Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75096)
Minä tykkään 20v. nuoremmasta. terv. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antais prsettä miehelle joka noin lähestyis 😍😜 en edes puhelinnumeroa, tuo tietää vaan ongelmia, komppaan, ehdoton nounou, ei tulis kuuloonkaan, lemput tulis, en jäis edes kaveri asteelle
Lopeta valehtelu! Sä äijä annat ihan kaikille 🤦
Itselleen vastailee
Harvemmin ikäero haittaa vaan ne erot mitä se ikäero voi tuoda mukanaan. Itsekin pidin vielä viime vuonna kaikkia yli 5 vuotta itseäni vanhempia no-go zonena, mutta nykyinen kaivattu on minua 10-15 vuotta vanhempi. Hän ei vain jotenkin tunnu siltä.
Koen paljon ikäistään nuoremman naisen ottavat miehet pervoiksi. Heissä on kaikki sellaiset ainekset, joita en yhtään miehessä halua, ts pettäjän sekä pedon aineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi arjessa katsella eri sukupolven juttuja, mutta voisin nussia 20 v nuorempaa.
Mä en pystyis. 45:na 25:t näyttää aika nuorilta, lähes lapsilta.
Mutta niillä on kestävyyttä, joten pelkkään panemiseen.
En oo itellä tai kumppaneilla viel huomannu teinivuosista muutosta kestävyydessä. Kesto on kyllä lisääntyny aika paljon, ni ei tarvii ottaa montaa rundia. Kai se on ne elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksu lompsa ja valmiina käyttämään sitä niin saa nuoren kivan tytsyn.
Tai sitten ohut lompsa ja komea naama.
Kyllä, jos on itse nuori.
Tunnen tarpeeksi monta setämiestä, joilla on vientiä nuorten ja liian nuorten naisten keskuudessa pelkän naamataulun ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tarpeeksi monta setämiestä, joilla on vientiä nuorten ja liian nuorten naisten keskuudessa pelkän naamataulun ansiosta.
Rumia naisia, tyhmiä naisia, jotka ei saa ketään, kaikille ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Koen paljon ikäistään nuoremman naisen ottavat miehet pervoiksi. Heissä on kaikki sellaiset ainekset, joita en yhtään miehessä halua, ts pettäjän sekä pedon aineet.
Niitä miehiä ja niiden nuoria naisia ei kiinnosta miten koet heidät tai olet kokematta.
En oo koskaan ollut ihastunut kuin plus miinus 4 vuoden ikäerolla sinne tai tänne. Mutta eihän sitä ikinä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi arjessa katsella eri sukupolven juttuja, mutta voisin nussia 20 v nuorempaa.
Mä en pystyis. 45:na 25:t näyttää aika nuorilta, lähes lapsilta.
Mutta niillä on kestävyyttä, joten pelkkään panemiseen.
En oo itellä tai kumppaneilla viel huomannu teinivuosista muutosta kestävyydessä. Kesto on kyllä lisääntyny aika paljon, ni ei tarvii ottaa montaa rundia. Kai se on ne elintavat.
Tämä ei täsmää. Kuinka monen kumppanin kanssa olet asiaa vertaillut teinivuosista nykyisyyteen. Nuori pystyy ottamaan kymmenen kertaa, mutta vanhempi tyytyy yhteen.
Kyllä viehättää hieman nuoremmat miehet, vaikka minua lähestyy monenikäiset. En oikein oman ikäisistä tai vanhemmista jaksa viehättyä.
Liian tylsää seuraa oli minulle, pahoittelut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viehättää hieman nuoremmat miehet, vaikka minua lähestyy monenikäiset. En oikein oman ikäisistä tai vanhemmista jaksa viehättyä.
Moi Rolf!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää syyllistäkö kuollutta kuolemastaan. Tai eihän kuollut siitä enää tiedä, mutta se on silti julmaa. Kuollut on varmasti taistellut viimeiseen saakka ja sen ylikin. Se lopun 'paraneminen' johtuu vain helpotuksesta kuoleman edellä, rauhasta. Eikä sen takia voi vetää hernettä nenään, kun sitten läheinen kuoleekin.
Ootko aina yhtä melodramaattinen? Hiukka huonoa makua sellainen.
En. Kuolema on luonnollista. Helpotus joillekin. Jälkeenpäin lokaaminen ei ole. Mutta mitä väliä.
Sivusta kommentoin sen verran, että todellakin on epäeettistä vaan vaatia kituuttavaa ja rikkinäistä vaan jatkamaan ja jatkamaan, jotta itelle ei tulisi paha mieli.
Sivuakin sivummasta: Jatkamaan mitä? Ei kukaan päätä itse milloin tänne syntyy, joten ei myöskään lähtöhetki ole omissa käsissä. Mikä tahansa henkäys voi olla kenellä tahansa viimeinen, "terveelläkin", jos on vaikka piilevä sydänvika. Pieniä piipertäjiä me ollaan kaiken tämän edessä.
Ei ihminen joka ei muutenkaan haluaisi enää kituuttaa olisi pahoillaan, jos sydän prakaisi vaikka heti. Loppuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiä ja niiden nuoria naisia ei kiinnosta miten koet heidät tai olet kokematta.
Ei haittaa, tuskin ovat nuorikoilleen uskollisia, persläpiä suuri osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia naisia, tyhmiä naisia, jotka ei saa ketään, kaikille ottajansa.
Voit tunkea pääsi pensaaseen niin halutessasi. Itseasiassa haluaisin itsekin välillä tehdä niin, kun katselen sitä menoa vierestä.
Ettei vaan olis miehetkin yksilöitä. Voisko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty reippaasti. Kerro kaivatullesi että hän on jäänyt mieleen. Esittele tarvittaessa itsesi. Pyydä vaikka kävelylle tai kahville.
Jos ventovieraalle menee sanomaan et olet jäänyt mieleen, on se vähän tunteikasta, tunnepohjaista noin niinkuin alkuun sanoa. Ehkä olisi syytä aloittaa vähän kevyemmin. Itse juoksisin karkuun jos joku tulis noin sanoo 😲
Tosiasiahan se on että se toinen on jäänyt mieleen? Aika kevyt aloitus se minusta on.
Ahaa mun korvaan kuulostaa vakavalta, että on miettinyt minuu enemmänkin. On ihastunut ja kamppailee tunteidensa kanssa. Ehdoton turn off. Sama
Olet nyt vähän omahyväinen!! Hyvänen aika jos on joskus nähnyt jonkun ja kiinnostunut hänestä niin ei se ole mitään kamppailua tunteidensa kanssa jos haluaa tehdä tuttavuutta ja ottaa selvää!
Haluaa tehdä tuttavuutta sanomalla olet jäänyt mieleen? Kyllä tuo viittaa vakavampaan mieleen jäämiseen. Tuolla tehdään suoraan selväks et on kiinnostunut romanttisessa mielessä ja menee suoraan tökerösti tunne edellä asiaan. Eikö voi kysyä miten menee, mikä meininki jne + normi puheita jos tutustua haluaa?
Sivusta tulen toteamaan että minulle on ihan normaalia että joku tuntematon mies tai nainen aloittaa juttelun sillä että jäin mieleen. Osa on homoja, osa heteronaisia, osa naisista kiinnostuneita. Ei heillä ole ollut romanttista kiinnostusta minua kohtaan, nainen olen.
Jotenkin olisi oudompaa että joku viiden vuoden takainen vessajonotuttavuus tulisi kyselemään mikä meininki kun odottelen junaa kuin että tekee heti selväksi että olemme tavanneet tapahtuman xyz vessajonossa silloin viisi vuotta sitten.
Mielenkiintoista huomata kuinka erilaisia voimme ollakaan. Mutta luultavasti edustamme ääripäitä, sinulle tuo on äärimmäisen outoa, minulle, no ei ihan jokapäiväistä mutta niin yleistä että oletan sitä tapahtuvaksi. Suurimmalla osalla taitaa olla kokemus tai pari, ilman että on sitä sen enempää analysoinut.
Ihastukseni suhteen olen todella epävarma. Pelkään etten ole jäänyt hänen mieleensä, tai jos olen niin hänkään ei ole kiinnostunut romanttisesti minusta 🥺