Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (48925)

Vierailija
48781/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin. 
T. Yksi seikkailijatar

Elämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.

Käynti optikolla voi auttaa.

Vierailija
48782/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks, jos oltais yhdessä, niin sua varmaan kyllästyttäis, kun oon niin masentunut, etten jaksais juuri mitään. Mut tekisin kyllä kaikkeni, et oot onnellinen. Joka päivä. 🙂🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48783/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se aivan selvää että säkin olet täällä ollut. Siinä ei ole mitään epäselvää. En oikeastaan ole sitä koskaan edes kyseenalaistanut, tuli vaan äkisti mieleen kun tulin käymään. 

Mistä sen tiedät varmaksi?

Käytti samankaltaisia sanoja kuin puhuessaan.

Tuolla perusteella olen itse "tunnistanut" täältä vaikka ja ketä sekä myös itseni jutuista, joita en ole kirjoittanut. Välillä myös ollut vähän fiilis, että voi ei, kukahan nyt luulee mua tuonkin lirkutuksen kirjoittajaksi...

Vierailija
48784/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde alkaisi täysin asiallisesti mutta näyttäisi ulospäin aivan muulta 

Vierailija
48785/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
48786/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin just dallaspullan 

Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.

Sun ajatukset varmaan vuotaa jotenkin mun telepatiakanavalle. T. alkuperäinen unelmapullien kohottaja. 

Ismo Alanko? "Niin tyhjää mutta näyttävää"

Vierailija
48787/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua.  Hyviä unia ja öitä kaipaamani. 

Vierailija
48788/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun masentaakin. En tiedä, onko se osittain myös tää tilanne, vai onko nyt vaan huono vaihe. 😕

Se on tää sää ja tunne, että kesä valuu hukkaan.

Rakkaus, jolle ei löydy vertaista. Ja silti emme saa toisiamme. Vähempikin masentaa.

Ehkä teitä ei kuitenkaan oli tarkoitettu yhteen. Kaikesta huolimatta, asioilla on tapana järjestyä. Luota siihen.

Niin no en tiedä uskonko mihinkään tarkoituksiin. Kun kuuntelen häntä, niin toisinaan kyllä haaveilen siitäkin. 🙂

Vierailija
48789/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit vedättää palstalla pulla-keskustelulla. Ettekö tajua?

Vierailija
48790/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä moni tahallaan kirjoita vähän eri tyylillä ja sanoilla kuin muualla

Vierailija
48791/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan pullantuoksuisen rouvan! Ei sillä ettenkö osaisi leipoa itsekin ihan kohtuudella, mutta ajatus siitä, että edes joskus, kun tulen kotiin kylmästä ja pimeästä maailmasta, kotona olisi puolison uunituore pulla pellillä odottamassa hampaanjälkiä... <3

Parasta ois vuorotellen tuoksua pullalta

No ihan ehdottomasti. Yhtä mukavaa on myös antaa kuin saada. Uunituoreen pullan mukana kulkee paljon lämmintä ajatustakin.

Vierailija
48792/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ainakin tosissani traumani suhteen ja sen suhteen että puhuin juuri tänään korvapuustien leipomisesta. 

Vierailija
48793/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullan tuoksu kotona on ihan validi kaipauksen sivujuonne

Vähän sama kuin jalkahieronta 

Vierailija
48794/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tilanne on varmaan pelkkiä tabuja

Kyllä me aika monta sellaista laitettaisiin halki, poikki ja pinoon. Toki se on vain moraalinärkästyjien oma ongelma, ei meidän.

Vierailija
48795/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tilanne on varmaan pelkkiä tabuja

Kyllä me aika monta sellaista laitettaisiin halki, poikki ja pinoon. Toki se on vain moraalinärkästyjien oma ongelma, ei meidän.

Olisi se vähän meidänkin ongelma, muuten jompikumpi olisi varmaan jo toiminut. Vai mikä sitten pidättelee?

Vierailija
48796/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä moni tahallaan kirjoita vähän eri tyylillä ja sanoilla kuin muualla

Kyllä. Myönnän että joskus kirjoitan tietoisesti täysin tunnistettavasti, olen jopa nimeäni käyttänyt tai muuta tunnistetta ja joskus taas kirjoitan vain asioita eikä minua välttämättä tunnista kukaan.

Vierailija
48797/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin. 
T. Yksi seikkailijatar

Elämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.

Käynti optikolla voi auttaa.

Tuo on kuitenkin totuus. Montako eliötä sinunkin elämäsi vuoksi on kuollut? Kaikki syömäsi eläimet, kaikki ne, joiden elintila on viety sinun kasvisruokasi tuottamisen vuoksi, asumisesi vuoksi ja niin edelleen. Jos ajattelet, että on ok eliöiden kuolla sinun vuoksesi, sinun pitäisi hyväksyä sama itsellesi, että sinut saa tappaa ja syrjäyttää, jotta joku muu pysyy hengissä.

Vierailija
48798/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on raivostuttava. En tiedä enää miksi olen yhteydessä häneen? Uudelleen ja uudelleen. Haluan irti. Apua!!!

Miksi?

Vierailija
48799/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suurin haaveesi?

Rakkaus ja taloudellinen vapaus.

Vierailija
48800/48925 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti mua pidättelee hänen viileys irl. Ei siinä oikein voi sanoa, että btw. rakastan sua, oon aina rakastanut ja tuun aina rakastamaan. Enemmän kuin muita koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi