Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (69442)
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähtee lenkille, mut jotenki vetämätön olo. Tulisitko motivoimaan minua?
Ylös, ulos ja lenkille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, pilkun viilaajat ovat palanneet.😠
Pilkun viilaus ei ollut pointti ollenkaan, vaan perustelin vain, miksi en kirjoita hänelle.
Tarkoitin noita välimerkin tarkkailijoita.Ei tarvitse puuttua mitenkään muiden viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkun viilaus ei ollut pointti ollenkaan, vaan perustelin vain, miksi en kirjoita hänelle.
Tarkoitin noita välimerkin tarkkailijoita.Ei tarvitse puuttua mitenkään muiden viesteihin.
Todella tulen aina ihmettelemään kuka on niin idiootti ja kirjoittaa välimerkit erikseen! Ei tule sellaista päivää ettei se ärsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi viduddais enempi olla se mies jolla napero, vai auton omistsja jota naperon omaava mies pitää turhautumisen kohteenaan, ts. Autoa naarmutellaan. Kyl minuu silti viduddais olla aikuinen iso mies naperon kanssa tusaamas. Ilkivaltaa harrastavat ovat napero-ukkoja.
Tuskin kenenkään identiteetti tai itseymmärrys perustuu peniksen kokoon. Kun tätä ketjua lukee, tulee kyllä aika jännä käsitys siitä, miten sakki ajattelee ja mitä ihmisten mielissä pyörii.
Anopalstalla tulee ihmisen parhaat puolet esiin. 😊
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on yksi turha laji. Mielummin kuntosalille.
Se vasta tyhmää on ilman hyvää peruskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on yksi turha laji. Mielummin kuntosalille.
Se vasta tyhmää on ilman hyvää peruskuntoa.
Höpö höpö. Se on kaikkein tehokkainta. Koskaan ei ole niin hyvä kunto että sinne saakka pääsee jos noin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Mihin sinun identiteetti perustuu? Muiden arvostelemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu kokemukseen ja havaintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa aamupäivää kaivatulleni !
Mussa on varmaan jotain vikaa mut jotenkin aina ärsyynnyn tosta välistä ennen huutomerkkiä. 😂
Lauseen ja emojin väliin ei laiteta pistettä 😅 sivu
Tuo ei ollut lause vaan virke. Sivusta
Olkoon vaikka essee mut päätteeks ei laiteta pistettä jos laittaa emojin
Ei pidä paikkaansa. Kielioppisääntöjen mukaan virkkeen loppuun laitetaan ensin perinteinen välimerkki ja vasta sen jälkeen emoji. eri
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähtee lenkille, mut jotenki vetämätön olo. Tulisitko motivoimaan minua?
Kyllä mä sulle kohta lenkin näytän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tulen aina ihmettelemään kuka on niin idiootti ja kirjoittaa välimerkit erikseen! Ei tule sellaista päivää ettei se ärsyttäisi.
E simerk..iksi LUkihäiriöiset !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Älä selitä. On osa identiteettiä minkä näköinen ja kokoinen ihminen on. Tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu kokemukseen ja havaintoihin.
Miten olet tukenut ja vahvistanut heidän identiteettiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä. On osa identiteettiä minkä näköinen ja kokoinen ihminen on. Tiedän kyllä.
Eiku opiskele nyt vaan ensin sanojen merkityksiä, ennen kuin luulet tietäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sulle kohta lenkin näytän
Jos olet nainen niin olen aika avarakatseinen noissa hommissa, mut en usko että olet. :D
Mafia