Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (69442)

Vierailija
69041/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

je t’aime 

Ei nyt.

24/7

Vierailija
69042/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit nyt jo terminoida tuon sketsihahmosi. Vitsistä loppui puhti jo kauan sitten.

Vastenmielisin trollihahmo(istaan) miesmuistiin. Toisaalta siinä mielessä hyödyllinen, että ei tarvii kuin nähdä se ulkona roikkuva kieli, niin tekee mieli sulkea palsta ja pysyä pois piiiiiitkään. Ja sehän on pelkästään hyvä asia.

Jos tämän kirjoittaja on nainen, niin sopivampi minulle olisi se antin kaipaaja. Sillä on sentään huumorintajua.

Niin, pitäväthän jotkut Putoustakin huumorina.

sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69043/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa aamupäivää kaivatulleni !

Mussa on varmaan jotain vikaa mut jotenkin aina ärsyynnyn tosta välistä ennen huutomerkkiä. 😂

Lauseen ja emojin väliin ei laiteta pistettä 😅 sivu

Tuo ei ollut lause vaan virke. Sivusta

Olkoon vaikka essee mut päätteeks ei laiteta pistettä jos laittaa emojin

Vierailija
69044/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun vastailee itselleen on siten omavarainen😂

Vierailija
69045/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa aamupäivää kaivatulleni !

Mussa on varmaan jotain vikaa mut jotenkin aina ärsyynnyn tosta välistä ennen huutomerkkiä. 😂

Sama. Ja ihmetyttää, että kuka ei vielä tiedä miten tuollaiset merkit kirjoitetaan (vanha, kouluja käymätön?…). Pienestä on kyllä kiinni kirjoitetusta tekstistä välittyvä vaikutelma!

Ei mua se haittais vaan kun tiedän et tuo kirjotetaan tahallaan noin. 😅

Kyllä, itsekin laitan välimerkkejä miten sattuu koska minua ärsyttää nuo ärsyyntyjät.

Vierailija
69046/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit nyt jo terminoida tuon sketsihahmosi. Vitsistä loppui puhti jo kauan sitten.

Vastenmielisin trollihahmo(istaan) miesmuistiin. Toisaalta siinä mielessä hyödyllinen, että ei tarvii kuin nähdä se ulkona roikkuva kieli, niin tekee mieli sulkea palsta ja pysyä pois piiiiiitkään. Ja sehän on pelkästään hyvä asia.

Jos tämän kirjoittaja on nainen, niin sopivampi minulle olisi se antin kaipaaja. Sillä on sentään huumorintajua.

Niin, pitäväthän jotkut Putoustakin huumorina.

sivusta

En pysyty kommentoimaan Putoukseen, kun en ole katsonut, mut pointti oli se ettei nipottajia jaksa kukaan.

Vierailija
69047/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla taiteellinen tehokeino käyttää välimerkkejä miten sattuu .

Vierailija
69048/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä olemassa älykästäkin huumoria. Täälläkin se joskus pilkahtelee. Tunnistaa siitä, että ei loukkaa ketään, ei aiheuta oksennusrefleksiä ja jättää vaan kivan fiiliksen.

Vierailija
69049/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on selvää, että toimin sun kanssa väärin silloin kun viimeksi nähtiin ja jossain kohtaa kaikki saa tietää. Anteeksi. 

Mitä ne saa tietää? Rakkautesi minuun? Mitä se nyt haittaa?

Sen, että yritin ihmistä, jota ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä yrittää. Ja sen, että kyseinen ihminen inhoaa minua sen takia eikä sen ahdistuksen takia pidä enää yhteyttä muihinkaan ihmisiin, jotka liittyvät minuun jotenkin.

Vierailija
69050/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyynnöillä ei ole merkitystä, jos niitä ei tehdä suoraan oikealle kohteelle elävässä elämässä.

Vierailija
69051/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksipyynnöillä ei ole merkitystä, jos niitä ei tehdä suoraan oikealle kohteelle elävässä elämässä.

Näin on👍

Vierailija
69052/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen naisen  tehnyt kiinnostaville miehille aloitteen, kun en ole jaksanut odotella heidän lähestymisiään. Joskus olen tehnyt jopa epäkiinnostavalle miehelle aloitteen. 

Vaatii kyllä paljon rohkeutta ja itsevarmuutta, ei kaikki uskalla eikä osaakaan.  Sitten se pelko vielä taustalla pakeista, vaikka kuinka tykkäisi jostain tyypistä. 

Vierailija
69053/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman anteeksipyyntöäkin voi antaa anteeksi. Ihan vaan sivuhuomiona. 🥰

Vierailija
69054/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen naisen  tehnyt kiinnostaville miehille aloitteen, kun en ole jaksanut odotella heidän lähestymisiään. Joskus olen tehnyt jopa epäkiinnostavalle miehelle aloitteen. 

Vaatii kyllä paljon rohkeutta ja itsevarmuutta, ei kaikki uskalla eikä osaakaan.  Sitten se pelko vielä taustalla pakeista, vaikka kuinka tykkäisi jostain tyypistä. 

Mikä -pelko- pakeista. Pakit kuuluu elämään. Käsitelkää asia että pakkeja voi saada. 

Vierailija
69055/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ihannepeenikseni on 12-13cm ja parin sormen levyinen. Toivottavasti olet tuota kokoluokkaa tai pienempi. Ei ainakaan isompaa kiitos.

Vierailija
69056/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, ihan vaan tyhmyyttä. Näin ainakin omalla kohdallani. Onneksi aina voi viisastua.  Eri

Vierailija
69057/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteluttas.

Vierailija
69058/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, ihannepeenikseni on 12-13cm ja parin sormen levyinen. Toivottavasti olet tuota kokoluokkaa tai pienempi. Ei ainakaan isompaa kiitos.

Olet niin pieni ja siro nainen, niin tämän takia en uskaltanut lähestyä sinua. :(

Vierailija
69059/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦

Vierailija
69060/69441 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤦

Tänään sulla voi olla pää kipee. Suosittelen sulkemaan selaimen jo nyt.