Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on yksi turha laji. Mielummin kuntosalille.
Ai onko turhaa liikkuessa kuulla linnunlaulua, tuntea lämmin kesätuuli iholla, antaa auringonsäteiden hyväillä ja katsella poutapilvien liikettä ja perhosen lentoa.. Senkö voittaa haiseva ja hämyinen kuntosali.
Kuulostaa kävelyltä, se onkin paljon parempi. Nyt voitte mennä hyvällä mielellä kävelylenkille.
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen aivan liian iso mun makuun/nautittavaks. Menee halut jos näen sellaisen 😍😜
Kyllä se pinppiin pitäisi mahtua.
Eipä tuota tahallista ilkeilyä kannata noteerata.On mikä on.
Mehän kaivataa ihania ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Tää ei sitten ollut vastaus tuohon rakastukseen.
Viimeisten lomapäivien kunniaksi ajattelin pistää ranttaliksi ja syödä sekä juoda juuri niin paljon ja kaikkea mitä tekee mieli. Lähdenkin nyt tästä kävelylenkille ja kauppaan ostoksille. Muiskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus-ketju on pian PYÖRINYT joka päivä palstalla kokonaisen VUODEN AJAN. Kuka/mikä tätä ketjua pyörittää?
Vuoden? Tämä ketju on pyörinyt etusivulla KYMMENEN VUODEN ajan. Tämä on osa 20 tms.
Eli typeryksiä riittää tänne vinkumaan ja tyhjää kaipaamaan.
Sait pinnistettyä omakuvasi yhteen lauseeseen? Bravooo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Jos usein viitataan puheessa henkilöön, että Se Pitkä Mies tai Se Lyhyt Mies, niin kyllä siitä nopeasti varmaankin identiteetinkin kohde rakentaa. Olin itse lapsena hiukan pyöreä ja mun minäkuva on läskittelyiden jäljiltä lihavan ihmisen, vaikka en ole lihava koskaan ollutkaan ja mun aikuisajan bmi on aina ollut 21.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen aivan liian iso mun makuun/nautittavaks. Menee halut jos näen sellaisen 😍😜
Niinpä. ei siitä pidä paljoa haukata et on keskikokonen. Näyttää vaan irrallaan isommalta kuin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦
Tänään sulla voi olla pää kipee. Suosittelen sulkemaan selaimen jo nyt.
Ei ollut minulta tuo. - pääkivusta kärsinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu mahtuu mut en tykkää mistään jäteistä. Saan herkästi joten koolla ei väliä olkoon vaikka katkis jos jyystää oikeasta kohtaa, saan herkästi 😍😜😅 mut ei yli 17cm kiitos. En nauti yhtään enkä saa millään paksulla 20cm peniksellä mitään. Tulee mieleen hevonen. Ja kova pitää olla. Ei mitään Antti-kovia = lerppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Mihin sinun identiteetti perustuu? Muiden arvostelemiseen?
Perustuu kokemukseen ja havaintoihin.
Miten olet tukenut ja vahvistanut heidän identiteettiään?
Pitääkö naisten nyt alkaa vieraiden miesten identiteettiäkin kehittämään? Eikö miehet jaksa enää mitään hoitaa itse. Sivusta vaan.
Kyllä pitää. Aivan kuten kaikkien miestenkin pitää vastustaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Kaikkien ihmisten pitää vastustaa kaikkiin ihmisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Eniten väkivaltaa kohtaavat miehet miehiltä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Jos usein viitataan puheessa henkilöön, että Se Pitkä Mies tai Se Lyhyt Mies, niin kyllä siitä nopeasti varmaankin identiteetinkin kohde rakentaa. Olin itse lapsena hiukan pyöreä ja mun minäkuva on läskittelyiden jäljiltä lihavan ihmisen, vaikka en ole lihava koskaan ollutkaan ja mun aikuisajan bmi on aina ollut 21.
Sivusta
Ä l ä selitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus-ketju on pian PYÖRINYT joka päivä palstalla kokonaisen VUODEN AJAN. Kuka/mikä tätä ketjua pyörittää?
Vuoden? Tämä ketju on pyörinyt etusivulla KYMMENEN VUODEN ajan. Tämä on osa 20 tms.
Sait pinnistettyä omakuvasi yhteen lauseeseen? Bravooo!!
T. Eri
Sinä et sitten sitä saanut pinnistettyä omaan viestiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Rakentakaas identiteettiä henkilölle joka pukkaa ohista kaipaus-ketjuun. -sivu
Mitä sanakirjassa lukisi vauvan kaipuupalstasta?
Toivottavasti kukaan ei luule, että osallistuin noihin draamoihin.