Maailman huonoin elokuva?
Kommentit (34)
Vaikka monista Speden elokuvista pidänkin, niin Lentävät luupäät oli ihan hirveä. Pääasiassa Speden erilaisten keksintöjen ja Riitta Väisäsen ratsastustaitojen esittelyä. Oikeastaan ei ole edes elokuva.
Humisevat harjut (se uusin versio). Lähinnä jonkun keski ikäisen kulahtaneen ä mmän allaspoju fantasiaa. Hyi....
Vierailija kirjoitti:
Humisevat harjut (se uusin versio). Lähinnä jonkun keski ikäisen kulahtaneen ä mmän allaspoju fantasiaa. Hyi....
Ihanaa...
Bill Cosbyn "tähdittämä" Leonard Part 6 vuodelta -87 lienee huonoin elokuva, jonka olen elokuvateatterissa nähnyt - jostain menimme kaverin kanssa pikkupoikina katsomaan.
Myös Ere Kokkosen ohjaama Spete-tuotanto: Hei kliffaa hei-leffa oli aivan uskomattoman huono.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka monista Speden elokuvista pidänkin, niin Lentävät luupäät oli ihan hirveä. Pääasiassa Speden erilaisten keksintöjen ja Riitta Väisäsen ratsastustaitojen esittelyä. Oikeastaan ei ole edes elokuva.
Spede yritti sillä leffalla iskeä tuon vosun. Käytti samaa säälittävää kikkaa vaimonsa iskemiseen sillä vuoden 1964 leffalla.
Säälittävä spede!
Olen kaksi eri kertaa katsonut Prestige-elokuvaa ja aina siinä kohdassa kun arvaan loppuratkaisun, nukahdan.
En normaalisti nukahda juuri koskaan elokuvia katsoessa, ja yhden ja saman elokuvan kohdalla se on tapahtunut kahdesti. En usko kyseisen elokuvan olevan millään tavalla arvioituna hyvä elokuva. Nyt katsoin elokuvan lopun viimeinkin Netflixistä ja sehän oli juuri kuten arvasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit merellä
Se oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uudet wokeleffat.
Joo, nämä on ihan hirveitä. Etenkin ne jossa historiaa vääristellään siten että rooliin on pakko saada yön Timo.
Niitä nyt ei huonoja varsinaisesti ole, mutta sarjoista salatut elämät.
Vierailija kirjoitti:
Ponterosa
Hyvä krapula leffa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaksi eri kertaa katsonut Prestige-elokuvaa ja aina siinä kohdassa kun arvaan loppuratkaisun, nukahdan.
En normaalisti nukahda juuri koskaan elokuvia katsoessa, ja yhden ja saman elokuvan kohdalla se on tapahtunut kahdesti. En usko kyseisen elokuvan olevan millään tavalla arvioituna hyvä elokuva. Nyt katsoin elokuvan lopun viimeinkin Netflixistä ja sehän oli juuri kuten arvasinkin.
Oli niin hyvä leffa miusta, että luin kirjan kaksi kertaa
Ou jee!🤠🥳🥸