Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64537)
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä mitään tule pelkällä haaveilulla. Keskustelua, läheisyyttä ja silmiin napittamista vaatii myös.
Mä kyl kaipaan sitä fyysistä läheisyyttä kaivatun kanssa ihan valtavasti. Toivottavasti mun haaveet vielä toteutuu. 😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Omena on jo pudonnut, pian se alkaa maatumaan ja näin ravitsee uuden omenan alkua. Näin on hyvä. Se on luonnon kiertokulkua, vaikka poimijaa ei löytynyt, niin omena ei mene hukkaan. 🌞
Tää on ihan varmasti sä. 🛸
Mutta oot väärässä. Mut tullaan poimimaan parempaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.
Lääkärin diagnoosi sinulle vai sinun antama kaivatullesi?
Lääkärin minulle määrittelemä.
Mitä tarkoitat keissin lepuuttamisella?
Lypsät tietoa jolla et tee mitään! Häpeä.
Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh
Itse ainakin paskon sen verran usein ja paljon että pönttökin on tummunut pysyvästi 😱
Vierailija kirjoitti:
Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.
En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä!
Mukavaa kesäistä iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luotan.
Luottamus palkitaan. Hyvät teot ja positiivisuus kiertää aina antajalleen takaisin, samoin kuin ilkeys ja paha, negatiivisuus. Tähän uskon ja luotan.
Miten voi luottaa kun vastauksia ei ole saanut irl ja ketju on täynnä kaikenlaista negaa ja lähestymiskieltouhkailuja?
Huomenna on perjantai ja aion leipoa marjapiirakkaa. Tekee niin mieli herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.
Uskosta vanhurskas elää. Tuosta sun kirjoituksesta käy hyvin uskottomuus ilmi. Ja heikko usko. Jumalan syyttäminen ja epäily. Sana sanoo et joka anoo, anokoon uskossa, joka ei usko, älköön luulko Herralta mitään saavansa. Minä oon uskossa, ja viettänyt syntistäkin elämää välillä ja niissä myrskyissä on Jumala aina pelastanut mut ja pitänyt huolta ja järjestänyt asiat heti kun olen pyytänyt. Hän on kaiken ylitse. Ja tekee kaiken silkasta armosta ja rakkaudesta mua kohtaan. En koskaan epäilisi hänen asioiden järjestelykykyä. Hän näkee kokoajan missä hänen omansa menevät. Jumala on Jumala, kaikkivoipa ja kaiken ylitse. Muistan eräänkin kerran, kun elin elämän myrskyissä, ja jouduin onnettomuuteen, tipuin kännipäissäni kierreportaat alas kun tulin panemasta naimisissa olevan miehen kanssa 😲 mitä Jumala teki uskollisuudessaan vaikka minä olin uskoton? Enkeli kantoi koko matkan portaat alas ja tipahdin jaloilleni seisomaan alakertaan portaiden ala osaan! Wtf! En saanut yhtäkään mustelmaa tai ruhjetta, portaat ei edes hipaisseet mua koko tippumisen aikana! Luota Jumalaan. Aina. Kerran meinasin jäädä auton alle, auto pysähtyi kuin taikaiskusta, 2cm päähän mun kehosta. Kuski ihmetteli ja oli järkyttynyt siitä että miten hänen autonsa pysähtyi vaikka hän ei painanut jarrua vaan kaasua! Jumala voi järjestää sun pikkiriikkiset elämän/arjen ongelmat silmänräpäyksessä, kun vaan sanot: Isä järjestä tämä. "Älkää mistään murehtiko vaan kaikessa saattakaa Jumalan tietoon tarvitsemanne rukoillen anoen ja kiitäen"... Älä ole epäuskoinen vaan usko. Psalmi 91 korkeimman suojelus. Julista se joka päivä sun elämän ylle 🙏💪 ohis en puhu enää Jumalasta, anteeks tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä olekaan kaikki miehet. Tuskin sulla on sitä isoakaan, joten turhaan uhoat.
Polkupyörässä ketjut vähän vikisee. Mikä olisi hyvä öljy niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä olekaan kaikki miehet. Tuskin sulla on sitä isoakaan, joten turhaan uhoat.
Eikä sinulla vaaleaa persreikää joten turhaan nalkutat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity vaan omaan ryppyysi, tiesitkö että jotkut miehet valkaisee sen oman reikänsä xD
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on perjantai ja aion leipoa marjapiirakkaa. Tekee niin mieli herkutella.
Itse varmaan biletän ja käytän huumeita. Tanssin koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?
Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.
Mä oon enemmän alistuva ja haluan, et nainen vie. Ainakin ekoilla kerroilla. Mutta siis aika perusvaniljasta tykkään. Mut eipä oo mitään valtavaa kokemusta seksistä, niin en oikeastaan oo varmaan kovin kaksinen sängyssä.