Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusattu: sano rehellisesti mitä ajattelet Stubbista?

Vierailija
18.08.2025 |

Hän oli kuulemma paha koulukiusaaja.

Oletko antanut anteeksi? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat Stubbille anteeksi, annat omalle kiusaajallesi anteeksi.

Vierailija
2/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä narsistia. Nämä eivät muutu. En ihmettelisi vaikka dumppaisi Zelen jos Trump niin sanoo. Sulkisi porukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä presidentti Suomelle tässä kohtaa.

Vierailija
4/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pahasti  koulukiusattu, mutta siitä huolimatta -  tai juuri siksi) - sillä perusteella, mitä joku KUULEMMA on joskus ollut, minä en ajattele mitään. 

Vierailija
5/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on samanlainen kiusaaja kuin sinun pahin kiusaajasi?

Vierailija
6/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei tarvitse anteeksiantoa keneltäkään eikä varsinkaan sinun kaltaiseltasi paskahousulta. Se parjauskampanja oli vale! Tajuatko? 

Vierailija
7/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon joustavampi ajatuksissani. Haluaisin selvittää, missä laajuudessa ja millä tavoin hän on kiusannut ja miten on sittemmin ihmisenä muuttunut. Mikään ei ole staattista, enkä varsinkaan pilaa omaa elämääni kantamalla kenellekään kaunaa, ja jos kantaisin, antaisin samalla heille luvan kiusata minua edelleen. Olen menestynyt kiusaajiani paremmin elämässä, ja päässyt yli aikoja sitten.  

Vierailija
8/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on samanlainen kiusaaja kuin sinun pahin kiusaajasi?

Ei ollut.

Vierailija
9/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ne vain porskuttaa eteenpäin ja yleensä vielä niin että mitä pahempi kiusaaja niin sitä menestyneempi hänestä on tullut.

Vierailija
10/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa tietämättä tilannetta sen paremmin. Kouluissa on aina ne oikeat kiusaajat ja sitten mukanaolijat. Kumpi Stubb oli niin ken tietää?

Koulukiusattu.

Vierailija
11/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Stubb on loistava presidentti. Aivan eri kaliiberia kuin Niinistö. Asialla ei ole mitään tekemistä minun kiusaamiseni kanssa.

Vierailija
12/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se cahan noloa kun Turussa vammainen hakusi halata Stubbia joka oli nuorena kiusannut vammaista. 

Vierailija
13/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei tarvitse anteeksiantoa keneltäkään eikä varsinkaan sinun kaltaiseltasi paskahousulta. Se parjauskampanja oli vale! Tajuatko? 

Ihmisiä myös kuolee paljon Stubbin ympärillä. Kellarissaan ihmiset ampuvat itsensä ja häntä kohtaan ilkivallan tekijät ovat kadonneet mystisesti. Poliisit eivät halua näitä selvittää ja pidättäytyvät kommentoimasta. 

Vierailija
14/14 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne ikinä erehtymättömät  virheettömät mammaset kaivelevat vanhoja syntejä, ehkä kannattaisi omiakin esim. tänne kirjoitteluita  hieman tarkastaa.

Putten pyllyn nuolljat, tietäisittepä mitä se on tehnyt vakoojana toimieessaan. Ja nytkin murhannut suuren määrän ihmisiä, sekä omiaan ja muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi