Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75020)
En jaksaisi arjessa katsella eri sukupolven juttuja, mutta voisin nussia 20 v nuorempaa.
En ikinä antais prsettä miehelle joka noin lähestyis 😍😜 en edes puhelinnumeroa, tuo tietää vaan ongelmia, komppaan, ehdoton nounou, ei tulis kuuloonkaan, lemput tulis, en jäis edes kaveri asteelle
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei ainakaan mua. Kunhan molemmat syttyy toisen ulkonäöstä, on kemiaa ja löytyy jotain yhteistä.
Että suunnilleen sama ikäluokka on se juttu, myös tutkittu juttu.
Nuoret naiset syttyy vain vanhemman miehen paksusta siitä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antais prsettä miehelle joka noin lähestyis 😍😜 en edes puhelinnumeroa, tuo tietää vaan ongelmia, komppaan, ehdoton nounou, ei tulis kuuloonkaan, lemput tulis, en jäis edes kaveri asteelle
Lopeta valehtelu! Sä äijä annat ihan kaikille 🤦
Tulee paha olo täällä. Moikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu! Sä äijä annat ihan kaikille 🤦
Mitä vikaa siinä on, jos ei ole varattu?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä jonkun Huutokauppakeisaria tölläävän, urheilua harrastamattoman konttorirotan kanssa, joka seuraa 3kk Euriboria ja päätti siirtää terassilautojen vaihtamisen seuraavaan kesään. Ei vaikka oltaisiin synnytty samana päivänä.
Paksu lompsa ja valmiina käyttämään sitä niin saa nuoren kivan tytsyn.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi arjessa katsella eri sukupolven juttuja, mutta voisin nussia 20 v nuorempaa.
Mä en pystyis. 45:na 25:t näyttää aika nuorilta, lähes lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Iljetti jo nuorena vanhat lääppivät setämiehet. Ja vanha oli lähes 30 sekä sitä vanhemmat.
Naiset sanoo
------------------
Naiset tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä jonkun Huutokauppakeisaria tölläävän, urheilua harrastamattoman konttorirotan kanssa, joka seuraa 3kk Euriboria ja päätti siirtää terassilautojen vaihtamisen seuraavaan kesään. Ei vaikka oltaisiin synnytty samana päivänä.
Oletko aina se kelle väännetään rautalankaa.
Huh, lähtihän se. Ihan kuin tulppa olis irrotettu.
Vierailija kirjoitti:
Paksu lompsa ja valmiina käyttämään sitä niin saa nuoren kivan tytsyn.
Tai sitten ohut lompsa ja komea naama.
Oon ajaton. En takerru erityisesti oman ikäluokkani juttuihin, enkä muihinkaan.
Häivyn. Alkoi ahdistaa tuo lähestymistapa, pakko käydä flirttailee kevyesti jollekin, wa/snäp jotta maailma pysyy tällaisena, eikä tuollaiseks mee 😍😜 heidot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis. 45:na 25:t näyttää aika nuorilta, lähes lapsilta.
Mutta niillä on kestävyyttä, joten pelkkään panemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Haittaa. Suunnilleen samanikäinen tai mielummin vähän vanhempi mies se on oltava. nm
Haluaa tehdä tuttavuutta sanomalla olet jäänyt mieleen? Kyllä tuo viittaa vakavampaan mieleen jäämiseen. Tuolla tehdään suoraan selväks et on kiinnostunut romanttisessa mielessä ja menee suoraan tökerösti tunne edellä asiaan. Eikö voi kysyä miten menee, mikä meininki jne + normi puheita jos tutustua haluaa?