Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39872)

Vierailija
32101/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kanssasi kaikki kipu ja ahdistus katosivat. Harmi että sinä et pitänyt minusta.

Vierailija
32102/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelin on seurannassa. Onkohan kytillä hauskaa näiden mun viestien kanssa 😅🤣😁

Puistelevat päätään ja toteavat menetetyksi tapaukseksi. 

No, niitä ovat pääsääntöisesti itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32103/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais makoilla riippumatossa päällekkäin.

Vierailija
32104/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Aika kovakin. Olen todella hämmentynyt ja sekaisin. Puheesi ja toimintasi antavat aika ristiriitaista viestiä. Toiminta ei oikein tue puheita. En oikein tiedä mitä ajatella. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tuo ei ole mulle, mutta tunnistan sen itsessäni, että palstapuheet eivät täsmää käytökseeni irl. Siihen on hyvä selitys. Täällä sanon sen mikä irl on kiellettyä mutta sydämeni halajaa. Se siitä, loppuun käsitelty, slut.

Irl puheet vs. Irl toiminta

Vierailija
32105/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Miksi ihastuit juuri häneen?

Vierailija
32106/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
32107/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko illan olen odottanut tuonne pääseväni. Jonne lähden nyt. Suihkuun.

Vierailija
32108/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin kaivattu katosi. 

Vierailija
32109/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ei tällaiseen ole vastausta.Se tapahtuu ,sitä ei voi aidosti pakottaa.

Vierailija
32110/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Tosi hyvä kysymys. En enää muista muuta kuin sen, etten saanut katsetta irti hänestä hänen kävellessä eräässä pihassa vastaan kauan sitten. Hänkin sen tietää. 

Vierailija
32111/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.

Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.

Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.

Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45

Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?

Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.

Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.

En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä. 

Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.

Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde. 
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦‍ tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.

No sullahan se onkin pakkomielle jänkätä ja vänkätä. Mun ei tarvi kommentoida selvää asiaa uudelleen mutta olet aika pöljä jos luulet että inttämällä saat nuoruusmuistoni ja kokemukseni kumottua kun olen itse elänyt konkreettisesti sen ajan ja ne asiat joista puhun. Olin reippaasti päälle parikymppinen opiskelija, kun jonnemeemit ilmaantuivat. Jonne oli sellainen noin 12-14-vuotias skidi joka veti ES:ää ja sai siitä pärinää. Olet itse joko seniili vanhus tai et vielä edes syntynyt tuolloin, koska sulla heittää käsitys ajoituksesta kymmenen vuoden verran ainakin. Ja lisäksi pakkomielteenä olla oikeassa olitpa sitä tai et. Seniiliyden tai epäkypsyyden merkki sekin.

Siis anteeks nyt, mutta menetkö pois mun viestistä haukkumasta mua. En mä ole susta kiinnostunut, enkä mä ole tässä kirjoittanut sulle. Muistelin hauskaa juttua, jonka ensirakkauteni totesi, enkä kaivannut siihen sun mielipiteitä tai viisastelua pätkän vertaa. 

Ihmettelen vain, että henkilö tulee kertomaan tietävänsä mikä on pini ja tällä tiedolla mielestään osoittaa vääräksi, kun totesin juttuni loppukaneetiksi, että pinnin sijaan kaikki tietää mikä on pini. Olet toden totta jonnejen jonne. 

Lopettakaa kumpikin s**tana tai hankkikaa huone 105. 

Miksi mun pitäisi mitään lopettaa, jos joku jon ne tulee sivusta kommentoimaan typerästi mun hauskaa muistoani? Ei kaikkea täällä näkemäänsä tarvitse kommentoida, se olis hyvä muistaa.

Mites olis levyn vaihto? 

Miksi ihmeessä? Oletko ikinä lukenut otsikkoa vai eksyitkö vahingossa kaipausketjuun?

Vierailija
32112/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että Jonne on sivulausemateriaalia.

Vierailija
32113/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea peräsin ja pulleat purjeet..... Tuntuuko läskeillä häpyluu? 

Tuu kokeilee

Vierailija
32114/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mistään iloa, paitsi sinun ajattelusta.

Huolestuttavaa

Vierailija
32115/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen symbolismi tulee myös jostain syvempää, jonne en ole vielä päässyt käsiksi.

Symbolismi ja syvyys ja Jonne mainittu samassa lauseessa 😲

Jonnet eivät kuulu tähän.

Jonneja on kaikkialla. 

Vierailija
32116/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnekin kaivattu katosi. 

Pizzaa hain ja söin. En taaskaan jaksanut kuin pienen siivun. Ois riittänyt toiselle ja kolmannellekkin. 

Vierailija
32117/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Hellyys, kemiat, kipinät.

Vierailija
32118/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ensimmäinen oli yhtä aikaa söpö ja fiksu jutuiltaan. Ja tykkäsin siitä, miten hän koski ja katsoi mua.

Toinen on jollakin tapaa sielunkumppanini, meillä on harvinaisen samanlainen mieli ja tausta. Lisäksi hän on mielettömän kuuma. Häntä kaipaan kuitenkin enemmän kaverillisella tavalla kuin muita.

Kolmas vei jalat alta totaalisesti. Ulkonäkö, aksentti, käytös ja kaikki. Tämän valitettavasti itse mokasin.

Kaipaan siis tosiaan kolmea, vaihtelevasti kerrallaan.

Vierailija
32119/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin kanssasi kaikki kipu ja ahdistus katosivat. Harmi että sinä et pitänyt minusta.

M->N? 

Vierailija
32120/39872 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa kumpikin s**tana tai hankkikaa huone 105. 

Kannatan. Älkääkä tulko huoneeseen 231.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme