Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin haaveesi?
Rakkaus ja taloudellinen vapaus.
Mulla on molemmat! Ei maailman mittarilla kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just dallaspullan
Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.
Sun ajatukset varmaan vuotaa jotenkin mun telepatiakanavalle. T. alkuperäinen unelmapullien kohottaja.
Ismo Alanko? "Niin tyhjää mutta näyttävää"
Ismo 🧡 Lähtisköhän kaivattu mukaan kuuntelemaan Ismoa?
-täysin sivusta
Sanoista tunnistaminen on vain pienten ympyröiden harha. Jokaisella sanalla on melkoinen kasa käyttäjiä, jos ne ei ole jotakin itse keksittyjä.
Etsin tänään katsekontaktia, mutta en löytäny. 🙄🤳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin haaveesi?
Rakkaus ja taloudellinen vapaus.
Minulla on molemmat. Maailma ei tosin näe sitä niin.
Ei täällä jaksa enää terveisiä lähettää,harhaset tollot tsättäilee kuin tuntisivat toisensa HV!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just dallaspullan
Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.
Sun ajatukset varmaan vuotaa jotenkin mun telepatiakanavalle. T. alkuperäinen unelmapullien kohottaja.
Ismo Alanko? "Niin tyhjää mutta näyttävää"
Ismo 🧡 Lähtisköhän kaivattu mukaan kuuntelemaan Ismoa?
-täysin sivusta
Oitis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin.
T. Yksi seikkailijatarElämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.
Käynti optikolla voi auttaa.
Tuo on kuitenkin totuus. Montako eliötä sinunkin elämäsi vuoksi on kuollut? Kaikki syömäsi eläimet, kaikki ne, joiden elintila on viety sinun kasvisruokasi tuottamisen vuoksi, asumisesi vuoksi ja niin edelleen. Jos ajattelet, että on ok eliöiden kuolla sinun vuoksesi, sinun pitäisi hyväksyä sama itsellesi, että sinut saa tappaa ja syrjäyttää, jotta joku muu pysyy hengissä.
Kato se animaatio Leijonakuningas. Tai vain kuuntele Elttonin Circle of life.
Kunpa hymyilisit joskus minulle
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Pösilö
Tunteiden ottaminen esiin tekee kipeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti mua pidättelee hänen viileys irl. Ei siinä oikein voi sanoa, että btw. rakastan sua, oon aina rakastanut ja tuun aina rakastamaan. Enemmän kuin muita koskaan.
Onko teillä se klassinen tilanne, että täällä hän vuotaa suunnatonta rakkautta, mutta irl mikään ei viittaa siihen? Sekaisinhan sellaisesta menee.
Antaa ristiriitaisia signaaleja kyllä..Ja koska oon niin epävarma itsestäni, niin tulkitsen aina itseni kannalta negatiivisesti asiat.
Oletan että puhut siitä että antaa ristiriitaisia signaaleja irl? Itselläni on ainakin se ongelma, että hyvänä päivänä olen rohkea ja voin ottaa kontaktia kaivattuun, mutta huonona päivänä haluan vajota maan alle. Helppoa olisi jos olisi rajaton itseluottamus...
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hymyilisit joskus minulle
Hymyilen niille, joiden huomio on tervetullutta. Stalkkereita ja läähättäjiä karttelen.
Vierailija kirjoitti:
Tunteiden ottaminen esiin tekee kipeää
< 3 halaus
Minä voisin tähän väliin lähettää hyvänyön-toivotuksen hänelle, jolle joskus tuli laitettua vähän liian tunnisteellinen viesti. Siitä sitten alkoi minun kaipaukseni. Harhaa, sanoo nyt joku. Mutta entä jos ei ollut? Terkkuja.
Mulla on tähän aiheeseen hauska sattuma. Muistan tilanteen mihin liittyi pulla jotenkin ja hän sanoi jotain mikä kuulosti tutulta ja tajusin että oon lukenut sen tästä ketjusta ehkä kuukausi aiemmin. Vielä silloin mietin, että ehkä hän vaan tuntee jonkun joka käy täällä tms..... :D sitten kävi lopulta vielä niin hassusti että muistin että olin miettinyt että keitä tässä ketjussa oikein on jotka on oikeita ihmisiä joita en tunne, jotka ei ole trolleja ja spottasin hänet silloin. Tuo tapahtui ENNEN kuin millään tavalla olin kohdannut häntä. Av-magic :D