Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64537)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut selvyyttä tähän, vaikka se olisi ollut kiusallista. Ainakin olisin tiennyt. Mutta ilmeisesti jo siitäkin joutuu vankilaan.
Mun kaivattu tietää tasan tarkkaan, että asian voi selvittää joutumatta suoraan vankilaan eikä tarvii edes kulkea lähtöruudun kautta.
Meillä sama tilanne. Aloitettu on, eikä mitään sidonta tai kahleleikkejä tiedossa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että kirjoitin sulle sähköpostia.
Onpas mielenkiintoisen kuulonen uni! Kerrothan lisää siitä unesta?
-
Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.
Uskon että kaivattu hylkäsi minut koska on eugenikko.
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosi varmistui: estyneen persoonallisuuden ja psykoosipiirteisen persoonallisuuden piirteet. Nyt voin lepuuttaa keissini.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
…Sen uuden miehen kanssa haluan tyttövauvan.
Entä jos tuleekin poika?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin diagnoosi sinulle vai sinun antama kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Se ei mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lypsy-karjakko ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
…Sen uuden miehen kanssa haluan tyttövauvan.
Entä jos tuleekin poika?
Sitten tulee.
Tiedän et oon oikeesti terve ja maailma on sen sijaan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ostaa Antille penisrengas 😍😜🤔 olis varmaan kokeilun väärti
Eikös Shane Diesel jatke ole suosittu ?
Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin minulle määrittelemä.
Vierailija kirjoitti:
Porttari on elinikäinen, haen sulle lähestymiskieltoa, jos vielä häiriköit.
Oikein 💪😊
Sivusta
Minkälainen mies mahdat olla sängyssä? Otatko ohjat käsiisi vai otanko minä 😉
Kaivattuni kuulemma on Perussuomalaisten kannattaja palstan mukaan. Persut ovat sosiaalidarwinisteja. He haluavat hävittää meidät heikot pois.
Mitä se väittely vaatii, tietotaito ja perustelutaitojen lisäksi .
No siihen, että ei tee turhaan väärin, vain koska ei tiedä miten toinen kokee asiat.