Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64537)

Vierailija
64481/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta ja uskomusta.

Vierailija
64482/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64483/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Joskus tulee joku, joka laittaa perustukset uusiksi. Joka iskee niin voimalla, ettei sitä halua vastustaa. 😍🥰

Vierailija
64484/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.

Lääkärin diagnoosi sinulle vai sinun antama kaivatullesi?

Lääkärin minulle määrittelemä.

Mitä tarkoitat keissin lepuuttamisella?

Vierailija
64485/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.

Höpö höpö

Miten sulla Outi Lanki on aina aikaa vastata näihin teksteihin? Ota seuraava potilas sisään ja lopeta mun tilanteesta kiinnostuminen.

Vierailija
64486/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luotan.

Luottamus palkitaan. Hyvät teot ja positiivisuus kiertää aina antajalleen takaisin, samoin kuin ilkeys ja paha, negatiivisuus. Tähän uskon ja luotan. 

Vierailija
64487/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies mahdat olla sängyssä? Otatko ohjat käsiisi vai otanko minä 😉

Lahna! 🙂 Mä en enää uskalla miettiä kaivattua ja seksiä hänen kanssaan. Oon tehnyt sitä ihan liikaa ja eri tilanteissa, et tunteet ja kiintymys vaan kasvaa koko ajan ja rakastun lisää. Enkä meinaa kestää tätäkään. 

Vierailija
64488/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamusta ja uskomusta.

Huom! Ei uskonto, vaan tarkoitus tässä toinen.

Vierailija
64489/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän ostaa Antille penisrengas 😍😜🤔 olis varmaan kokeilun väärti

Eikös Shane  Diesel jatke ole suosittu ?

Vai jatkeita, mitä vielä. Jos vaihdan mun egonjatketta, niin vaihdan koko miehen 😍😜 

Vierailija
64490/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahna! 🙂 Mä en enää uskalla miettiä kaivattua ja seksiä hänen kanssaan. Oon tehnyt sitä ihan liikaa ja eri tilanteissa, et tunteet ja kiintymys vaan kasvaa koko ajan ja rakastun lisää. Enkä meinaa kestää tätäkään. 

Onko sulla tässä joku todellisuus pohja vai fantasiaa kaikki mietteet? Sivu

Vierailija
64491/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominoiva ja erittäin pervo.

Vierailija
64492/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.

Vierailija
64493/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tässä joku todellisuus pohja vai fantasiaa kaikki mietteet? Sivu

No mun kaivattu on mun elämässä, toki huomattavasti pienemmässä roolissa kuin toivoisin. Mut hänestä mä fantasioin ja häntä mietin paljon. Et kaipa se sitten on pelkkää fantasiaa, kun hän ei ole ikinä konkreettisesti paikalla. Olispa! Huokaus! 

Vierailija
64494/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos toinen ryhtyy tosissaan vaaralliseksi saatan harkita, riippuen kuinka kauan miellän järkeväksi elää muutenkin.

Vierailija
64495/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltavuoroa J, toivottavasti tää viikko on sujunut ongelmitta <3

Vierailija
64496/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviisin korvikkeen toviks et pääsisin eroon Antista. Tuomas ja Pasi on jo tarjoutuneet 😍😜 Mut jokin estää mua nyt toimimasta kuten aina ennen 🤯😤🥵 Oon tullut siihen tulokseen Antti on rikkonut mut! En osaa enää hypätä kukasta kukkaan 🤬

Vierailija
64497/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

Kun mulla oli sellainen hetki jossa kaikki romahti, oli sekaisin ja paljon turvattomuutta yritin miettiä esimerkkien kautta sitä. Esim. Jobia. Tai Abrahamia kun hänet heitettiin tuleen. Siksi se kai on usko, koska ei se näy missään. Mutta se oma sisäinen voima ja usko kaiken järjestymiseen pakottaa maailman taipumaan. Vähän samoin kuin unissa oma tunnetila ohjaa sen mitä tapahtuu. Ehkä se on kaiken tarkoitus tässä elämässä että oppii säilyttämään lapsenkaltaisen uskon hyvään lopputulokseen vaikka elämä potkisi kuinka päähän. Silloin on energeettisesti niin korkealla ettei mikään voi koskea. Sori uskonto-ohis, kun se täällä häiritsee joitain. Ei oo tapana. Lämmin ajatus sinne ja muista pohja on hyvä kohta koska se tarkoittaa että sykli on sulkeutunut ja sieltä on suunta vain ylös <3

Vierailija
64498/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mitään tule pelkällä haaveilulla. Keskustelua, läheisyyttä ja silmiin napittamista vaatii myös. 

Vierailija
64499/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaivatulla on vaalea persreikä eikä tummentunut kraateri

Miks sun sitä reikää pitäisi tuijotella? Hoida oma reikäsi valkeaksi.

T. tulistunut tummapaahto

Vierailija
64500/64537 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviisin korvikkeen toviks et pääsisin eroon Antista. Tuomas ja Pasi on jo tarjoutuneet 😍😜 Mut jokin estää mua nyt toimimasta kuten aina ennen 🤯😤🥵 Oon tullut siihen tulokseen Antti on rikkonut mut! En osaa enää hypätä kukasta kukkaan 🤬

Nyt en ymmärrä. Miksi hyppiä monen kanssa, kun voi valita yhden hyvän ja parhaiten sopivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän