Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (48978)
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan noita paikkoja joissa on viime aikoina nähty, mm. tänään.
..?
Vierailija kirjoitti:
Etsin tänään katsekontaktia, mutta en löytäny. 🙄🤳
Löysitkö kaivattusi kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut, mutta olen hyypiö. Mitä voin tehdä?
Mitähän se hyypiöys on tai kuinka ilmenee sinussa?
Se ilmenee niin, että haluaisin vain leijua kuin joku hyönteinen sun lähellä sanomatta mitään.
Siis hyypiönteinen? 🤔
Mikset voi merkitä olevasi sivusta?
Mikset itse käytä jotain tunnistetta, esim. nimimerkkiä, jos sinulle on tärkeää pitää selvänä milloin kommentoit sinä ja milloin joku muu? Tämä muuten kysymyksenä kaikille muillekin samasta jankuttaville. Todella kömpelöä ja typerää tuo sivusta, sivun sivusta ja sivun sivun sivusta jne, erityisesti tällaisessa ei niin kovin vakavia heittoja sisältävässä ketjussa.
Kuules vähälahjainen öykkäri. Sinä et voi koskaan tietää toisten salaisia tunnisteita. tuossakin on normikielestä poikkeavia ilmaisuja useita ja ne saattavat jollekin merkitä jotain. Se mikä sulle näyttää kevyeltä nonsense-höpöttelyltä, ei sitä välttämättä laatijalle tai kohteelle ole. Joten parempi ettet yritä päteä ja määritellä universaalisti tunnuistettavuutta sekä samalla sotkea toisten vuoropuheluita tahallaan. Merkkaa vain se sivusta jos sellainen olet: mitätön vaiva, mutta on hyvien tapojen mukaista huomaavaisuutta. Voit aina valita olla mulkku, mutta älä sit ala pillittää kun tulee palautetta.
Sivusta tämä.
Ilmaisusi perusteella olet valinnut olla mulkku, joten omia ohjeitasi noudattaen et pillitä, kun totean sinun olevan paitsi mulkku, yksinkertaisesti tyhmä ja suppeasti ajatteleva.
Osoitin juuri vastineessani, että ajattelen paljon avarammin ja pidemmälle kuin sinä ymmärtäen asiasta sellaisia piirteitä ja näkökulmia joita et kyennyt huomioimaan omin voimin. Se, että et tätä rautalangallakaan ymmärrä, osoittaa puolestaan todeksi arvioni vähälahjaisuudestasi ja mulkkuudestasi.
Vastineesi oli kuin Juupajoella koko elämänsä asuneen, vuosikymmeniksi sisälle jumittaneen elämänkoululaisen kertomus siitä, mitä maailma pitää sisällään. Tuntuu varmaan itsestä nerokkaalta, mutta maailmaa kiertäneillä huvittaa.
Siinä vaiheessa kun koko viestisisältö on pelkkää argumentum ad hominem:ia eli siis toisen solvaamista, todetaan keskustelu päättyneeksi ja väittelyn lopputulos luovutusvoitoksi.
Ok. Sinähän aloitit sen heti alussa.
Toi on täällä nykyään joka päivä haastamassa riitaa. Älkää reagoiko sen juttuihin, ei se ole otsikon asialla vaan pelkästään tappelemassa täällä.
Sivusta osansa saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just dallaspullan
Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.
Sun ajatukset varmaan vuotaa jotenkin mun telepatiakanavalle. T. alkuperäinen unelmapullien kohottaja.
Ismo Alanko? "Niin tyhjää mutta näyttävää"
Ismo 🧡 Lähtisköhän kaivattu mukaan kuuntelemaan Ismoa?
-täysin sivusta
Oitis
Oisitpa mun kaivattu 😘
Kai tajuatte, että tunteita ei oo tehty selväksi ellei oo kirjaimellisesti kädestä pitäen kerrottu niitä. Silloinkin tilanteessa voi tapahtua muutoksia jolloin voi ajatella ettei sanottu oo enää varmaan voimassa.
Tuo on selventämistä. Kaikki muu on epämääräistä vihjailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo emoji on? Kännykkää pitelevä käsi? LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hymyilisit joskus minulle
Hymyilen niille, joiden huomio on tervetullutta. Stalkkereita ja läähättäjiä karttelen.
Kuitenkin kaipaat stalkkereita ja läähättäjiä?
Täten en aio ottaa enää kaivattuun yhteyttä jos hän ei ota ensin minuun. Joten puran ikävää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Reissattiin samaan suuntaan.
Mikä väline? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on 3m kauempana hellasta on hän karkumatkalla.
No ei auta kuin sinun ottaa hella syliin ja juosta naisen perässä kun hän käy leffassa, kahvilla ystävien kanssa, töissä, uimassa, lenkillä jne.
En ole koskaan koskenut sinuun, mutta oon silti luonut mielessäni kuvan siitä, miltä tuntuisit lähellä.😌
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte, että tunteita ei oo tehty selväksi ellei oo kirjaimellisesti kädestä pitäen kerrottu niitä. Silloinkin tilanteessa voi tapahtua muutoksia jolloin voi ajatella ettei sanottu oo enää varmaan voimassa.
Tuo on selventämistä. Kaikki muu on epämääräistä vihjailua.
Olen kertonut. En kyllä pitänyt kädestä.
Onko tässä kuussa vihdoin hetki jutella? Ja ei se kyllä pelkästään jutteluun jää jos saan mahdollisuuden jutella. Ajan vaikka satoja kilometrejä jos et oo maisemissa. Toki vaatii ensin pikkujärjestelyjä. Laita yks viesti niin alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kun on jo varattu voikaan tuntee niin kovaa tunnetta toiseen varattuun...?
No siks tietysti, että tulis kerralla kaksi liittoa hajotettua. Sielunvihollinen vihaa, siis todella vihaaaaa liittoja, perheitä, sitoutumista, uskollisuutta. Siksi niihin kohdistuu aina kovimmat hyökkäykset, vahvimmat tunteet jne.
Eikai tässä nyt mitään ole hajoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo emoji on? Kännykkää pitelevä käsi? LOL
Mulla tuli heti mieleen kaivattu. 😊 Sivu
Niin. No en voi tietää varmaksi hänestä, mutta hänellä ei ole syytä olla epävarma musta, vaikka hänen itseluottamus olisikin heikompi välillä. Oon kyllä tehnyt tunteeni selviksi, irl nimenomaan. Ja vaikea uskoa, että sen näköisellä ja luontoisella ihmisellä ois huono itseluottamus.