Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (64573)

Vierailija
64521/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64522/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.

Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.

Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64523/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.

Mä toivon, et kaivattu lähtis suhteestaan. Oon huono nainen, mut sitä toivon enemmän kuin mitään. Huoh!

Vierailija
64524/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?

Voihan sillä kaivatulla olla huonokin suhde, muttei voi siitä heti lähteä, ennenkuin tietää mihin. Haluaa tuntea toisen tarkemmin yhteystietojenkin puuttuessa.

Mä toivon, et kaivattu lähtis suhteestaan. Oon huono nainen, mut sitä toivon enemmän kuin mitään. Huoh!

Ei nn.

Vierailija
64525/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.

Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.

Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.

Se oli sitten aiemmin ohi. -sivusta

Vierailija
64526/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kirsi S ei tosiaan näytä kummoiselta. Lyhyt tukka ja pienet tissit, purukalustokaan ei näytä kummoiselta. Ei tosiaan mikään kaunotar. Omassa tuttavapiirissäkin on vaikka kuinka monta kauniimpaa naista eivätkä ole mitään julkkiksia.

Niinkö? Minä taas en ole koskaan nähnyt juuri hotimpaa naista.

Ei Kirsi ole pieni rintaisen näköinen ollenkaan. Kaunis.

Vierailija
64527/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos pääsisin rakas takas menneeseen niin tekisin aloitteen.

Teitkö silloin aloitteen?

Vierailija
64528/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt covidiin jumittako kun on niin paljon enemmän ja syvempää 

Vierailija
64529/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on perjantai ja aion leipoa marjapiirakkaa. Tekee niin mieli herkutella.

Itse varmaan biletän ja käytän huumeita. Tanssin koko yön. 

Mä tunnen oloni vähän outolinnuksi nyt kun itse voisin tehdä kiltisti marjapiirakan ja käyttää huumausaineita siinä tehdessä 😆 sivusta

Vierailija
64530/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ***** Johanna.

Sinulle 🤗 

Miksi et käytä etunimeään? ei ole kovin yleinen ja kaikki sen tietää jo.

Vierailija
64531/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan täällä käymisen elokuusta alkaen.

S

Vierailija
64532/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

Olet ajatuksissasi Jumalasta ristiriitainen ja kaikella on aina merkitys. Kysy itseltäsi miksi olet tuossa tilanteessa? Mitä pitäisi oppia, ehkä myös elämästä. Meitä opetetaan myös ikävien tapahtumien kautta. Kaiken kurjuudenkin keskellä olet Jumalan huomassa ja sinä selviät kaikesta aina jotenkin. Täytyy hyväksyä se että et voi myöskään tuntea iloa ja onnea jos on tarkoitus tuntea ikäviä tunteita. Jumalan huolenpito ei ole vain sitä että hän antaa hyvää oloa ja hyviä asioita. Elämään kuuluvat kaikki tunteet ja kaikenlaiset tapahtumat.

Vierailija
64533/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan täällä käymisen elokuusta alkaen.

S

Nähdään silloin

Vierailija
64534/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

God, we need you. The lights are on but you are not home.

Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you. For everyone who asks receives; the one who seeks finds; and to the one who knocks, the door will be opened.

Vierailija
64535/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.

Olet ajatuksissasi Jumalasta ristiriitainen ja kaikella on aina merkitys. Kysy itseltäsi miksi olet tuossa tilanteessa? Mitä pitäisi oppia, ehkä myös elämästä. Meitä opetetaan myös ikävien tapahtumien kautta. Kaiken kurjuudenkin keskellä olet Jumalan huomassa ja sinä selviät kaikesta aina jotenkin. Täytyy hyväksyä se että et voi myöskään tuntea iloa ja onnea jos on tarkoitus tuntea ikäviä tunteita. Jumalan huolenpito ei ole vain sitä että hän antaa hyvää oloa ja hyviä asioita. Elämään kuuluvat kaikki tunteet ja kaikenlaiset tapahtumat.

Teille Apostoleille on varmaan jossain omia sivuja paatostaa!

Vierailija
64536/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ***** Johanna.

Sinulle 🤗 

Miksi et käytä etunimeään? ei ole kovin yleinen ja kaikki sen tietää jo.

Niin just, myös osoitteen ja puh.numeron voisi laittaa.

Vierailija
64537/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän et oon oikeesti terve ja maailma on sen sijaan sekaisin.

Parempi näin päin.

Vierailija
64538/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies mahdat olla sängyssä? Otatko ohjat käsiisi vai otanko minä 😉

Määrätietoinen utelias ja intensiivinen.

Vierailija
64539/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh

Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.

En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä! 

Et sinä olekaan kaikki miehet. Tuskin sulla on sitä isoakaan, joten turhaan uhoat.

Eikä sinulla vaaleaa persreikää joten turhaan nalkutat

En mä sulle mitään ollutkaan tarjoamassa, mulla on ne hyvät lantiopohjanlihakset kaivattuni ison mulkun vastapainoksi. Ei meistä kumpikaan ole mikään persereiäntuijottaja.

Vierailija
64540/64573 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ryppyjä vaikka muille jakaa. Olkaa hyvät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme