Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (69442)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyynnöillä ei ole merkitystä, jos niitä ei tehdä suoraan oikealle kohteelle elävässä elämässä.
Ei ole keinoa pyytää anteeksi oikeassa elämässä eikä yhteydenottoni ole millään tavalla toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa aamupäivää kaivatulleni !
Mussa on varmaan jotain vikaa mut jotenkin aina ärsyynnyn tosta välistä ennen huutomerkkiä. 😂
Sama. Ja ihmetyttää, että kuka ei vielä tiedä miten tuollaiset merkit kirjoitetaan (vanha, kouluja käymätön?…). Pienestä on kyllä kiinni kirjoitetusta tekstistä välittyvä vaikutelma!
Ei mua se haittais vaan kun tiedän et tuo kirjotetaan tahallaan noin. 😅
Kyllä, itsekin laitan välimerkkejä miten sattuu koska minua ärsyttää nuo ärsyyntyjät.
Mua ärsyttää sekin, että ärsyynnyn tuosta, aivan naurettavaa. Usein vaan jossain mielen sopukoissa sopivaan kohtaan osuu. :D Mua ei siis yleensä ärsytä inhimilliset kirjotusvirheet tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksipyynnöillä ei ole merkitystä, jos niitä ei tehdä suoraan oikealle kohteelle elävässä elämässä.
Ei ole keinoa pyytää anteeksi oikeassa elämässä eikä yhteydenottoni ole millään tavalla toivottua.
Etkö sitten näe enää kaivattuasi, ja onko hän kieltänyt kaikki yhteydenotot, eli kaikki tiet tukossa siis? Joskus voidaan joustaakin. Itse ainakin olisin avoin, mikäli kaivattuni haluisi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen naisen tehnyt kiinnostaville miehille aloitteen, kun en ole jaksanut odotella heidän lähestymisiään. Joskus olen tehnyt jopa epäkiinnostavalle miehelle aloitteen.
Vaatii kyllä paljon rohkeutta ja itsevarmuutta, ei kaikki uskalla eikä osaakaan. Sitten se pelko vielä taustalla pakeista, vaikka kuinka tykkäisi jostain tyypistä.
Mikä -pelko- pakeista. Pakit kuuluu elämään. Käsitelkää asia että pakkeja voi saada.
Kunpa voisikin ottaa asiat noin kevyesti. Jollekin pakit voi olla maailmanloppu ainakin sillä hetkellä, jos tunteet vielä syviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen naisen tehnyt kiinnostaville miehille aloitteen, kun en ole jaksanut odotella heidän lähestymisiään. Joskus olen tehnyt jopa epäkiinnostavalle miehelle aloitteen.
Vaatii kyllä paljon rohkeutta ja itsevarmuutta, ei kaikki uskalla eikä osaakaan. Sitten se pelko vielä taustalla pakeista, vaikka kuinka tykkäisi jostain tyypistä.
Mikä -pelko- pakeista. Pakit kuuluu elämään. Käsitelkää asia että pakkeja voi saada.
Kunpa voisikin ottaa asiat noin kevyesti. Jollekin pakit voi olla maailmanloppu ainakin sillä hetkellä, jos tunteet vielä syviä.
Mitä jos ei tule pakkeja? Siitä on vielä pitkä matka mihinkään vakavampaan. 😊-Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsitellyt ja todenut, että pelkään pakkeja liiaksi uskaltaakseni mitään onnenkantamoisaloitteita. Niiden ei tarvitse kuulua elämään. Se on valintakysymys. En ole pakkeja varsinaisesti koskaan saanut. Sivusta.
Ym. mainitun asian takia mä pelkäsin ehkä enempi sitä etten saisi pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Mies, ihannepeenikseni on 12-13cm ja parin sormen levyinen. Toivottavasti olet tuota kokoluokkaa tai pienempi. Ei ainakaan isompaa kiitos.
Okay then bye bye then 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas siellä imitoi minua? Toivottavasti ei kaivattu itse.😂 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mies, ihannepeenikseni on 12-13cm ja parin sormen levyinen. Toivottavasti olet tuota kokoluokkaa tai pienempi. Ei ainakaan isompaa kiitos.
Voin virittää stopparin 12,5 sentin kohdalle!
T. Arto
Yhden sanan olisin vaihtanut tuosta virkkeessä. Tilanteita on monia ja hyvin samanlaisia jopa.
Jos taas tarkoitus on hämmentää, parempi ruveta harakan kanssa hommiin, kun minä olen jo soppani keittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos taas tarkoitus on hämmentää, parempi ruveta harakan kanssa hommiin, kun minä olen jo soppani keittänyt.
Minullekko kirjoitat? Olet aika paljon ominu viestejäni, mutta ne eivät ole sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Yhden sanan olisin vaihtanut tuosta virkkeessä. Tilanteita on monia ja hyvin samanlaisia jopa.
Tuosta virkkeessä? Jospa keskittyisit johonkin muuhun. Ei vaihella sanoja nyt. Ensin oikeinkirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekko kirjoitat? Olet aika paljon ominu viestejäni, mutta ne eivät ole sinulle.
Tuskin vastailen sinulle. Sinut tunnistaa hyvin, koska käytät mm. kaksoiskonsonattia yleiskielestä poikkeavasti.
minullekko ~ minulleko
Sivusta.
Voi pienikokoisetkin haluta isoakin. Kysy suoraan irl?
Sekä monille ei niin väliä koolla, kuhan on huomioiva.