Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35475)

Vierailija
35401/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on paljon metsää, eivät ikinä puhu puukaupoistaan. Niistä huutelee vaan ne, jotka myyvät vain kerran. 

Voi hitsi, nyt kaikki tietää että myyn vain kerran. Miten noloa. Naapurikin nauraa jo ihan selvästi, kuuluu seinien läpi.

Tai sitten anonyymisti vaan lörpötellään pikkuisen eri suotimin kuin jossain kylillä. Olen minä täällä huippukorkeasta älykkyydestänikin maininnut vaikka IRL en siitä puhu.

En puhuisi kylillä puukaupoista enempää kuin mitä nyt juorut ja uteliaat pinonmittailijat edellyttää. Ei sitä oikein salatkaan voi jos yhtäkkiä katoaa hehtaarikaupalla metsää. Joku kylätietotoimisto jo tietää kuutiot ja hinnat ennen kuin itsekään saa mittaustodistuksen ja tilityksen.

Huippukorkea älykkyys, mutta kaipausketjussa kirjoittelet puukaupoista huonolla kieliopilla? 

Vierailija
35402/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35403/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne puu(pää)kaupat varmaan täällä edisty.

Vierailija
35404/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on paljon metsää, eivät ikinä puhu puukaupoistaan. Niistä huutelee vaan ne, jotka myyvät vain kerran. 

Voi hitsi, nyt kaikki tietää että myyn vain kerran. Miten noloa. Naapurikin nauraa jo ihan selvästi, kuuluu seinien läpi.

Tai sitten anonyymisti vaan lörpötellään pikkuisen eri suotimin kuin jossain kylillä. Olen minä täällä huippukorkeasta älykkyydestänikin maininnut vaikka IRL en siitä puhu.

En puhuisi kylillä puukaupoista enempää kuin mitä nyt juorut ja uteliaat pinonmittailijat edellyttää. Ei sitä oikein salatkaan voi jos yhtäkkiä katoaa hehtaarikaupalla metsää. Joku kylätietotoimisto jo tietää kuutiot ja hinnat ennen kuin itsekään saa mittaustodistuksen ja tilityksen.

Huippukorkea älykkyys, mutta kaipausketjussa kirjoittelet puukaupoista huonolla kieliopilla? 

Alkaa tämä itkurunkkaus jo itkettää itseänikin sen verran että kohta on suomen metsät avohakattu kun nenäliinoja kuluu jo sen verran.

Vierailija
35405/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit tulevan, esimerkiksi seuraavaan vuoden kulkevan? Kulkeeko se niin, kuten ajattelen sen kulkevan?

Vierailija
35406/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein just puukaupat, joista valtio saa yli 60 000 euron verotulot. Saa useampikin palsta-asukki ensi vuoden elatuksen siitä. :)

Keskity vaan huolehtimaan itsestäsi, jotta mamman ei tarvitse.

Vierailija
35407/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.

Täällä vai IRL?

Vierailija
35408/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vai IRL?

IRL tietysti. Ei kai täällä nyt kukaan tiedä kenen kanssa kirjoittelee? 😄

Vierailija
35409/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tämä itkurunkkaus jo itkettää itseänikin sen verran että kohta on suomen metsät avohakattu kun nenäliinoja kuluu jo sen verran.

Älä itke, juurihan olet tehnyt hyvät puukaupat. Huippuälykkäänä toki ymmärrät, että ihmisiä huvittaa/ärsyttää/tms täysin aiheeseen liittymätön leuhkiminen ja itsekorostus, kuinka elätät palstalaiset. 

Vierailija
35410/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä terveiset kaipaamillesi puukaupoille

Vierailija
35411/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Vaimohommia hoidellaan vasta sitten, kun ollaan vaimoja 

Juuri näin.

Vierailija
35412/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei alussa oikein kiinnosta keskustella, niin mitäpä luulette muutaman vuoden päästä, kun alkuhuuma on häviämässä... 😴

Vierailija
35413/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että miehet miettii pillua 90 prosenttia ajastaan mutta jalkapallon mm-kisat sysäävät taas avioerotilastot jyrkkään kasvuun.

Vierailija
35414/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin lukis Antin peniksestä ku jotai horinaa puista ja rahast !

Vierailija
35415/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?

Tylsää.

Elämä on. Syytä vain tottua.

No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri

Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.

Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉 

Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.

Vaimohommia hoidellaan vasta sitten, kun ollaan vaimoja 

Juuri näin.

Höpöhöpö, intohimo kun iskee siinä lentää vaatteet lepikkoon (ellei ole myyty) ennen kuin kerkiää rakas sanomaan. Sivusta

Vierailija
35416/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit tulevan, esimerkiksi seuraavaan vuoden kulkevan? Kulkeeko se niin, kuten ajattelen sen kulkevan?

Miten ajattelit sen kulkevan?

Vierailija
35417/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sen kulkevan yhdessä jostain hetkestä lähtien. Sitä kohti.

Vierailija
35418/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ilahduttavan hyvin pystyt seuraamaan keskustelun kulkua, hyvä sinä!

Vierailija
35419/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne puu(pää)kaupat varmaan täällä edisty.

Ei, mutta pääomatuloissa onkin se mukava puoli, että raha tulee toisten työllä ja itselle jää aikaa vaikka kaipailla. 

Vierailija
35420/35475 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, sitä se sivussa oleminen teettää.  Tsemppiä!

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi