Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (69305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Jos usein viitataan puheessa henkilöön, että Se Pitkä Mies tai Se Lyhyt Mies, niin kyllä siitä nopeasti varmaankin identiteetinkin kohde rakentaa. Olin itse lapsena hiukan pyöreä ja mun minäkuva on läskittelyiden jäljiltä lihavan ihmisen, vaikka en ole lihava koskaan ollutkaan ja mun aikuisajan bmi on aina ollut 21.
SivustaRakentakaas identiteettiä henkilölle joka pukkaa ohista kaipaus-ketjuun. -sivu
Niin, aina kun väittelijä huomaakin olevansa väärässä alkaa tämä ketjun otsikosta muistuttelu..
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei luule, että osallistuin noihin draamoihin.
Ainahan sinä olet mukana niissä. Olen hieman huolissani sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus-ketju on pian PYÖRINYT joka päivä palstalla kokonaisen VUODEN AJAN. Kuka/mikä tätä ketjua pyörittää?
Vuoden? Tämä ketju on pyörinyt etusivulla KYMMENEN VUODEN ajan. Tämä on osa 20 tms.
Eli typeryksiä riittää tänne vinkumaan ja tyhjää kaipaamaan.
Sait pinnistettyä omakuvasi yhteen lauseeseen? Bravooo!!
T. Eri
Sinä et sitten sitä saanut pinnistettyä omaan viestiisi.
Eripä hyvinkin 🤣🤣
Ja sinä taas hymiöinesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen identiteetti perustuu ainakin osin kokoon. Esim pituus yleisesti vaikuttaa miehen identiteettiin. Miksei siis myös penis.
Pitäisikö sinun selvittää sana identiteetti? Itsetunnon jollain lailla ymmärrän, koska esimerkiksi lyhyet miehet ovat usein minä minä mulkkuja, mutta että identiteettiin? Enpä usko.
Jos usein viitataan puheessa henkilöön, että Se Pitkä Mies tai Se Lyhyt Mies, niin kyllä siitä nopeasti varmaankin identiteetinkin kohde rakentaa. Olin itse lapsena hiukan pyöreä ja mun minäkuva on läskittelyiden jäljiltä lihavan ihmisen, vaikka en ole lihava koskaan ollutkaan ja mun aikuisajan bmi on aina ollut 21.
SivustaRakentakaas identiteettiä henkilölle joka pukkaa ohista kaipaus-ketjuun. -sivu
Niin, aina kun väittelijä huomaakin olevansa väärässä alkaa tämä ketjun otsikosta huomauttelu..
Antti suuttui mulle. Sanoin sille et sen pitäis perustaa firma, nimellä Puutteenalaisten Naisten Apu oy 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sinä olet mukana niissä. Olen hieman huolissani sinusta.
Smh
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus-ketju on pian PYÖRINYT joka päivä palstalla kokonaisen VUODEN AJAN. Kuka/mikä tätä ketjua pyörittää?
Vuoden? Tämä ketju on pyörinyt etusivulla KYMMENEN VUODEN ajan. Tämä on osa 20 tms.
Eli typeryksiä riittää tänne vinkumaan ja tyhjää kaipaamaan.
Sait pinnistettyä omakuvasi yhteen lauseeseen? Bravooo!!
T. Eri
Sinä et sitten sitä saanut pinnistettyä omaan viestiisi.
Eripä hyvinkin 🤣🤣
Ja sinä taas hymiöinesi!
T. Edelleen eri.
Vierailija kirjoitti:
Mihin draamoihin? Itse alapeukutan kaikki yli kolmen sanan lässytykset, enkä edes lue niitä kunnolla. Kuten tämän omankin. Kas noin.
Vierailija kirjoitti:
Antti suuttui mulle. Sanoin sille et sen pitäis perustaa firma, nimellä Puutteenalaisten Naisten Apu oy 😍😜
Perjantai on jo kohta alkamassa, nauti!
Ei keittänyt mun kollikissa kahvia,pakko keittää itse.Eli kahvitauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Samaistun tähän. Tämä pitäisi kuitenkin alkaa jo lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka ketju taisi olla 2014. (sivusta)
En kyllä jaksa olla asiallinen. Ahdistaa
Vierailija kirjoitti:
Kanssani voit olla juuri sellainen kuin olet. Tuskin se kahdestaan kovin asiallisena pysyisi muutenkaan. 😘
Olisinpa tiennyt että näin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssani voit olla juuri sellainen kuin olet. Tuskin se kahdestaan kovin asiallisena pysyisi muutenkaan. 😘
Kiitos. Nyt kun olisit vielä hän.
Oon niin hukassa. Kaukana satamasta.
Eripä hyvinkin 🤣🤣