Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (75020)

Vierailija
74941/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano Aaaaa 😍😜

A-seksuaali.

Vierailija
74942/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty reippaasti. Kerro kaivatullesi että hän on jäänyt mieleen. Esittele tarvittaessa itsesi. Pyydä vaikka kävelylle tai kahville.

Jos ventovieraalle menee sanomaan et olet jäänyt mieleen, on se vähän tunteikasta, tunnepohjaista noin niinkuin alkuun sanoa. Ehkä olisi syytä aloittaa vähän kevyemmin. Itse juoksisin karkuun jos joku tulis noin sanoo 😲

Tosiasiahan se on että se toinen on jäänyt mieleen? Aika kevyt aloitus se minusta on.

Voihan se olla tosiasia että rakastaa jotakuta mut onko se hyvä mennä sanomaan jos toinen ei samoin?

No nyt sinulla lähtee laukalle. Jos sanoo että joku on jäänyt mieleen, niin eihän se mikään rakkaudentunnustus ole. Olet vain kiinnittänyt huomiosi johonkin ihmiseen positiivisessa mielessä ja haluaisit tutustua jos hänkin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74943/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty reippaasti. Kerro kaivatullesi että hän on jäänyt mieleen. Esittele tarvittaessa itsesi. Pyydä vaikka kävelylle tai kahville.

Jos ventovieraalle menee sanomaan et olet jäänyt mieleen, on se vähän tunteikasta, tunnepohjaista noin niinkuin alkuun sanoa. Ehkä olisi syytä aloittaa vähän kevyemmin. Itse juoksisin karkuun jos joku tulis noin sanoo 😲

Tosiasiahan se on että se toinen on jäänyt mieleen? Aika kevyt aloitus se minusta on.

Ahaa mun korvaan kuulostaa vakavalta, että on miettinyt minuu enemmänkin. On ihastunut ja kamppailee tunteidensa kanssa. Ehdoton turn off. Sama

Ai jos joku vuosisadan hottis tai muuten vaan kiinnostava kertoo että olet ollut mielessä, se on turnoff? Miten ajattelet että tuntemattomat voivat ikinä tutustua...

Olkoon mikä tahansa vuosisadan hottis mut tuollasta palloo en nilkkaan haluais, pyrkisin keskustelusta mahdollisimman nopeasti veke, kiusallista 😅 olet jäänyt mieleen , viittaa suoraan tunnemaailmaan. Minuu lähestytään yleensäkin kevyesti. Ja minä lähestyn kevyesti. Siten tuntemattomiin tutustutaan 😁

Vierailija
74944/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ikäero haittaa jos sitä alkaa olemaan siinä 10 vuotta. 8 vuotta ei ole vielä aivan liikaa, mutta 10 on. 

Vierailija
74945/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa mun korvaan kuulostaa vakavalta, että on miettinyt minuu enemmänkin. On ihastunut ja kamppailee tunteidensa kanssa. Ehdoton turn off. Sama

Olet nyt vähän omahyväinen!! Hyvänen aika jos on joskus nähnyt jonkun ja kiinnostunut hänestä niin ei se ole mitään kamppailua tunteidensa kanssa jos haluaa tehdä tuttavuutta ja ottaa selvää!

Vierailija
74946/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ikäero?

Ei, koska en halua enempää lapsia. Haittaako sinua?

Ei enää pitkään aikaan.

Vierailija
74947/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos joku vuosisadan hottis tai muuten vaan kiinnostava kertoo että olet ollut mielessä, se on turnoff? Miten ajattelet että tuntemattomat voivat ikinä tutustua...

Olkoon mikä tahansa vuosisadan hottis mut tuollasta palloo en nilkkaan haluais, pyrkisin keskustelusta mahdollisimman nopeasti veke, kiusallista 😅 olet jäänyt mieleen , viittaa suoraan tunnemaailmaan. Minuu lähestytään yleensäkin kevyesti. Ja minä lähestyn kevyesti. Siten tuntemattomiin tutustutaan 😁

En tutustuisi ollenkaan tällä tietoa.

Vierailija
74948/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan sairasta. Sen jälkeen kun ihastuin sinuun, niin oon alkanu vetää naisia puoleeni kuin magneetti, mut eihän ne muut nyt tietenkään kiinnosta, niin lähinnä vaivaannun. Mikähän minussa muuttu niin paljon?

Ihme on, jos et johonkuhun heistä lopulta haksahda. Samalla pääsisit musta eroon lopullisesti. 

Vierailija
74949/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljetti jo nuorena vanhat lääppivät setämiehet. Ja vanha oli lähes 30 sekä sitä vanhemmat. 

Vierailija
74950/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Total turn offi olis 😍😜 Jos haluais omat mahkunsa menettää niin tuo on hyvä lähestymistapa. 

Vierailija
74951/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan sairasta. Sen jälkeen kun ihastuin sinuun, niin oon alkanu vetää naisia puoleeni kuin magneetti, mut eihän ne muut nyt tietenkään kiinnosta, niin lähinnä vaivaannun. Mikähän minussa muuttu niin paljon?

Ihme on, jos et johonkuhun heistä lopulta haksahda. Samalla pääsisit musta eroon lopullisesti. 

Älä omi, ei hän ole täällä, enää.

Vierailija
74952/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti silloin kun on ihastunut vetää kuin magneetti puoleensa myös muita. 

Vierailija
74953/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ikäero?

Ei, koska en halua enempää lapsia. Haittaako sinua?

Ei enää pitkään aikaan.

Mutta seuraukset tulisivat sinulle.

Vierailija
74954/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ikäero haittaa, mutta minkä voin sille että olen silti tässä.

En ryhdy mihinkään, jos haittaa.

Vierailija
74955/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa SUUKKI

😰

Vierailija
74956/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Total turn offi olis 😍😜 Jos haluais omat mahkunsa menettää niin tuo on hyvä lähestymistapa. 

Trolleilta ei nyt kysytä.

Vierailija
74957/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ikäero?

Sellaisia haittaa, jotka eivät osaa elää hetkessä. Miettivät vuosikymmenien päähän, ja voivat kuolla seuraavana päivänä aivoinfarktiin. Liika ylimielisyys elämän suhteen ei ole ikinä hyvästä. 

Vierailija
74958/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti silloin kun on ihastunut vetää kuin magneetti puoleensa myös muita. 

Kun aloin pitää naisesta, tuntu et miehet alkoi lähestyä enemmän. Olen nainen.

Vierailija
74959/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää syyllistäkö kuollutta kuolemastaan. Tai eihän kuollut siitä enää tiedä, mutta se on silti julmaa. Kuollut on varmasti taistellut viimeiseen saakka ja sen ylikin. Se lopun 'paraneminen' johtuu vain helpotuksesta kuoleman edellä, rauhasta. Eikä sen takia voi vetää hernettä nenään, kun sitten läheinen kuoleekin. 

Ootko aina yhtä melodramaattinen? Hiukka huonoa makua sellainen.

En. Kuolema on luonnollista. Helpotus joillekin. Jälkeenpäin lokaaminen ei ole. Mutta mitä väliä. 

Sivusta kommentoin sen verran, että todellakin on epäeettistä vaan vaatia kituuttavaa ja rikkinäistä vaan jatkamaan ja jatkamaan, jotta itelle ei tulisi paha mieli. 

Sivuakin sivummasta: Jatkamaan mitä? Ei kukaan päätä itse milloin tänne syntyy, joten ei myöskään lähtöhetki ole omissa käsissä. Mikä tahansa henkäys voi olla kenellä tahansa viimeinen, "terveelläkin", jos on vaikka piilevä sydänvika. Pieniä piipertäjiä me ollaan kaiken tämän edessä.

Vierailija
74960/75020 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teidän piti just tulla just tähän väliin noiden "haittaako ikäero" juttujen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan