Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (69442)
Vierailija kirjoitti:
Ihannepenis on min 20cm seisokissa, paksutta lenkkimakkaran verran.
Näin gay-piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan jonku kassan viereen kyttäilemään ketkä ostaa Tunto XL:ää, niin alkaa osumaan ainakin paksuuden osalta. Sitten vaan valitset parhaat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos taas tarkoitus on hämmentää, parempi ruveta harakan kanssa hommiin, kun minä olen jo soppani keittänyt.
Minullekko kirjoitat? Olet aika paljon ominu viestejäni, mutta ne eivät ole sinulle.
Tuskin vastailen sinulle. Sinut tunnistaa hyvin, koska käytät mm. kaksoiskonsonattia yleiskielestä poikkeavasti.
minullekko ~ minulleko
Voi noita muutkin käyttää. Oon pistänyt merkille, että ihmiset yhdistelevät tuntemattomien viestejä täällä liikaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos taas tarkoitus on hämmentää, parempi ruveta harakan kanssa hommiin, kun minä olen jo soppani keittänyt.
Minullekko kirjoitat? Olet aika paljon ominu viestejäni, mutta ne eivät ole sinulle.
Tuskin vastailen sinulle. Sinut tunnistaa hyvin, koska käytät mm. kaksoiskonsonattia yleiskielestä poikkeavasti.
minullekko ~ minulleko
Voi noita muutkin käyttää. Oon pistänyt merkille, että ihmiset yhdistelevät tuntemattomien viestejä täällä liikaa. Sivusta
Pointti oli, että en vastaa hänelle, koska. Se ei tarkoita, etteivätkö muut voisi kirjoittaa hänen tavallaan.
Olen iloinen, että olet olemassa, vaikka et minulle olekaan. Haluaisin, että olisit, mutta kun se ei ole mahdollista, on tyydyttävä kirjalliseen sinuun. Se on yksi versio henkisestä sinästäsi. Siinä tulevat esiin asiat, jotka haluat näyttää, mutta myös ehkä asioita, joita et haluaisi tulevan näkyviin. Paljon enemmän kuin koskaan oikeassa elämässä olisin sinuun voinut koskaan tutustua ilman tätä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisen ostaa tuo jos miehellä on kokoa napero?
Kannattaa ostaa sopivia.
Kumpi viduddais enempi olla se mies jolla napero, vai auton omistsja jota naperon omaava mies pitää turhautumisen kohteenaan, ts. Autoa naarmutellaan. Kyl minuu silti viduddais olla aikuinen iso mies naperon kanssa tusaamas. Ilkivaltaa harrastavat ovat napero-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi viduddais enempi olla se mies jolla napero, vai auton omistsja jota naperon omaava mies pitää turhautumisen kohteenaan, ts. Autoa naarmutellaan. Kyl minuu silti viduddais olla aikuinen iso mies naperon kanssa tusaamas. Ilkivaltaa harrastavat ovat napero-ukkoja.
Tuskin kenenkään identiteetti tai itseymmärrys perustuu peniksen kokoon. Kun tätä ketjua lukee, tulee kyllä aika jännä käsitys siitä, miten sakki ajattelee ja mitä ihmisten mielissä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää te aukkoja ja ulokkeita.
Mä pohdin oikeuksiani;
juridiikkaa, korvauksia,
tulevaisuuden kotiani.
High Integrity rehellisyyden
ja toimintastrategiat omaavaa,
aidosti tukevaa yhteisöä, joka
ilman tøksista kateutta ja
pahansuopaa vilpittömästi
haluaa lahjakkaan
yksilön puhkeavan kukkaan >
maksimaaliseen potentiaaliinsa. E
Ällöttävä häirikkö 🤮🤮🤮
Hänestä ilmoitettu poliisille. Ylläpito ei mahda häirikölle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenenkään identiteetti tai itseymmärrys perustuu peniksen kokoon. Kun tätä ketjua lukee, tulee kyllä aika jännä käsitys siitä, miten sakki ajattelee ja mitä ihmisten mielissä pyörii.
Anopalstalla tulee ihmisen parhaat puolet esiin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mies, ihannepeenikseni on 12-13cm ja parin sormen levyinen. Toivottavasti olet tuota kokoluokkaa tai pienempi. Ei ainakaan isompaa kiitos.
Pennikseni on 11,7 cm. Leveys 2 sormea (pikku rilli ja nimetön).
Eli näyttää aika hyvältä tuon suhteen. Oletko E-nainen?
Tekisi mieli lähtee lenkille, mut jotenki vetämätön olo. Tulisitko motivoimaan minua?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, pilkun viilaajat ovat palanneet.😠
Pilkun viilaus ei ollut pointti ollenkaan, vaan perustelin vain, miksi en kirjoita hänelle.