Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48978)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissattiin samaan suuntaan.
Mikä väline? Milloin?
Molemmat kävi etelän hetelmiä ihmettelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kun on jo varattu voikaan tuntee niin kovaa tunnetta toiseen varattuun...?
No siks tietysti, että tulis kerralla kaksi liittoa hajotettua. Sielunvihollinen vihaa, siis todella vihaaaaa liittoja, perheitä, sitoutumista, uskollisuutta. Siksi niihin kohdistuu aina kovimmat hyökkäykset, vahvimmat tunteet jne.
Eikai tässä nyt mitään ole hajoitettu.
Joo, kettu voi kyllä käydä välillä naapurikolossakin ja palata takaisin omaan perheensä luokse. Mikään ei välttämättä hajoa, vaan tulee vaan uutta, lisäliitto. Sivukettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kuussa vihdoin hetki jutella? Ja ei se kyllä pelkästään jutteluun jää jos saan mahdollisuuden jutella. Ajan vaikka satoja kilometrejä jos et oo maisemissa. Toki vaatii ensin pikkujärjestelyjä. Laita yks viesti niin alkaa tapahtua.
Nm, mn?
Vierailija kirjoitti:
Nihilistit yrittää viedä muilta ilon elämästä ja näköjään ihmisarvonkin... 😴
Mutta edelleen kaikesta hyvästä saa iloita kiitollisin mielin. 💪😊
Enkä yritä vaan yritän nauttia elämästä.
t. nihilisti
Ruusuisia unia 💛
lähistöltä
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kuussa vihdoin hetki jutella? Ja ei se kyllä pelkästään jutteluun jää jos saan mahdollisuuden jutella. Ajan vaikka satoja kilometrejä jos et oo maisemissa. Toki vaatii ensin pikkujärjestelyjä. Laita yks viesti niin alkaa tapahtua.
" Ajan sataa luoksesi ja teen mitä vain vuoksesi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm, mn?
Naiselta miehelle
Leipoisin sulle korvapuusteja💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti mua pidättelee hänen viileys irl. Ei siinä oikein voi sanoa, että btw. rakastan sua, oon aina rakastanut ja tuun aina rakastamaan. Enemmän kuin muita koskaan.
Onko teillä se klassinen tilanne, että täällä hän vuotaa suunnatonta rakkautta, mutta irl mikään ei viittaa siihen? Sekaisinhan sellaisesta menee.
Antaa ristiriitaisia signaaleja kyllä..Ja koska oon niin epävarma itsestäni, niin tulkitsen aina itseni kannalta negatiivisesti asiat.
Oletan että puhut siitä että antaa ristiriitaisia signaaleja irl? Itselläni on ainakin se ongelma, että hyvänä päivänä olen rohkea ja voin ottaa kontaktia kaivattuun, mutta huonona päivänä haluan vajota maan alle. Helppoa olisi jos olisi rajaton itseluottamus...
Niin. No en voi tietää varmaksi hänestä, mutta hänellä ei ole syytä olla epävarma musta, vaikka hänen itseluottamus olisikin heikompi välillä. Oon kyllä tehnyt tunteeni selviksi, irl nimenomaan. Ja vaikea uskoa, että sen näköisellä ja luontoisella ihmisellä ois huono itseluottamus.
Ok, jos olet suoraan sanonut, että olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin haaveesi?
Löytää se ihana rakkaus. Jos ei löydy niin olla onnellinen, iloinen itseni. Turhiin suhteisiin en ala, pitää olla SE tunne 💙
Olen ollut viimeaikoina niin läpinäkyvä että jos kaivattu ei tee mitään liikettä, hän ei ole kiinnostunut
Joskus, kun oon kauniimpi, lähden heti sun matkaan. Ja antaudutaan sitten toisillemme täysin, kunhan vaan ei ole liian vaniliaa.
Oonhan mäkin odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte, että tunteita ei oo tehty selväksi ellei oo kirjaimellisesti kädestä pitäen kerrottu niitä. Silloinkin tilanteessa voi tapahtua muutoksia jolloin voi ajatella ettei sanottu oo enää varmaan voimassa.
Tuo on selventämistä. Kaikki muu on epämääräistä vihjailua.
Olen kertonut. En kyllä pitänyt kädestä.
Kato siitä johtuu se ettei mennyt perille asti se mitä sanoit. Aivot ei osanneet prosessoida sitä, koska et koskettamalla maadottanut läsnäolevaksi siihen hetkeen ja hän unohti kaiken mitä sanoit kun tuli negatiivisia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Oispa tämä mulle! 😍🧡
Vierailija kirjoitti:
Kun kuvittelen meidän suudelmaa, munasarjoissa alkaa sinfonia.
My ovaries exploded.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, kun oon kauniimpi, lähden heti sun matkaan. Ja antaudutaan sitten toisillemme täysin, kunhan vaan ei ole liian vaniliaa.
Oonhan mäkin odottanut.
Olet aina kaunis, mitä odotat.
🤨