittänyt Bonnie Blue kykenee tähän, koska hän on sisältä kuollut kala. 

Joskus nuorempana yritin selittää itselleni että seksityö on vain työtä, mutta ei se ole. Mikään paskaduuni ei samalla tavalla anna ihmisen intiimeimpiä kehon osia muitten käytettäväksi. Ehkä miehet eivät vain tätä ymmärrä, kun eivät omaa naisen sukupuolielimiä. Ja kun joku kuitenkin tuo esiin yhden illan suhteet, voin sanoa että KAIKKI naispuoliset ystäväni jotka ovat aikanaan näitä p

Tunnen ihmisiä, jotka ovat aidosti (enimmäkseen)nauttineet tai pitäneet luontevana kyseistä työtä, ihan vilpittömästi, ainakin suuremmaksi osaksi. Ei se täydellistä ole aina koskaan, ei mikään muutenkaan. Alalla toimiminen vaatii kyllä paksuhkoa nahkaa ja ymmärrystä siitä mitä tekee ja miksi sekä realiteettien kohtaamisten myötä kasvamista, seikkailumieltä, jännityksenhakuisuutta, vallankäytöstä nauttimista, vapaudesta työskennellä kun haluaa ja kenen kanssa haluaa, seksistä nauttimista tai ainakin sen esittämistä ilman, että se on suuri henkinen taakka. Oppiihan ja kokeepahan siinä myös paljon, kuulee ja näkee paljon sellaista mitä useimmat muut eivät koskaan.

Ei kai se kaikki voi noin mustaa voinut olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi