Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän Alkon myyjä ajatteli kun ostin vain 5cl minipullon giniä?

Vierailija
24.08.2023 |

Ostaako sieltä kukaan muu (vain) noita pikkupulloja?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveli, että nyt on deekulla rahat vähissä.

Vierailija
2/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas päättää paljonko ostaa. Yleensä myyjät eivät ole siitä erityisen kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arveli, että nyt on deekulla rahat vähissä.

Juoko deeku noin kallista beefeateria?

Vierailija
4/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.

Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.

Vierailija
5/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ostanut pikkupullon konjakkia tai giniä kalan suolaukseen tai mädin kaveriksi. Yleensä ovat vain kiinnostuneita kun kerron käyttötarkoituksen

Vierailija
6/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee, mitä laittaa päivälliseksi kun pääsee töistä ja pyykitkin pitäisi pestä.

Vierailija
7/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kostui edestä ja takaa ja olisi toivonut sinulta ass-to-mouthia.

Vierailija
8/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ostanut pikkupullon konjakkia tai giniä kalan suolaukseen tai mädin kaveriksi. Yleensä ovat vain kiinnostuneita kun kerron käyttötarkoituksen

Miksi koet tarpeelliseksi selitellä ostoksiasi?

Vierailija
9/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta, niitä tehdään vain Sinulle.

Vierailija
10/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ajattelee seuraavaa:

- Viisi euroa kaksikymmentä senttiä.

- Kiitos.

- Haluatko kuitin?

- Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
11/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.

Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.

Miten käyttäydyt itse?

Minä tervehdin myyjää aina ystävällisesti ja silloin on ihan sama, ostanko pienpanimo-olutta vai Saarenmaan viinaa. Aina saan ystävällistä, hymyilevää palvelua. Tai jos joskus en ole saanut, en ole pannut asiaa muistiin, koska elämä on liian lyhyt jokaisen kuvitellun pikkuvastoinkäymisen vatvomiseen.

Vierailija
12/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit pikkulapselle.

Vierailija
13/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa hymmyy

Vierailija
14/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuollaisella pikkupullolla voi juuri ja juuri graavata siian. En kyllä ymmärrä miksei saman tien ostaa 0,7 l. pulloa. Menee sitä muutenkin.

Vierailija
15/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kostui pillu niin että alakuolat valui alushousuista läpi.

Vierailija
16/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveli varmaan että olet psykopaatti tai sadistisarjamurhaaja. Jotain tällaista.

Vierailija
17/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut noita minipulloja esim. leffaan mennessä.

Vierailija
18/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käyttäydyt itse?

Minä tervehdin myyjää aina ystävällisesti ja silloin on ihan sama, ostanko pienpanimo-olutta vai Saarenmaan viinaa. Aina saan ystävällistä, hymyilevää palvelua. Tai jos joskus en ole saanut, en ole pannut asiaa muistiin, koska elämä on liian lyhyt jokaisen kuvitellun pikkuvastoinkäymisen vatvomiseen.

Sanon ystävällisesti:

"Mitäpä rakas. Ei tullu sulhoja vaan minäpä tulin. Silimuplee"

Vierailija
19/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä minä?

Vierailija
20/38 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut noita minipulloja esim. leffaan mennessä.

Miksi menet katsomaan niin tylsiä leffoja ettei niitä voi katsoa selvin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi