Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64573)

Vierailija
64541/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh

Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.

En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä! 

Keskity vaan omaan ryppyysi, tiesitkö että jotkut miehet valkaisee sen oman reikänsä xD 

Jep, näin ne parit menee. Valkaistu persereikä valkaistusta persereiästä ja treenatut lantiolihakset isosta mulkusta. 

Eli miehet saa vaatia vaaleaa persereikää vain jos omakin persereikä on valkaistu.

Vierailija
64542/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on kauhea ikävä isää, joka kuoli viime vuonna! 😢

Surutyö on kova paikka.Koita jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64543/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo valkaiseminen edes on tullut mieleen? 

Vierailija
64544/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

En ole foobikko enkä jankkaaja, joten sanonpa oman kokemukseni: vaikeat ajat kasvattaa ihmistä, helpot ei (vaikka kivoja ovatkin). Vähän kuin salitreeninkin tehon tietää siitä, että tekee hiukka kipeää. "Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta,

älä masennu, kun hän ojentaa sinua –

jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa."

Vierailija
64545/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviisin korvikkeen toviks et pääsisin eroon Antista. Tuomas ja Pasi on jo tarjoutuneet 😍😜 Mut jokin estää mua nyt toimimasta kuten aina ennen 🤯😤🥵 Oon tullut siihen tulokseen Antti on rikkonut mut! En osaa enää hypätä kukasta kukkaan 🤬

Nyt en ymmärrä. Miksi hyppiä monen kanssa, kun voi valita yhden hyvän ja parhaiten sopivan.

Antti on hyvä ja parhaiten sopiva. Mut meillä tässä vähän ongelmia. Mulla on sitoutumiskammo. Ahistaa, haluun olla täysin vapaa, siirtyä eteenpäin enkä jumittaa tässä mut sit taas toisaalta Anttiin on tullut side, ja haluan kaikki tai ei mitään. Sitoutumiskammon takia hypin aina kukasta kukkaan, vanha vuosikymmenten tapa. Antin kohdalla pysähdyin, lupasin sen hälle, ja itselle, ja nyt tässä jumitetaan. Koko vuos mennyt pannessa 😍😜 En voi vaan "valita" Anttia, kun hän käsittelee tällä hetkellä tätä mun pska ongelmaa sivusta sisältöineen. Liekkö edes haluaa enää mitään muuta kuin panemista. Heittänyt varmaan jo hanskat tiskiin muun suhteen. En tiedä.

Vierailija
64546/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

Kun mulla oli sellainen hetki jossa kaikki romahti, oli sekaisin ja paljon turvattomuutta yritin miettiä esimerkkien kautta sitä. Esim. Jobia. Tai Abrahamia kun hänet heitettiin tuleen. Siksi se kai on usko, koska ei se näy missään. Mutta se oma sisäinen voima ja usko kaiken järjestymiseen pakottaa maailman taipumaan. Vähän samoin kuin unissa oma tunnetila ohjaa sen mitä tapahtuu. Ehkä se on kaiken tarkoitus tässä elämässä että oppii säilyttämään lapsenkaltaisen uskon hyvään lopputulokseen vaikka elämä potkisi kuinka päähän. Silloin on energeettisesti niin korkealla ettei mikään voi koskea. Sori uskonto-ohis, kun se täällä häiritsee joitain. Ei oo tapana. Lämmin ajatus sinne ja muista pohja on hyvä kohta koska se tarkoittaa että sykli on sulkeutunut ja sieltä on suunta vain ylös <3

Jep samankaltaisia ajatuksia. Kun kaikki muu pohja putoaa, ei ole muuta mahollisuutta kuin nöyrtyä ja luottaa lapsen lailla. Ja siitä alkaa yleensä varsinainen kasvu ja nousu ylöspäin. Ei nää mun mielestä ole ohista sen enempää kuin peräsuolesta haaveilu tms. Vaikeat ajat kuuluu ihmiselämään, usein kaipaukseenkin.

Vierailija
64547/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sellainen mies mulle kiitos 🙏

Vierailija
64548/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ***** Johanna.

Sinulle 🤗 

Miksi et käytä etunimeään? ei ole kovin yleinen ja kaikki sen tietää jo.

Niin just, myös osoitteen ja puh.numeron voisi laittaa.

Kuule, täällä on pekkaa ja heidiä, johannaa ja tuomoa, anttia ja heliä....Sulla on isoin ongelma.

Vierailija
64549/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo valkaiseminen edes on tullut mieleen? 

Ainut paikka jota ei ole vieläö muokattu😂😂

sivu

Vierailija
64550/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.

Mä toivon, et kaivattu lähtis suhteestaan. Oon huono nainen, mut sitä toivon enemmän kuin mitään. Huoh!

Mulla päinvastoin. Kaikkeni teen, etten vahingoita kenenkään liittoja. Mutta se on mun oma halu ja valinta ja seison sen takana ja kärsin seuraukset omissa nahoissani.  Sivuhuomio

Vierailija
64551/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.

Lääkärin diagnoosi sinulle vai sinun antama kaivatullesi?

Lääkärin minulle määrittelemä.

Mitä tarkoitat keissin lepuuttamisella?

Lypsät tietoa jolla et tee mitään! Häpeä.

Hohhoijaa. Mietin, onko viesti kaivatulta.

Vierailija
64552/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh

Se on peräputki, joka johtaa elimistön jätteet pois, joten koeta ajatella aivoillasi: kaatopaikalla tai jäteojassa ei ole kaunista.

Vierailija
64553/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ajatuksissasi Jumalasta ristiriitainen ja kaikella on aina merkitys. Kysy itseltäsi miksi olet tuossa tilanteessa? Mitä pitäisi oppia, ehkä myös elämästä. Meitä opetetaan myös ikävien tapahtumien kautta. Kaiken kurjuudenkin keskellä olet Jumalan huomassa ja sinä selviät kaikesta aina jotenkin. Täytyy hyväksyä se että et voi myöskään tuntea iloa ja onnea jos on tarkoitus tuntea ikäviä tunteita. Jumalan huolenpito ei ole vain sitä että hän antaa hyvää oloa ja hyviä asioita. Elämään kuuluvat kaikki tunteet ja kaikenlaiset tapahtumat.

Yks neuvo, mikä toimii aina kaikessa. ANTAUDU Jumalalle. Sano : tässä minä olen, tarvitsen sinua en pysty tähän, järjestä tämä. Ja ANNAT asiat hälle. Et pidätä mitään itselläs. Sanot vielä päälle, että tapahtukoon sinun tahtosi, luotan nyt sinuun. Ja LUOTAT. Annat hänen järjestää asiat. Hän muokkaa asiat parhain päin. Surrender all. sivu

Vierailija
64554/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tähän väliin kaipausviesti! Nuutti, oot ihana! Oon ihan pökerryksissä susta! 🧡😍

Vierailija
64555/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.

Mä toivon, et kaivattu lähtis suhteestaan. Oon huono nainen, mut sitä toivon enemmän kuin mitään. Huoh!

Olet sivusta.

Vierailija
64556/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.

Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.

Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.

Kertoo paljon niistä, jotka omivat. En ehkä haluaisi elämääni ihmistä jolla on lähestymiskielto annettu. Iso red flag.

Vierailija
64557/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.

Lääkärin diagnoosi sinulle vai sinun antama kaivatullesi?

Lääkärin minulle määrittelemä.

Mitä tarkoitat keissin lepuuttamisella?

Lypsät tietoa jolla et tee mitään! Häpeä.

Hohhoijaa. Mietin, onko viesti kaivatulta.

Vaikuttaako hän sinusta ihmisenä psykoottiselta tai sellaiselta joka kirjoittaa diagnoosejaan anonyymille palstalle? Jos ei, niin varmaan voi ohittaa olankohautuksella kaikki nuo diagnoosi-ilmoitukset.

Vierailija
64558/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla oli sellainen hetki jossa kaikki romahti, oli sekaisin ja paljon turvattomuutta yritin miettiä esimerkkien kautta sitä. Esim. Jobia. Tai Abrahamia kun hänet heitettiin tuleen. Siksi se kai on usko, koska ei se näy missään. Mutta se oma sisäinen voima ja usko kaiken järjestymiseen pakottaa maailman taipumaan. Vähän samoin kuin unissa oma tunnetila ohjaa sen mitä tapahtuu. Ehkä se on kaiken tarkoitus tässä elämässä että oppii säilyttämään lapsenkaltaisen uskon hyvään lopputulokseen vaikka elämä potkisi kuinka päähän. Silloin on energeettisesti niin korkealla ettei mikään voi koskea. Sori uskonto-ohis, kun se täällä häiritsee joitain. Ei oo tapana. Lämmin ajatus sinne ja muista pohja on hyvä kohta koska se tarkoittaa että sykli on sulkeutunut ja sieltä on suunta vain ylös <3

Jep samankaltaisia ajatuksia. Kun kaikki muu pohja putoaa, ei ole muuta mahollisuutta kuin nöyrtyä ja luottaa lapsen lailla. Ja siitä alkaa yleensä varsinainen kasvu ja nousu ylöspäin. Ei nää mun mielestä ole ohista sen enempää kuin peräsuolesta haaveilu tms. Vaikeat ajat kuuluu ihmiselämään, usein kaipaukseenkin.

Olet sivusta.

Vierailija
64559/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.

Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.

Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.

Kertoo paljon niistä, jotka omivat. En ehkä haluaisi elämääni ihmistä jolla on lähestymiskielto annettu. Iso red flag.

Jätetään toi "ehkä" tuosta pois. Lähestymiskieltoja ja estoja ei pienin perustein anneta.

Vierailija
64560/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranhakupalstalle ilmoa: Etsitään naista, jolla on vaalea peräputken suu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi