Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (48960)

Vierailija
48761/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, että viime kerta jäi viimeiseksi kerraksi, olisin antanut sulle mun numeron.

Niin varmaan.

Todellakin olisin. Ei mulla ollut pienintäkään käryä, että se loppuisi siihen. Elin kokoajan maailmassa jossa mulla oli vielä aikaa toistaiseksi.i

Eikö mitään mahdollisuutta ole enää saada yhteyttä? Etsi hänen numeronsa fobectasta?

On mulla yksi mahdollisuus, mutta se on aika kiusallista. Fonecta menis jo vähän liian pitkälle.

Ei mene liian pitkälle👍. Siitä vaan ottamaan selvää hänen numerostaan, jos olit valmis antamaan omasikin.

Kyl se vähän tässä tapauksessa menee. Sen on mentävä niin päin, että annan numeroni ja hän on sit yhteydessä jos haluaa. Ei niin, että kaivelen hänet jostain fonectasta ja väkisin tungettelen hänen puhelimeensa.

Mä taisin just tälleen tungetella kaivatun elämään. Tosi löysin puhelinnumeron yhdeltä foorumilta! 😬😂 Sivu

Vierailija
48762/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suurin haaveesi?

Oma onnellinen paikka elämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48763/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kun on jo varattu voikaan tuntee niin kovaa tunnetta toiseen varattuun...?

No siks tietysti, että tulis kerralla kaksi liittoa hajotettua. Sielunvihollinen vihaa, siis todella vihaaaaa liittoja, perheitä, sitoutumista, uskollisuutta. Siksi niihin kohdistuu aina kovimmat hyökkäykset, vahvimmat tunteet jne.

Vierailija
48764/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun masentaakin. En tiedä, onko se osittain myös tää tilanne, vai onko nyt vaan huono vaihe. 😕

Se on tää sää ja tunne, että kesä valuu hukkaan.

Rakkaus, jolle ei löydy vertaista. Ja silti emme saa toisiamme. Vähempikin masentaa.

Vierailija
48765/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on saanut elämässä kokea jotain niin suurta että se sattuu. Mitä tahansa muuta kuin puolikuollutta.

Vierailija
48766/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait polveni notkumaan hymylläsi pari viikkoa sitten,illasta tuli aika ankea,väärinkäsityksiä?

Vierailija
48767/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suurin haaveesi?

Yhteinen elämä kaivatun kanssa.. 😊

Vierailija
48768/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on saanut elämässä kokea jotain niin suurta että se sattuu. Mitä tahansa muuta kuin puolikuollutta.

Moni elää elämänsä elämättä. Surut menetyksistä ovat yksi osa tunneskaalaa myös, mutta tylsää sekin, jos ne jäväät ainoiksi merkkipaaluiksi. Kyllä niitä onnen ja ilon kohokohtiakin kannattaa hakea vaikka pienellä riskilläkin, esim. elämänsä rakkauden ja onnellisen parisuhteen muodossa. Moni ei uskalla tylsän tapahtumattomuuden mukavuuden pehmeydestään.

Vierailija
48769/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei syö pullaa, mikä kieltämättä vähän ärsyttää. Niin että ei tarjoilut oikein kelpaa. 

Jollei kyse ole allergioista, niin pullansyömättömyys on hyvin epäilyttävää, selkeä red flag. Hitlerikään ei syönyt pullaa. 

No siis tää onneks luin tän täältä niin voi välttää epäilyttävät miehet! Jos ei syö mun pullaa niin ei oo poikkismatskua. Eri

Vierailija
48770/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Rikkoisitteko tabuja?

En ole pitkään aikaan miettinyt tabuja, mutta kyllä joku ulkopuolinen löytäisi meidän tilanteesta muutaman tabun rikottavaksi.

Vierailija
48771/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pullantuoksuisen rouvan! Ei sillä ettenkö osaisi leipoa itsekin ihan kohtuudella, mutta ajatus siitä, että edes joskus, kun tulen kotiin kylmästä ja pimeästä maailmasta, kotona olisi puolison uunituore pulla pellillä odottamassa hampaanjälkiä... <3

Vierailija
48772/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin just dallaspullan 

Minä korvapuustin. 

Ei ollu laadukasta korvapuustia tarjolla niin piti ottaa toi, vähän turhan makea kyllä, pitäiskin leipoa joskus taas

Vierailija
48773/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Rikkoisitteko tabuja?

En kyllä ajattele nykyään juuri minkään olevan tabu. 

Nykyään on tabu sanoa, että "En pidä maahanmuuttajista ja heidän jälkeläisistään."

Vierailija
48774/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä lopetti jossakin vaiheessa suhdettamme pullan ja keksin syömisen. Siitä tiesin ettei hyvältä näytä.

Vierailija
48775/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan pullantuoksuisen rouvan! Ei sillä ettenkö osaisi leipoa itsekin ihan kohtuudella, mutta ajatus siitä, että edes joskus, kun tulen kotiin kylmästä ja pimeästä maailmasta, kotona olisi puolison uunituore pulla pellillä odottamassa hampaanjälkiä... <3

Parasta ois vuorotellen tuoksua pullalta

Vierailija
48776/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun masentaakin. En tiedä, onko se osittain myös tää tilanne, vai onko nyt vaan huono vaihe. 😕

Kesä saakin valua hukkaan, vain kevät ja syksy innostaa.

Tää oli sivusta. Mut munkin lempivuodenaika on syksy. /ap

Vierailija
48777/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kaipaa kiusaajia.

Ja monta ihmistä luullaan kiusaajaksi.

Kiusaajaksi syyttäminen on myös sikäli kätevää, että sillä saa huomion pois omista tekosista. 

Eri.

Vierailija
48778/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanne on varmaan pelkkiä tabuja

Vierailija
48779/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus, jolle ei löydy vertaista. Ja silti emme saa toisiamme. Vähempikin masentaa.

Ehkä teitä ei kuitenkaan oli tarkoitettu yhteen. Kaikesta huolimatta, asioilla on tapana järjestyä. Luota siihen.

Vierailija
48780/48960 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on raivostuttava. En tiedä enää miksi olen yhteydessä häneen? Uudelleen ja uudelleen. Haluan irti. Apua!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi