Mitä ajattelet naisena jos naapurin mies tarjoaa hirvenlihaa?
Mies varattu. Hauska ja ahkera, sekä useaman vuoden kokemuksella luotettava. Varakas. Itse sinkku yksinhuoltaja.
Kommentit (26)
Alfa-mies.
Kuuluu uhanalaiseen lihaa syövien hetero-miesten lahkoon.
On sillä ukollakin lihalliset ilot mielessä.
Onko sulla hyvät tissit?
Että pian sinkku yh saa kunnolla munaa. Mies on syönyt hirvenlihaa ja testot on koholla.
Haluaa vilpittömästi auttaa naapuria kun lihaa on varmaan joka paikka täynnä.
Otat lihat ja viet vielä kerran kiitokset äijän vaimon kautta perille. Eipä tuu naspurin vaimolle yllätyksenä.
Kiitän, laitan hirvipaistin uuniin ja syön hyvällä ruokahalulla.
Kiitän ja kerron, että minä ja mieheni emme syö lihaa.
Itsehän tarjoan muutakin suuhunpantavaa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Että on alfauros
Alfat on sulla unissasi
Vierailija kirjoitti:
Että pian sinkku yh saa kunnolla munaa. Mies on syönyt hirvenlihaa ja testot on koholla.
Näin se on. Liha miehen tiellä pitää! T: M65+
Otan hirven ja kiitän kauniisti. Onpa mukava naapuri.
Ystävällinen naapuri. Ehkä hänellä on sitä hirvenlihaa jo liikaakin, ettei jaksa syödä kaikkea. Ajattelee varmaan, että sinulla yh-äitinä ei ole miestä, joka toimittaisi sulle hirvenlihaa, ja lapsille pitää kuitenkin olla laadukasta proteiinia. Tai ehkäpä vaimo ei syö lihaa lainkaan, tai ainakaan riistaa. Kieltäydyn ehdottomasti olettamasta, että olisi taka-ajatuksia. Jos niitä on, niin sanokoon ihan suoraan. Todennäköisesti ei kuitenkaan ole. Voithan vastalahjaksi antaa vaikka sieniä, tai villasukat, tai mikä sinulta nyt parhaiten luonnistuu, jos muutoin tunnet jääväsi kiitollisuuden velkaan.
Eipä siinä mitään ihmeellistä ole. Ei mitään taka-ajatuksia, vain täysinäinen pakastin.
Vierailija kirjoitti:
Alfa-mies.
Kuuluu uhanalaiseen lihaa syövien hetero-miesten lahkoon.
Missä on Uhana?
Ajattelen, että kiva juttu, ja vien jotain vastalahjaksi heidän perheelle.
Onko se siellä Takahikiällä joku romanttisuuden osoitus, jos mies tarjoaa naiselle hirvenlihaa? Vai mitä ihmettä...?
Mies siis tarjosi hirvelihaa, eikä omaa lihaansa. Luulisi erottavan hirven miehestä.
En ottas vastaan. Mulla on omat hirvenlihat pakkasessa.
Taka-ajatuksia on tietenkin