Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75020)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty reippaasti. Kerro kaivatullesi että hän on jäänyt mieleen. Esittele tarvittaessa itsesi. Pyydä vaikka kävelylle tai kahville.
Jos ventovieraalle menee sanomaan et olet jäänyt mieleen, on se vähän tunteikasta, tunnepohjaista noin niinkuin alkuun sanoa. Ehkä olisi syytä aloittaa vähän kevyemmin. Itse juoksisin karkuun jos joku tulis noin sanoo 😲
Tosiasiahan se on että se toinen on jäänyt mieleen? Aika kevyt aloitus se minusta on.
Ahaa mun korvaan kuulostaa vakavalta, että on miettinyt minuu enemmänkin. On ihastunut ja kamppailee tunteidensa kanssa. Ehdoton turn off. Sama
Vierailija kirjoitti:
Pusu 😘 olen tehnyt vähän salapoliisin hommia
Mitä sait selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty reippaasti. Kerro kaivatullesi että hän on jäänyt mieleen. Esittele tarvittaessa itsesi. Pyydä vaikka kävelylle tai kahville.
Jos ventovieraalle menee sanomaan et olet jäänyt mieleen, on se vähän tunteikasta, tunnepohjaista noin niinkuin alkuun sanoa. Ehkä olisi syytä aloittaa vähän kevyemmin. Itse juoksisin karkuun jos joku tulis noin sanoo 😲
Tosiasiahan se on että se toinen on jäänyt mieleen? Aika kevyt aloitus se minusta on.
Voihan se olla tosiasia että rakastaa jotakuta mut onko se hyvä mennä sanomaan jos toinen ei samoin?
Vierailija kirjoitti:
Pusu 😘 olen tehnyt vähän salapoliisin hommia
Ai, helpompi tapa olisi avata suukki 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla tosiasia että rakastaa jotakuta mut onko se hyvä mennä sanomaan jos toinen ei samoin?
Ei todellakaan. Sovu
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei minua, mut ei sitä ole kuin 12v -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei, koska en halua enempää lapsia. Haittaako sinua?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Miten paljon sitä on?
Rakkaus,kaipaus,unelmat,haaveet...olet sinä kyllä ihana paketti miestä.
Kauniita unia,ottaisin sinut viereeni😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa mun korvaan kuulostaa vakavalta, että on miettinyt minuu enemmänkin. On ihastunut ja kamppailee tunteidensa kanssa. Ehdoton turn off. Sama
Ai jos joku vuosisadan hottis tai muuten vaan kiinnostava kertoo että olet ollut mielessä, se on turnoff? Miten ajattelet että tuntemattomat voivat ikinä tutustua...
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ikäero?
Ei haittaa. Voi tulla vähän kiirettä sen vuoksi kyllä.
Tavallaan ikäero haittaa, mutta minkä voin sille että olen silti tässä.
Samoin, mutta täys vesiperä.