Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
No mikä se sitten on ja tähyileekö kaivattu siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua, öitä 🤍
Et kai luule, että menisin vielä tuntikausiin nukkumaan?
Et kai luule, että tuo oli sinulle.
Totta kai luulen. Siinähän luki, että minua. Älä härki sivusta, kun siinä ei kerran lukenut tunnistetta sinulle.
Haaskalintu🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on pimppa.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle murisen epäkohdista, joita en pysty muuttamaan mutta jotka sinä voisit halutessasi.
Ymmärrän. Miten tulet itse tässä vastaan?
Miten haluaisit?
Mistä epäkohdista on kyse? Voisit hiukan avata tätä. Hänelle, kenelle pitäisikin. Yksityisyys ja kahden keskinen keskustelu osoittaa arvostusta ja herättää luottamusta. Luottamus on tärkeää.
Ainakin peitto ja pyyhe ovat sattumalta enemmän kuin osuvat. Niihin kääriydyn. Luotan universumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua, öitä 🤍
Et kai luule, että menisin vielä tuntikausiin nukkumaan?
Et kai luule, että tuo oli sinulle.
Totta kai luulen. Siinähän luki, että minua. Älä härki sivusta, kun siinä ei kerran lukenut tunnistetta sinulle.
En härki sivusta, ei ole sinulle.
ap
Harrastetaanko täällä syrjintää? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Oot ikuisesti koukussa minuun, myönnä pois.
Myönnän. Ja sinä minuun. Myönnä pois.
Parrakas komistus äsken Citymarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin peitto ja pyyhe ovat sattumalta enemmän kuin osuvat. Niihin kääriydyn. Luotan universumiin.
Luota sytämen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ikuisesti koukussa minuun, myönnä pois.
Myönnän. Ja sinä minuun. Myönnä pois.
Koukuttukaa toisiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.
Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.
Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45
Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?
Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.
Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.
En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä.
Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.
Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde.
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦 tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.
Saan aina sinusta hyvää energiaa...tämä joskus todettiinkin, kun sinä taas väsyit...
Kauniita unia ja luokseni saa kyllä aina tulla vaikka käyttäen vanhoja kutsuja.😊😁
Mitään en myönnä, kuten et sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Timolle halaus.
Hamoselle tilaus
Vierailija kirjoitti:
*Yhden päivän kokonaan
sinun kanssasi jos saan,
mitään muuta niin toivo mä en.*
Niin, kunpa se päivä tulisi. Sitä odottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan maistaa tussuasi?
Miehet...
Ensin kutsutaan kauneimmaksi ja siitä päästäänkin tiedustelemaan tämmösiä. Klassikko. 😒
Yleensä kauniita tekee myös mieli siinä mielessä ja olemme anonyymillä nettifoorumilla.
Kauneus on mieskatsojan kalussa? Sivusta tulin ihmettelemään.
Eipä sillä, tekee tässä naisenakin mieli kehua ihastusmiehen ulkonäköä ja seuraavaksi saada.
Ei ole