Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35504)

Vierailija
35421/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne puu(pää)kaupat varmaan täällä edisty.

Ei, mutta pääomatuloissa onkin se mukava puoli, että raha tulee toisten työllä ja itselle jää aikaa vaikka kaipailla. 

Olet varmasti hyvä tyyppi, se oikein huokuu. Korostat itseäsi alentamalla muita eläteiksi, koet tarvetta leuhkia ja olet ylpeä, ettet tee itse töitä. 

Vierailija
35422/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.

Kannattaa aina etsiä sellanen joka oikeasti sopii sinulle. Sen huomaa puolessa tunnissa kun juttu luistaa ja toinen tuntuu "tutulta". Oikean henkilön kanssa ei ikinä tunnu epämukavalta tai vaikealta tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35423/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä mikä hahmo palstalle huomenna pelmahtaa. 

Vierailija
35424/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on paljon metsää, eivät ikinä puhu puukaupoistaan. Niistä huutelee vaan ne, jotka myyvät vain kerran. 

Voi hitsi, nyt kaikki tietää että myyn vain kerran. Miten noloa. Naapurikin nauraa jo ihan selvästi, kuuluu seinien läpi.

Tai sitten anonyymisti vaan lörpötellään pikkuisen eri suotimin kuin jossain kylillä. Olen minä täällä huippukorkeasta älykkyydestänikin maininnut vaikka IRL en siitä puhu.

En puhuisi kylillä puukaupoista enempää kuin mitä nyt juorut ja uteliaat pinonmittailijat edellyttää. Ei sitä oikein salatkaan voi jos yhtäkkiä katoaa hehtaarikaupalla metsää. Joku kylätietotoimisto jo tietää kuutiot ja hinnat ennen kuin itsekään saa mittaustodistuksen ja tilityksen.

Huippukorkea älykkyys, mutta kaipausketjussa kirjoittelet puukaupoista huonolla kieliopilla? 

Alkaa tämä itkurunkkaus jo itkettää itseänikin sen verran että kohta on suomen metsät avohakattu kun nenäliinoja kuluu jo sen verran.

Älä itke, juurihan olet tehnyt hyvät puukaupat. Huippuälykkäänä toki ymmärrät, että ihmisiä huvittaa/ärsyttää/tms täysin aiheeseen liittymätön leuhkiminen ja itsekorostus, kuinka elätät palstalaiset. 

Te simpletonit olette tuomitsemassa ohikseksi milloin mitäkin kaipausta vain koska ette ole kohde ettekä siksi saa kiinni sanoman sisällöstä. Sivuuttakaa jos tunnisteet ei osu, älkää alkako tuomaroimaan toisten kaipausta omille kaivatuilleen. Sen ymmärrän, ymmärrätkö itse?

Vierailija
35425/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku peruna, pikku peruna, pikkuuu u peeruunaa..

Vierailija
35426/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just et mua naurattaa usein vähän epäsopivat asiat. Ups.

Vierailija
35427/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä jaksaa hämmästyttää ihmisten avoimuus somessakin, niin rahan kuin muidenkin asioiden suhteen. Yksityisyys on ylellisyyttä. Vanhan rahan suvut ei koskaan huutele avoimesti asioistaan kaikelle kansalle. Niin rahvaanomaista. 

Oletko sinä näitä vanhan rahan suvun vesakkoja? Jos näin on niin mitä sinä teet täällä? 😁

Vierailija
35428/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta pääomatuloissa onkin se mukava puoli, että raha tulee toisten työllä ja itselle jää aikaa vaikka kaipailla. 

Olet varmasti hyvä tyyppi, se oikein huokuu. Korostat itseäsi alentamalla muita eläteiksi, koet tarvetta leuhkia ja olet ylpeä, ettet tee itse töitä. 

Teen töitä enemmän kuin kukaan muu tässä ketjussa. Mutta mun ei oo pakko raataa kesäkuun maanantaina alkuiltapäivästä kenekään käskemänä, vaan voin vaikka kaipailla siinä ohessa kun junailen bisneksiä.

Vierailija
35429/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekä ihastukseni ollaan molemmat menty lukkoon kun puolin ja toisin yritetty jutella. Kyllähän tällainen tuo lisähaastetta, mutta jos molemmat hyväksymme toisiltamme tämän niin olisi edellytyksiä onnistuneelle parisuhteelle.

Olisipa hän tässä vierelläni sohvalla, ei tarvitsisi puhelimen kanssa olla vaan voisin kuunnella hänen hengitystään, ehkä sydämen lyöntejä, muuten hiljaisuutta, jos haluaisi jotain puhua, kuuntelisin.

Monet näkevät hänessä estyneen ja ujon, minä näen hänessä rakastettavan rauhallisuuden 💗

Olisipa enemmän aikaa saada välit siihen pisteeseen että luontevasti tulisi aika vaihtaa ne puhelinnumerot. Pelottaa että yritän liian nopeaan.

Tulipa pohdintaa tuon yhden viestin takia, kiitos viestin kirjoittajalle.

Vierailija
35430/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myis putinille tilukset niin sit välttäis perintöverot. Sveitsiin vaan tili ja sillai. (For legal reasons this is a joke.)

Vierailija
35431/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä enemmän kuin kukaan muu tässä ketjussa. Mutta mun ei oo pakko raataa kesäkuun maanantaina alkuiltapäivästä kenekään käskemänä, vaan voin vaikka kaipailla siinä ohessa kun junailen bisneksiä.

Taidat olla juovuksissa ja huomenna kadut. Keskisen tyyliin

Vierailija
35432/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi on aidon riistäjän. Sivu

Vierailija
35433/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tutuista hahmoista jäänyt lomalle? Mahdollinen tuuraaja tulossa?

Vierailija
35434/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistäjä iän ikuinen…

Vierailija
35435/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyliä ei voi ostaa. 

Vierailija
35436/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sekä ihastukseni ollaan molemmat menty lukkoon kun puolin ja toisin yritetty jutella. Kyllähän tällainen tuo lisähaastetta, mutta jos molemmat hyväksymme toisiltamme tämän niin olisi edellytyksiä onnistuneelle parisuhteelle.

Olisipa hän tässä vierelläni sohvalla, ei tarvitsisi puhelimen kanssa olla vaan voisin kuunnella hänen hengitystään, ehkä sydämen lyöntejä, muuten hiljaisuutta, jos haluaisi jotain puhua, kuuntelisin.

Monet näkevät hänessä estyneen ja ujon, minä näen hänessä rakastettavan rauhallisuuden 💗

Olisipa enemmän aikaa saada välit siihen pisteeseen että luontevasti tulisi aika vaihtaa ne puhelinnumerot. Pelottaa että yritän liian nopeaan.

Tulipa pohdintaa tuon yhden viestin takia, kiitos viestin kirjoittajalle.

Mistä päättelet, että olisi edellytyksiä onnistuneelle parisuhteelle? :D

Vierailija
35437/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tutuista hahmoista jäänyt lomalle? Mahdollinen tuuraaja tulossa?

Se jonka kieli roikkuu ulkona suusta ei ole tänään näkynyt 

Vierailija
35438/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku laittais mulle joskus ruokaa, veis roskat ja rasvais ihon mun puolesta. Näit elämän inhottavia välttämättömyyksiä, joita ei aina jaksais.

Vierailija
35439/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.

Kannattaa aina etsiä sellanen joka oikeasti sopii sinulle. Sen huomaa puolessa tunnissa kun juttu luistaa ja toinen tuntuu "tutulta". Oikean henkilön kanssa ei ikinä tunnu epämukavalta tai vaikealta tutustua.

Voi kai se silti olla väärä, vaikka juttu luistaa ja tuntuu tutulta. 

Vierailija
35440/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos JEESUS!

SAIN KOKEA IHMEEN

PARANNUIN SAIRAUDESTA JOTA LÄÄKETIEDE EI VOI PARANTAA

JEESUS ELÄÄ 4REAL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan