Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.
Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.
Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.
Se oli sitten aiemmin ohi. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kirsi S ei tosiaan näytä kummoiselta. Lyhyt tukka ja pienet tissit, purukalustokaan ei näytä kummoiselta. Ei tosiaan mikään kaunotar. Omassa tuttavapiirissäkin on vaikka kuinka monta kauniimpaa naista eivätkä ole mitään julkkiksia.
Niinkö? Minä taas en ole koskaan nähnyt juuri hotimpaa naista.
Ei Kirsi ole pieni rintaisen näköinen ollenkaan. Kaunis.
Vierailija kirjoitti:
jos pääsisin rakas takas menneeseen niin tekisin aloitteen.
Teitkö silloin aloitteen?
Älkää nyt covidiin jumittako kun on niin paljon enemmän ja syvempää
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ***** Johanna.
Sinulle 🤗
Miksi et käytä etunimeään? ei ole kovin yleinen ja kaikki sen tietää jo.
Lopetan täällä käymisen elokuusta alkaen.
S
Vierailija kirjoitti:
Lopetan täällä käymisen elokuusta alkaen.
S
Nähdään silloin
Vierailija kirjoitti:
God, we need you. The lights are on but you are not home.
Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you. For everyone who asks receives; the one who seeks finds; and to the one who knocks, the door will be opened.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ***** Johanna.
Sinulle 🤗
Miksi et käytä etunimeään? ei ole kovin yleinen ja kaikki sen tietää jo.
Niin just, myös osoitteen ja puh.numeron voisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän et oon oikeesti terve ja maailma on sen sijaan sekaisin.
Parempi näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies mahdat olla sängyssä? Otatko ohjat käsiisi vai otanko minä 😉
Määrätietoinen utelias ja intensiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh
Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.
En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä!
Et sinä olekaan kaikki miehet. Tuskin sulla on sitä isoakaan, joten turhaan uhoat.
Eikä sinulla vaaleaa persreikää joten turhaan nalkutat
En mä sulle mitään ollutkaan tarjoamassa, mulla on ne hyvät lantiopohjanlihakset kaivattuni ison mulkun vastapainoksi. Ei meistä kumpikaan ole mikään persereiäntuijottaja.
Minulla on ryppyjä vaikka muille jakaa. Olkaa hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh
Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.
En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä!
Keskity vaan omaan ryppyysi, tiesitkö että jotkut miehet valkaisee sen oman reikänsä xD
Jep, näin ne parit menee. Valkaistu persereikä valkaistusta persereiästä ja treenatut lantiolihakset isosta mulkusta.
Eli miehet saa vaatia vaaleaa persereikää vain jos omakin persereikä on valkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Mul on kauhea ikävä isää, joka kuoli viime vuonna! 😢
Surutyö on kova paikka.Koita jaksaa.
Mistä tuo valkaiseminen edes on tullut mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.
En ole foobikko enkä jankkaaja, joten sanonpa oman kokemukseni: vaikeat ajat kasvattaa ihmistä, helpot ei (vaikka kivoja ovatkin). Vähän kuin salitreeninkin tehon tietää siitä, että tekee hiukka kipeää. "Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta,
älä masennu, kun hän ojentaa sinua –
jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskontofoobikoille eikä -jankkaajille: Sanotaan, että pitää luottaa Jumalan huolenpitoon. Kaikki on levällään, mistään ei ole varmuutta ja koen turvattomuutta. En usko, että Jumala on halunnut asioiden menevän tähän pisteeseen, mutta ne ovat kuitenkin menneet. Hän sallii sen. Kun tapahtuu huonoja asioita, joiden kulkuun en voi vaikuttaa, missä Jumalan huolenpito näkyy? Sitä ihmettelen.
Kun mulla oli sellainen hetki jossa kaikki romahti, oli sekaisin ja paljon turvattomuutta yritin miettiä esimerkkien kautta sitä. Esim. Jobia. Tai Abrahamia kun hänet heitettiin tuleen. Siksi se kai on usko, koska ei se näy missään. Mutta se oma sisäinen voima ja usko kaiken järjestymiseen pakottaa maailman taipumaan. Vähän samoin kuin unissa oma tunnetila ohjaa sen mitä tapahtuu. Ehkä se on kaiken tarkoitus tässä elämässä että oppii säilyttämään lapsenkaltaisen uskon hyvään lopputulokseen vaikka elämä potkisi kuinka päähän. Silloin on energeettisesti niin korkealla ettei mikään voi koskea. Sori uskonto-ohis, kun se täällä häiritsee joitain. Ei oo tapana. Lämmin ajatus sinne ja muista pohja on hyvä kohta koska se tarkoittaa että sykli on sulkeutunut ja sieltä on suunta vain ylös <3
Jep samankaltaisia ajatuksia. Kun kaikki muu pohja putoaa, ei ole muuta mahollisuutta kuin nöyrtyä ja luottaa lapsen lailla. Ja siitä alkaa yleensä varsinainen kasvu ja nousu ylöspäin. Ei nää mun mielestä ole ohista sen enempää kuin peräsuolesta haaveilu tms. Vaikeat ajat kuuluu ihmiselämään, usein kaipaukseenkin.
Yksi sellainen mies mulle kiitos 🙏
Ei nn.