Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Pisti kokoo palapelin ja kellotti ajan. Piti saada nopeempi aika kuin exällään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla teki saman ku otin suihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä suostuit?
Negaaminen oli naurettavin. Ihan kuin jostain pelimiehen oppikirjasta.
Luokkaa "Sä oot kyllä ihan ok nätti, mutta kyllä mä tiedän paljon kauniimpiakin."
Aika kauan se jaksoi yrittää. Lopulta tuli semmoisetkin itkupotkuraivarit, ettei voinut kuin tuntea sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokonen palapeli? Kauanko sulla meni?
T. Palapeli-intoilija
Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.
Perui tai siirsi sovittuja tapaamisia/tekemisiä viime hetkellä ja syy oli joku "poikien kanssa kaljalle"-tyylinen.
Kuulemma halusi testata suutunko tuosta, koska hän ei sitten suostu olemaan "akan tossun alla" vaan tekee mitä haluaa milloin itse haluaa. Tämä oli edellytys suhteen toimimiselle.
Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.
MIkä tahansa yritys testata tai kouluttaa on naurettava. Ei jatkoon.
Ihmettelin aina kun eksän piti olla eri mieltä ihan kaikesta mitä sanoin. Minun piti perustella mielipiteeni kaiken maailman faktoilla ja taulukoilla. Hän taas sanoi mitä sylki suuhun tuo, mutta "se on mun mielipide!1". Opin jossain vaiheessa olemaan hiljaa ja myötäilemään, ja sitä hän halusikin.
Yksi negasi kanssa, ja kun suutuin, sanoi, että yritti vain tsempata mua olemaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Perui tai siirsi sovittuja tapaamisia/tekemisiä viime hetkellä ja syy oli joku "poikien kanssa kaljalle"-tyylinen.
Kuulemma halusi testata suutunko tuosta, koska hän ei sitten suostu olemaan "akan tossun alla" vaan tekee mitä haluaa milloin itse haluaa. Tämä oli edellytys suhteen toimimiselle.
Hyi, tuli tästä mieleen yks innokkaan oloinen mies, joka yritti aikaistaa ekoja treffejä perjantai-illaksi, kun ne oli alunperin sovittu lauantaille päiväsaikaan julkiselle paikalle, en tietenkään suostunut vaihtamaan, koska olisi kuitenkin yrittänyt jotain epäilyttävää, vaikka vannoi olevansa tositarkoituksella liikenteessä. Kyllä nuo perjantai-illan panojen etsijät tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin aina kun eksän piti olla eri mieltä ihan kaikesta mitä sanoin. Minun piti perustella mielipiteeni kaiken maailman faktoilla ja taulukoilla. Hän taas sanoi mitä sylki suuhun tuo, mutta "se on mun mielipide!1". Opin jossain vaiheessa olemaan hiljaa ja myötäilemään, ja sitä hän halusikin.
Tuollainen voi pidemmälle vietynä olla asiantuntemuksen hyödyntämistä. Muka mielipiteesi on väärä tai outo, mutta kerää kuitenkin itselleen lisätietoa. Joskus voi sitten tarvittaessa päteä niillä omina ideoinaan. Lopuksi ilmeisesti aloit vain myötäilemään. Kuvioon voi myös kuulua, että itse asiassa yhä annat lisätietoa, mutta toinen on koulinut sinut tulkitsemaan omat sanomisesi hänen myötäilynään.
Yksikään mies ei ole tehnyt mulle tuollaista.
Testasi, tulenko mustasukkaiseksi postaamalla someen yhteiskuvia muiden akkojen kanssa.
Miehen ideat ja lisäideat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen voi pidemmälle vietynä olla asiantuntemuksen hyödyntämistä. Muka mielipiteesi on väärä tai outo, mutta kerää kuitenkin itselleen lisätietoa. Joskus voi sitten tarvittaessa päteä niillä omina ideoinaan. Lopuksi ilmeisesti aloit vain myötäilemään. Kuvioon voi myös kuulua, että itse asiassa yhä annat lisätietoa, mutta toinen on koulinut sinut tulkitsemaan omat sanomisesi hänen myötäilynään.
Jännä kun mainitsit tämän. Mies oli tosiaan sellainen että väitti vastaan tuntikausia, mutta saattoi illanistujaisissa toitottaa minun mielipiteitäni muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla teki saman ku otin suihin.
No, kaunko kesti?
Laitto juoksee cooperin testin