Mitähän Alkon myyjä ajatteli kun ostin vain 5cl minipullon giniä?
Ostaako sieltä kukaan muu (vain) noita pikkupulloja?
Kommentit (38)
Asiakas päättää paljonko ostaa. Yleensä myyjät eivät ole siitä erityisen kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Arveli, että nyt on deekulla rahat vähissä.
Juoko deeku noin kallista beefeateria?
Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.
Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.
Olen monesti ostanut pikkupullon konjakkia tai giniä kalan suolaukseen tai mädin kaveriksi. Yleensä ovat vain kiinnostuneita kun kerron käyttötarkoituksen
Ajattelee, mitä laittaa päivälliseksi kun pääsee töistä ja pyykitkin pitäisi pestä.
Varmaan se kostui edestä ja takaa ja olisi toivonut sinulta ass-to-mouthia.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ostanut pikkupullon konjakkia tai giniä kalan suolaukseen tai mädin kaveriksi. Yleensä ovat vain kiinnostuneita kun kerron käyttötarkoituksen
Miksi koet tarpeelliseksi selitellä ostoksiasi?
Ei kukaan osta, niitä tehdään vain Sinulle.
Myyjä ajattelee seuraavaa:
- Viisi euroa kaksikymmentä senttiä.
- Kiitos.
- Haluatko kuitin?
- Hyvää päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.
Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.
Miten käyttäydyt itse?
Minä tervehdin myyjää aina ystävällisesti ja silloin on ihan sama, ostanko pienpanimo-olutta vai Saarenmaan viinaa. Aina saan ystävällistä, hymyilevää palvelua. Tai jos joskus en ole saanut, en ole pannut asiaa muistiin, koska elämä on liian lyhyt jokaisen kuvitellun pikkuvastoinkäymisen vatvomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa hymmyy
Niin. Tuollaisella pikkupullolla voi juuri ja juuri graavata siian. En kyllä ymmärrä miksei saman tien ostaa 0,7 l. pulloa. Menee sitä muutenkin.
Sillä kostui pillu niin että alakuolat valui alushousuista läpi.
Arveli varmaan että olet psykopaatti tai sadistisarjamurhaaja. Jotain tällaista.
Olen ostanut noita minipulloja esim. leffaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyt itse?
Minä tervehdin myyjää aina ystävällisesti ja silloin on ihan sama, ostanko pienpanimo-olutta vai Saarenmaan viinaa. Aina saan ystävällistä, hymyilevää palvelua. Tai jos joskus en ole saanut, en ole pannut asiaa muistiin, koska elämä on liian lyhyt jokaisen kuvitellun pikkuvastoinkäymisen vatvomiseen.
Sanon ystävällisesti:
"Mitäpä rakas. Ei tullu sulhoja vaan minäpä tulin. Silimuplee"
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä minä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut noita minipulloja esim. leffaan mennessä.
Miksi menet katsomaan niin tylsiä leffoja ettei niitä voi katsoa selvin päin?
Arveli, että nyt on deekulla rahat vähissä.