Miksi vastustat prostituutiota?
Miksi vastustat?
Kerrataan ensin faktat asiasta:
- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.
- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.
- Voi valita omat työajat ja lomat.
- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms
- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.
- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.
- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.
- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.
Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, jos kyseessä on itsenäinen yrittäjä eikä paritettava. Seksityöntekijää (onlyfans mukaanlukien) en tosin kumppaniksi huolisi, mutta se nyt on eri asia.
Miksi et huolisi kumppaniksi seksityöläistä? Sehän on vaan itsenäinen yrittäjä kuten edellä sanoit.
Itse ainakin kunnioitan enemmän seksistä rahaa ottavia naisia kuin itseään ilmaiseksi jakelevia.
eri
No tietysti, onhan se hirmuista jos nainen ihan itse saa päättää milloin haluaa seksiä ja kenen kanssa ja kuinka usein. Parempi pitää naisten seksuaalisuus vaan miesten määräys
Miesten ymmärryskyky palstalla on pelottavan heikko.
Eihän se seksityöläinen pääse valitsemaan asiakkaitaan, hän valitsee ne vähiten sekopäiset ja maksukykyiset asiakkaat siitä joukosta joka hänen palvelujaan hakee.
Ei hän valitse itse toivomiaan seksikumppaneita asiakkaista. Miten mies ei tätä tajua... huoh.
Eikä todellakaan halua niitä miehiä seksuaalisesti. Eli ei kiihotu ja liukkaria pitää käyttää. Tämä ei tee hyvää kropalle. Mutta niin, ei miehiä kiinnosta sen naisen hyvinvointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo indikaattori. Suosittelisitko ko. uraa tyttärellesi, pojallesi, äidillesi, isälleni, mummollesi, veljellesi tai sisarellesi, lapsenlapsellesi?
Miksi et?
Tai menisikö itse seksitöihin?
Kukaan ei tiedä varmasti sanoa lukumääriä, mutta tutkijoiden arviona on, että Suomalaisia joskus seksiä myyneitä saattaa olla jopa kymmeniä tuhansia.
Jopa nykyiset suomalaiset poliitikot avoimesti myöntää myyneensä itseään. Ja jos lasketaan ne kaikki missä seksillä on ostettu tutulta jonka kanssa harrastetaan seksiä tai seurustelu kumppanilta tai tapailu kumppaniltatai vaikka vakiintuneelta puolisolta jotain asioita tai palveluita mikä tosiasiallisesti on myös seksin myymistä niin todellinen luku on jos
Heh, että kumppanin huomiointi on maksua seksistä? Missä maailmassa sä oikein elät? Et ole vissiin koskaan edes nähnyt normaalia parisuhdetta.
Jokainen prostituoiduissa käyvät ja tätä kannattavat voisivat nyt tulla kertomaan haluaisiko lapselleen tuon ammatin vaiko mahdollisesti jonkun muun vähemmän mielenterveyden ja ruumiillisen terveyden päälle käyvän työn. Tautiriski on suuri, vaikka käyttäisikin kumia.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.
Et "traumatisoinut" ketään vai et itse traumatisoitunut?
Opiskelut näemmä menivät hukkaan.
Uskon että olet ennemmin asiakas, kuin palvelun tarjoaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yleisesti ottaen kehitä yhteiskuntaa eikä naisten asemaa.
Enpä usko että kehittää myöskään miesten asemaa jos seksiä on yhä enemmän ostettava rahalla jota ei ole.
"Seksiä on ostettava" ei ole mikään pakko ostaa, kuten autoa tai pleikkariakaan. Voi keskittyä elämässä muihin asioihin, rukoilla vaikka jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyy mies?
Oletko ikinä ollut patja reiällä? Onko kukaan väkisin maannut kassasi tai käyttänyt sinua omien tarpeiden tyydytykseen?
Naisena, joka on ollut kaikkea ylläolevaa saamatta siitä mitään irti, muuta kuin pahaa oloa ja kipua, ei näe kuinka se raha lohduttaisi kun on ollut pelkkä lihanpala. Et voi samana päivänä puhua hierojasta ja oman kehon myymisestä.
Itselleen voi valehdella, uskotella mitä vaan, mutta se ei korjaa rikkinäistä sielua ja kehoa.
Kyllä niille joita pakotetaan tekemään prostituutiota ja myymään itseään, varmasti sitä se on. Itse taas nautin siitä vallan tunteesta mikä minulla oli miehiin. Päätin aloittaa myymisen opiskeluaikana, koska olin todella suosittu ja ympärilläni pyöri jos jonkinmoista komistusta ja muitakin, en halunnut antaa kroppaani ilmaiseksi joten
Jos lähtökohta on se, että on jonkun miehen (isän, veljen, aviomiehen) omistama pillu niin onhan se tavallaan voimaantumista ottaa se pillu itselleen ja tehdä sillä mitä haluaa.
Siitä on sitten vielä vähän lisää voimaantumismatkaa siihen, ettei käytä sitä munan hinkutukseen... Mutta jokainen aloittaa tasoltaan.
Onhan se vaarallinen ammatti, sillä koskaan et voi olla varma, milloin asiakas ottaa sinulta nirrin pois. Jollei tapa, voi pahoinpidellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin intiimiä ja jollain mittareilla pyhää kuin kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tähän kaikki "simpassitkin harjoittavat prostituutiota" heitot eivät päde, ihminen on eläin mutta omaa moraalin eri tavalla kuin mikään muu elollinen. Se, että antaa oman kehonsa näin muitten tuntemattomien käyttöön on itsensä esineellistämistä joka rikkoo normaaleilla aivoilla varustetun ihmisen. Ainoastaan psykopaatit kuten viime aikoina mainetta niittänyt Bonnie Blue kykenee tähän, koska hän on sisältä kuollut kala.
Joskus nuorempana yritin selittää itselleni että seksityö on vain työtä, mutta ei se ole. Mikään paskaduuni ei samalla tavalla anna ihmisen intiimeimpiä kehon osia muitten käytettäväksi. Ehkä miehet eivät vain tätä ymmärrä, kun eivät omaa naisen sukupuolielimiä. Ja kun joku kuitenkin tuo esiin yhden illan suhteet, voin sanoa että KAIKKI naispuoliset ystäväni jotka ovat aikanaan näitä p
Panemisen pyhittäminen on kyllä vammaista. Jos joku, niin panemattomuus on pyhää. Ylipäätään pyhä ei sovi sukupuoliyhteyden kanssa samaan lauseeseen sillä on täysin sen vastakohta.
Juuri muuten ortodoksikirkon papin puheessa oli tästä, että naisen sukuelin on aina ollut hänen omansa riippumatta naisen elintasosta. Eli edes köyhän naisen elin ei ole rikkaan miehen omaisuutta.
Komppaan tuota, että seksisuhteet eivät palvele ketään. Itse kasvoin kulttuuriin, jossa paneminen oli läsnä vanhempien uusien kumppaneiden vuoksi. Lapsiperheissähän se yleensä loppuu (luonto on näin asian tarkoittanut) ja luuseriperheet sitten vajoavat polygamiaan. Pääsin kuitenkin irtaantumaan tuosta ympäristöstä ja pikku hiljaa olen oppinut ymmärtämään itseäni ja kehoani niin kuin se on. En siedä enää minkäänlaista himottelua, jos pallillinen edes katsoo minua väärin niin hyökkään. Kerta kaikkiaan kukaan ei ole syntynyt tänne siitosvimmaisten viemäriksi. Kiitos nykyaika, joka mahdollistaa tuosta kulttuurista eriytymisen ilman täydellistä syrjäytymistä
Prostituutio on säälittävää ja siihen liittyy usein ihmisoikeuksien polkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vaarallinen ammatti, sillä koskaan et voi olla varma, milloin asiakas ottaa sinulta nirrin pois. Jollei tapa, voi pahoinpidellä.
Ihmeellinen ajatus, että nainen olisi jotenkin avuton. Luonnossa ne ovat nimenomaan naaraat, jotka tappavat parittelua yrittäviä koiraita. Vain ihmismies on niin mätä, että tappaa naaraan jonka siittää.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.
Tämä satu on kuultu aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehittää. Naisten vapauksien lisääntyminen parantaa naisten asemaa. Naisten elinkeinovapauden rajoittaminen on naisvihaa.
Niin ei se ole sen enempää oikein kontrolloida sitäkään, että nainen ei saa antaa pillua, kuin että tämän olisi pakko antaa pillua.
Mutta jossakin kohtaa tulee myös raja siihen, että millaisissa porukoissa ihmiset haluavat kasvaa ja antaa lastensa kasvaa. Jos oman lapsen luokalla on vaikka 3 prostituoidun lapsia niin kyllä se laittaa miettimään, onko suomi hyvä paikka perustaa perhe. No, perheellistyminen on tavallaan tuon saman ilmiön jatkumoa enkä siihen itse lähde, mutta mätä tämä maa on yhtä kaikki, se on se pointti. Ja jos hyvät ihmiset jättävät maan niin se vaan pahenee, kunnes olot ovat pahemmat kuin afganistanissa.
Mitenkäs raamatussa sanottiin, että jos sodomassa ja gomorrassa olisi ollut edes 10 hyvää ihmistä, jumala ei olisi tuhonnut niitä. Hyvät ihmiset eivät halua asua missään käärmeenpesässä.
Vierailija kirjoitti:
vie naisilta niiden ainoan keinon kontrolloida miehiä
mitä siitäkin tulee jos mies saa ostettua seksiä
Kontrolloida miehiä ? Siis onko naisen pillu = mies? Nainen ei kontrolloi mitään muuta kuin ikiomaa sukuelintään ja sinä olet mielisairas jos kuvittelet sillä olevan mitään ttekemistä sinun kanssasi. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Oikea feministi ja tasa-arvon puolustaja puolustaa naisten oikeutta valita oma ammattinsa.
Misogynistit vastustavat naisten oikeutta päättää omasta ammatista ja elämästä.
Ihmisoikeuksiin kuulu kaikille ihmisarvon mukainen elanto. Myös esim. opiskelijoille, ilman pilsun myymistä. Tämä ei toteudu suomessa. En ole kieltämässä prostituutiota vaan nostamassa ihmisten kunnioituksen sille tasolle, että siihen ei tarvitse kenenkään sortua kuin ahneudesta ja sellainen on joka tapauksessa menetetty sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen ajatus, että nainen olisi jotenkin avuton. Luonnossa ne ovat nimenomaan naaraat, jotka tappavat parittelua yrittäviä koiraita. Vain ihmismies on niin mätä, että tappaa naaraan jonka siittää.
No, ihmismies nyt on kuitenkin yleensä vahvempi ja isompi kuin ihmisnainen. En itse pystyisi panemaan kampoihin edes 15-vuotiaalle pojalleni saati sitten aikuiselle miehelle.
Mulla on kolme tytärtä ja olen onnellinen että heillä on hyvät ammatit. Opiskeluaikana minä laitoin heille rahaa tilille joka kuukausi.
Minun käy todella sääliksi tätä henkilöä, jonka piti kuuden vuoden opiskelunsa maksaa itsensä myymisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kehittää. Naisten vapauksien lisääntyminen parantaa naisten asemaa. Naisten elinkeinovapauden rajoittaminen on naisvihaa.
Niin ei se ole sen enempää oikein kontrolloida sitäkään, että nainen ei saa antaa pillua, kuin että tämän olisi pakko antaa pillua.
Mutta jossakin kohtaa tulee myös raja siihen, että millaisissa porukoissa ihmiset haluavat kasvaa ja antaa lastensa kasvaa. Jos oman lapsen luokalla on vaikka 3 prostituoidun lapsia niin kyllä se laittaa miettimään, onko suomi hyvä paikka perustaa perhe. No, perheellistyminen on tavallaan tuon saman ilmiön jatkumoa enkä siihen itse lähde, mutta mätä tämä maa on yhtä kaikki, se on se pointti. Ja jos hyvät ihmiset jättävät maan niin se vaan pahenee, k
Joo, maailmassa on varmaankin jossain kaupunkeja, joissa ei ole lainkaan hyviä ihmisiä, ei edes sitä kymmentä. Hihhuius selittääkin vimmasi ja psykoottisuutesi. Say no more.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme tytärtä ja olen onnellinen että heillä on hyvät ammatit. Opiskeluaikana minä laitoin heille rahaa tilille joka kuukausi.
Minun käy todella sääliksi tätä henkilöä, jonka piti kuuden vuoden opiskelunsa maksaa itsensä myymisellä.
Minunkin. En halua edes kuvitella, miltä hänestä on tuntunut, kun on joutunut harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka ei kiihota. 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin intiimiä ja jollain mittareilla pyhää kuin kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen. Ja tähän kaikki "simpassitkin harjoittavat prostituutiota" heitot eivät päde, ihminen on eläin mutta omaa moraalin eri tavalla kuin mikään muu elollinen. Se, että antaa oman kehonsa näin muitten tuntemattomien käyttöön on itsensä esineellistämistä joka rikkoo normaaleilla aivoilla varustetun ihmisen. Ainoastaan psykopaatit kuten viime aikoina mainetta niittänyt Bonnie Blue kykenee tähän, koska hän on sisältä kuollut kala.
Joskus nuorempana yritin selittää itselleni että seksityö on vain työtä, mutta ei se ole. Mikään paskaduuni ei samalla tavalla anna ihmisen intiimeimpiä kehon osia muitten käytettäväksi. Ehkä miehet eivät vain tätä ymmärrä, kun eivät omaa naisen sukupuolielimiä. Ja kun joku kuitenkin tuo esiin yhden illan suhteet, voin sanoa että KAIKKI n
Panemisen pyhittäminen on kyllä vammaista. Jos joku, niin panemattomuus on pyhää. Ylipäätään pyhä ei sovi sukupuoliyhteyden kanssa samaan lauseeseen sillä on täysin sen vastakohta.
Juuri muuten ortodoksikirkon papin puheessa oli tästä, että naisen sukuelin on aina ollut hänen omansa riippumatta naisen elintasosta. Eli edes köyhän naisen elin ei ole rikkaan miehen omaisuutta.
Komppaan tuota, että seksisuhteet eivät palvele ketään. Itse kasvoin kulttuuriin, jossa paneminen oli läsnä vanhempien uusien kumppaneiden vuoksi. Lapsiperheissähän se yleensä loppuu (luonto on näin asian tarkoittanut) ja luuseriperheet sitten vajoavat polygamiaan. Pääsin kuitenkin irtaantumaan tuosta ympäristöstä ja pikku hiljaa olen oppinut ymmärtämään itseäni ja kehoani niin kuin se on. En siedä enää minkäänlaista himottelua, jos pallillinen edes katsoo minua väärin niin hyökkään. Kerta kaikkiaan kukaan ei ole syntynyt tänne siitosvimmaisten viemäriksi. Kiitos nykyaika, joka mahdollistaa tuosta kulttuurista eriytymisen ilman täydellistä syrjäytymistä
Et oikein voi heijastaa omaa seksin inhoamistasi muihin ihmisiin noin universaalisti kuin mitä täällä teet.
Suosittelisiko hän lapsilleen samanalaista uraa?
En muutenkaan usko kertomaasi. Ei itseään myymällä tienaa noin hyvin. Miksi keksit tarinoita? Miksi haluat naiset myymään itseään? Koska et saa kuin ostamalla seksiäkö?