Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos taas tarkoitus on hämmentää, parempi ruveta harakan kanssa hommiin, kun minä olen jo soppani keittänyt.
Minullekko kirjoitat? Olet aika paljon ominu viestejäni, mutta ne eivät ole sinulle.
Ei minulta.
Minulta vain yhdelle miehelle,
joka tunnistaa minut. E
Vierailija kirjoitti:
🤎💙
💙🤎
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus-ketju on pian PYÖRINYT joka päivä palstalla kokonaisen VUODEN AJAN. Kuka/mikä tätä ketjua pyörittää?
Vuoden? Tämä ketju on pyörinyt etusivulla KYMMENEN VUODEN ajan. Tämä on osa 20 tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Älä selitä. On osa identiteettiä minkä näköinen ja kokoinen ihminen on. Tiedän kyllä.
Eiku opiskele nyt vaan ensin sanojen merkityksiä, ennen kuin luulet tietäväsi.
Olen opiskellut alaa, joten opiskele sinä ennen kuin hirnut lisää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähtee lenkille, mut jotenki vetämätön olo. Tulisitko motivoimaan minua?
Kyllä mä sulle kohta lenkin näytän
Niinhän sun piti. Mutta et näytäkkään, vaan jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily on yksi turha laji. Mielummin kuntosalille.
Ai onko turhaa liikkuessa kuulla linnunlaulua, tuntea lämmin kesätuuli iholla, antaa auringonsäteiden hyväillä ja katsella poutapilvien liikettä ja perhosen lentoa.. Senkö voittaa haiseva ja hämyinen kuntosali.
Vierailija kirjoitti:
Keho on luotu kävelyyn, juoksuunkin. Tuskin hinkkaamaan jotain kylmää laitetta eestaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähtee lenkille, mut jotenki vetämätön olo. Tulisitko motivoimaan minua?
Huoh katkero langassa 🤦 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avarakatseinen ja minun on ollut aina vaikea kieltäytyä uusista mahdollisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko turhaa liikkuessa kuulla linnunlaulua, tuntea lämmin kesätuuli iholla, antaa auringonsäteiden hyväillä ja katsella poutapilvien liikettä ja perhosen lentoa.. Senkö voittaa haiseva ja hämyinen kuntosali.
Liika säteily on huono juttu, eteenpäin katsoa ei pilviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Mihin sinun identiteetti perustuu? Muiden arvostelemiseen?
Perustuu kokemukseen ja havaintoihin.
Miten olet tukenut ja vahvistanut heidän identiteettiään?
Jokainen huolehtikoot omastaan.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keho on luotu kävelyyn, juoksuunkin. Tuskin hinkkaamaan jotain kylmää laitetta eestaas.
Kehonpainoharjoitteet on hyvä, mutta keho vasten kehoa paras harjoite.
Liikkukoon kukin tavallaan. Pääasia, että liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisten nyt alkaa vieraiden miesten identiteettiäkin kehittämään? Eikö miehet jaksa enää mitään hoitaa itse. Sivusta vaan.
Kirjoitan ensisijaisesti itsestäni koska 1) muusta en tiedä mitään 2) se on tietyssä mielessä turvallista, en voi loukata ketään muuta paljastamalla asioita itsestäni tai kokemuksistani. En keskity kuvailemaan itseäni koska näkisin sen tarpeelliseksi tai koska uskoisin aiheen olevan erityisen kiinnostava. Kommentoin toki välillä myös muuta turvallista kuten säätä, kokkausreseptejä tai vihaa lietsovia trolleja. Perinteisestä kirjeenvaihdostahan tämä erottuu kuitenkin niin, että on täysin yksipuolista. Et halunnut että tiedän kuka olet. Se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen avarakatseinen ja minun on ollut aina vaikea kieltäytyä uusista mahdollisuuksista.
Sanopa se hälle suoraan.
Terveisiä kaikille liikennekameroiden välähdysten tahdissa masturboiville pilkunviilaajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisten nyt alkaa vieraiden miesten identiteettiäkin kehittämään? Eikö miehet jaksa enää mitään hoitaa itse. Sivusta vaan.
Kyllä pitää. Aivan kuten kaikkien miestenkin pitää vastustaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
HK:n sininen aivan liian iso mun makuun/nautittavaks. Menee halut jos näen sellaisen 😍😜
Jokainen huolehtikoot omastaan.