Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40023)

Vierailija
32081/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne menen nyt.

Vierailija
32082/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle murisen epäkohdista, joita en pysty muuttamaan mutta jotka sinä voisit halutessasi.

Ymmärrän. Miten tulet itse tässä vastaan?

Miten haluaisit?

Kysypä viestillä niin vastaan. En täällä.

Mahdotonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32083/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pini pini pini pini pini pini pini

pini!!!!

Vierailija
32084/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne en aio mennä.

Vierailija
32085/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni opettajien tulisi hyödyntää kesäloma muun muassa puistossa ja luonnossa patikoiden ja autoretkiä hienoihin paikkoihin tehden ja jäätelöä hellepäivänä meren rannassa nuoleskellen ja käsikkäin istuen ja iltahämärissä viiniä lipittäen ja ruisrääkän säestämänä rakastellen.

Sitähän ne tekeekin. 

Vierailija
32086/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle murisen epäkohdista, joita en pysty muuttamaan mutta jotka sinä voisit halutessasi.

Miten haluaisit?

Mistä epäkohdista on kyse? Voisit hiukan avata tätä. Hänelle, kenelle pitäisikin. Yksityisyys ja kahden keskinen keskustelu osoittaa arvostusta ja herättää luottamusta. Luottamus on tärkeää.

Siitä, ettei hän avaa keskustelua, vaikka on sen sulkenut.

Vierailija
32087/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.

Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.

Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.

Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45

Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?

Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.

Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.

En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä. 

Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.

Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde. 
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦‍ tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.

No sullahan se onkin pakkomielle jänkätä ja vänkätä. Mun ei tarvi kommentoida selvää asiaa uudelleen mutta olet aika pöljä jos luulet että inttämällä saat nuoruusmuistoni ja kokemukseni kumottua kun olen itse elänyt konkreettisesti sen ajan ja ne asiat joista puhun. Olin reippaasti päälle parikymppinen opiskelija, kun jonnemeemit ilmaantuivat. Jonne oli sellainen noin 12-14-vuotias skidi joka veti ES:ää ja sai siitä pärinää. Olet itse joko seniili vanhus tai et vielä edes syntynyt tuolloin, koska sulla heittää käsitys ajoituksesta kymmenen vuoden verran ainakin. Ja lisäksi pakkomielteenä olla oikeassa olitpa sitä tai et. Seniiliyden tai epäkypsyyden merkki sekin.

En osallisena. E

Vierailija
32088/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit?

Kysypä viestillä niin vastaan. En täällä.

Mahdotonta

Mikään ei ole mahdotonta. Ellei sua ole estetty. 

Vierailija
32089/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin on seurannassa. Onkohan kytillä hauskaa näiden mun viestien kanssa 😅🤣😁

Vierailija
32090/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Aika kovakin. Olen todella hämmentynyt ja sekaisin. Puheesi ja toimintasi antavat aika ristiriitaista viestiä. Toiminta ei oikein tue puheita. En oikein tiedä mitä ajatella. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
32091/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.

Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.

Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.

Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45

Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.

Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.

En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä. 

Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.

Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde. 
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦‍ tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.

No sullahan se onkin pakkomielle jänkätä ja vänkätä. Mun ei tarvi kommentoida selvää asiaa uudelleen mutta olet aika pöljä jos luulet että inttämällä saat nuoruusmuistoni ja kokemukseni kumottua kun olen itse elänyt konkreettisesti sen ajan ja ne asiat joista puhun. Olin reippaasti päälle parikymppinen opiskelija, kun jonnemeemit ilmaantuivat. Jonne oli sellainen noin 12-14-vuotias skidi joka veti ES:ää ja sai siitä pärinää. Olet itse joko seniili vanhus tai et vielä edes syntynyt tuolloin, koska sulla heittää käsitys ajoituksesta kymmenen vuoden verran ainakin. Ja lisäksi pakkomielteenä olla oikeassa olitpa sitä tai et. Seniiliyden tai epäkypsyyden merkki sekin.

Siis anteeks nyt, mutta menetkö pois mun viestistä haukkumasta mua. En mä ole susta kiinnostunut, enkä mä ole tässä kirjoittanut sulle. Muistelin hauskaa juttua, jonka ensirakkauteni totesi, enkä kaivannut siihen sun mielipiteitä tai viisastelua pätkän vertaa. 

Ihmettelen vain, että henkilö tulee kertomaan tietävänsä mikä on pini ja tällä tiedolla mielestään osoittaa vääräksi, kun totesin juttuni loppukaneetiksi, että pinnin sijaan kaikki tietää mikä on pini. Olet toden totta jonnejen jonne. 

Lopettakaa kumpikin s**tana tai hankkikaa huone 105. 

Miksi mun pitäisi mitään lopettaa, jos joku jon ne tulee sivusta kommentoimaan typerästi mun hauskaa muistoani? Ei kaikkea täällä näkemäänsä tarvitse kommentoida, se olis hyvä muistaa.

Vierailija
32092/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään en myönnä, kuten et sinäkään.

Älä pyydä puhumaan, jos olet vienyt äänen.

- vanhan kansan viisauksia vuodelta 26

Vierailija
32093/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla nähty moneen viikkoon 😢 Ikävä.

Vierailija
32094/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelin on seurannassa. Onkohan kytillä hauskaa näiden mun viestien kanssa 😅🤣😁

Puistelevat päätään ja toteavat menetetyksi tapaukseksi. 

Vierailija
32095/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö muita kirjoittajia täysinä idiootteina, vai lukeeko otsassasi MACCARA

Vierailija
32096/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Aika kovakin. Olen todella hämmentynyt ja sekaisin. Puheesi ja toimintasi antavat aika ristiriitaista viestiä. Toiminta ei oikein tue puheita. En oikein tiedä mitä ajatella. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tuo ei ole mulle, mutta tunnistan sen itsessäni, että palstapuheet eivät täsmää käytökseeni irl. Siihen on hyvä selitys. Täällä sanon sen mikä irl on kiellettyä mutta sydämeni halajaa. Se siitä, loppuun käsitelty, slut.

Vierailija
32097/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks nyt, mutta menetkö pois mun viestistä haukkumasta mua. En mä ole susta kiinnostunut, enkä mä ole tässä kirjoittanut sulle. Muistelin hauskaa juttua, jonka ensirakkauteni totesi, enkä kaivannut siihen sun mielipiteitä tai viisastelua pätkän vertaa. 

Ihmettelen vain, että henkilö tulee kertomaan tietävänsä mikä on pini ja tällä tiedolla mielestään osoittaa vääräksi, kun totesin juttuni loppukaneetiksi, että pinnin sijaan kaikki tietää mikä on pini. Olet toden totta jonnejen jonne. 

Lopettakaa kumpikin s**tana tai hankkikaa huone 105. 

Miksi mun pitäisi mitään lopettaa, jos joku jon ne tulee sivusta kommentoimaan typerästi mun hauskaa muistoani? Ei kaikkea täällä näkemäänsä tarvitse kommentoida, se olis hyvä muistaa.

Mites olis levyn vaihto? 

Vierailija
32098/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsuttelua vaan polizeille, varmaan heitäkin väsyttää nää jutut.

Vierailija
32099/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tuo ei ole mulle, mutta tunnistan sen itsessäni, että palstapuheet eivät täsmää käytökseeni irl. Siihen on hyvä selitys. Täällä sanon sen mikä irl on kiellettyä mutta sydämeni halajaa. Se siitä, loppuun käsitelty, slut.

Miksi huorittelet toista? 

Sivu

Vierailija
32100/40023 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintasi mukaisesti