Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (48978)

Vierailija
48801/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti mua pidättelee hänen viileys irl. Ei siinä oikein voi sanoa, että btw. rakastan sua, oon aina rakastanut ja tuun aina rakastamaan. Enemmän kuin muita koskaan.

Onko teillä se klassinen tilanne, että täällä hän vuotaa suunnatonta rakkautta, mutta irl mikään ei viittaa siihen? Sekaisinhan sellaisesta menee.

Vierailija
48802/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin. 
T. Yksi seikkailijatar

Elämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.

Käynti optikolla voi auttaa.

Ja se että ulkona kävellessään katsoo muutakin kuin puhelinta. Luonto todistaa elämänvoimasta. Se että kahta samanlaista lumihiutaletta ei ole, kertoo jokaisen eliön ainutlaatuisuudesta ja arvosta. Ei sitä voi kukaan niiltä ryöstää.

Terveisin eri Lumihiutale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48803/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun masentaakin. En tiedä, onko se osittain myös tää tilanne, vai onko nyt vaan huono vaihe. 😕

Se on tää sää ja tunne, että kesä valuu hukkaan.

Rakkaus, jolle ei löydy vertaista. Ja silti emme saa toisiamme. Vähempikin masentaa.

Ehkä teitä ei kuitenkaan oli tarkoitettu yhteen. Kaikesta huolimatta, asioilla on tapana järjestyä. Luota siihen.

Tää naurettava teatteri ei ole enää edes hauskaa. Mennään suoraan asiaan.

Vierailija
48804/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti mua pidättelee hänen viileys irl. Ei siinä oikein voi sanoa, että btw. rakastan sua, oon aina rakastanut ja tuun aina rakastamaan. Enemmän kuin muita koskaan.

Onko teillä se klassinen tilanne, että täällä hän vuotaa suunnatonta rakkautta, mutta irl mikään ei viittaa siihen? Sekaisinhan sellaisesta menee.

Kyllä se riippuu siitä miten se kaivattu käyttäytyy seurassasi irl.Täällä siitä ei tarvitse välittää.Eikä olla epävarma.sivusta

Vierailija
48805/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ristiriitaisia signaaleja kyllä..Ja koska oon niin epävarma itsestäni, niin tulkitsen aina itseni kannalta negatiivisesti asiat.

Vierailija
48806/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suurin haaveesi?

..suurimmasta en tiedä, kalleimmasta kyllä

Vierailija
48807/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on tuhlaavainen aarteissaan. On elämää ja kuolemaa. Ei se kuoleman jatkuva läsnäolo vie elävien arvoa. Se tekee ohikiitävistä hetkistä arvokkaampia.

Vierailija
48808/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut vaniljajäätelön kanssa ihan Juhla Mokkaa? Onko toimiva kombo?

Vierailija
48809/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin. 
T. Yksi seikkailijatar

Elämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.

Käynti optikolla voi auttaa.

Ja se että ulkona kävellessään katsoo muutakin kuin puhelinta. Luonto todistaa elämänvoimasta. Se että kahta samanlaista lumihiutaletta ei ole, kertoo jokaisen eliön ainutlaatuisuudesta ja arvosta. Ei sitä voi kukaan niiltä ryöstää.

Terveisin eri Lumihiutale

Nimenomaan se, että liikkuu luonnossa ilman puhelinta, tuo silmille totuuden elämän luonteesta. Se on tapa tai tule tapetuksi. Menkää ulos luontoon katsomaan. Se elinvoima on voimaa syödä heikompiaan. Nopeimman esimerkin saat, kun katsot pihalla pääskysiä jahtaamassa hyönteisiä. Miltä ajattelet tuntuvan seepralta leijonien kynsissä? Luonnossa elämä päättyy ylivoimaisesti useimmin jonkun toisen eliön syömäksi tulemalla. Tai sitten janoon, nälkään, kylmään tai kuumaan kuoleminen. 

Onhan luonnossa paljon silmiä miellyttävää, mutta totuus sen perimmäisestä luonteesta on kaikkea muuta kuin kaunis.

Vierailija
48810/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, loska mitään kaivattua ei ole koskaan ollutkaan. Täällä on vain lavastettu sellainen kuvitteellinen tilanne.

Vierailija
48811/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se riippuu siitä miten se kaivattu käyttäytyy seurassasi irl.Täällä siitä ei tarvitse välittää.Eikä olla epävarma.sivusta

Ei hänellä ole syytä olla epävarma. Olen antanut tunteideni näkyä ja näyttänyt hänelle vihreää valoa. En ehkä kertonut kaikkein syvimpiä tunteita, mutta kirjoitin kyllä kaipauksestani hänelle.

Vierailija
48812/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ristiriitaisia signaaleja kyllä..Ja koska oon niin epävarma itsestäni, niin tulkitsen aina itseni kannalta negatiivisesti asiat.

Kamoon, et sää tiedä kenen kanssa täällä kirjottelet!

Vierailija
48813/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaivattu joskus sanonut, että olen livenä käyttänyt jotain sanaa tai sanoja, joita olen käyttänyt myös täällä.

Vierailija
48814/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mööh. Aika ikäviä tuollaiset negatiivistulkitsijat. Ajan tässä jääprinsessojen etuja vaan.

Vierailija
48815/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se aivan selvää että säkin olet täällä ollut. Siinä ei ole mitään epäselvää. En oikeastaan ole sitä koskaan edes kyseenalaistanut, tuli vaan äkisti mieleen kun tulin käymään. 

Mistä sen tiedät varmaksi?

Käytti samankaltaisia sanoja kuin puhuessaan.

Tuolla perusteella olen itse "tunnistanut" täältä vaikka ja ketä sekä myös itseni jutuista, joita en ole kirjoittanut. Välillä myös ollut vähän fiilis, että voi ei, kukahan nyt luulee mua tuonkin lirkutuksen kirjoittajaksi...

En kyllä ole tunnistanut ketään toista tuolla perusteella kuin hänet. Sivusta

Vierailija
48816/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 3m kauempana hellasta on hän karkumatkalla.

Sua sais ampua tykillä. Tämä oli ystävällinen viesti.

Vierailija
48817/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tuntenut hänet pitkään? Itse ainakin saatan näyttää viileältä, vaikka en oikeasti ole... ne jotka eivät tunne luulevat varmaan viileäksi.

Vierailija
48818/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsk sivusta 🤭 okei vakava asia, tarkoitan vakava harha, mutta silti meinaa tirskututtaa...

Vierailija
48819/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut vaniljajäätelön kanssa ihan Juhla Mokkaa? Onko toimiva kombo?

Kuulostaa affogatolta. Niitä puruja en tosin ole kokeillut, vaan kehitellyt kahvin ensin.

Vierailija
48820/48978 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suurin haaveesi?

Kaivattu